Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynkach należących do Gminy Wisznia Mała, zlokalizowanych w Szymanowie i Wiszni Małej

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynkach należących do Gminy Wisznia Mała, zlokalizowanych w Szymanowie i Wiszni Małej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem inwestycji pn.: Wykonanie robót budowlanych w budynkach należących do Gminy Wisznia Mała, zlokalizowanych w Szymanowie i Wiszni Małej poprzez: Zadanie nr 1*: Remont polegający na podniesieniu standardu wykończenia pomieszczeń w budynku świetlicy w Szymanowie Zadanie nr 2*: Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Wiszni Małej – wymiana stolarki okiennej. 2. Zakres uszczegółowiony: Zadanie nr 1: 1. Remont polegający na podniesieniu standardu wykończenia pomieszczeń w budynku świetlicy w Szymanowie, na dz. nr 140/10 AM-1, obręb Szymanów, gmina Wisznia Mała, w tym:  w sali głównej świetlicy (wraz ze sceną) usunąć istniejące warstwy podłogi drewnianej do poziomu jastrychu betonowego, wykonać nowe warstwy posadzki, w tym warstwę izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej i warstwę izolacji cieplnej ze styropianu gr. 10cm, podkład betonowy gr. 5 cm, zbrojony siatkami stalowymi, warstwę wierzchnią (wraz z cokołem) z płytek ceramicznych rektyfikowanych, w kolorystyce imitującej rustykalne drewno, wykończonych na powierzchni matowo, o wymiarach 20x120cm (tolerancja wymiarów liniowych +- 5cm), o klasie ścieralności min. 4, klasie antypoślizgowości min. R10 i grubości min. 8 mm, poziom płytek dostosować do poziomu posadzki w holu;  na scenie, po rozebraniu istniejącej podłogi drewnianej wraz z podkonstrukcją, wymurować ścianę oporową z bloczków betonowych gr. 24cm a powstałą przestrzeń pod sceną wypełnić zagęszczonym piaskiem, na którym należy wykonać warstwę podkładu betonowego o gr. 10cm. Kolejne warstwy posadzki należy wykonać zgodnie z opisem w pkt 1). Przed sceną należy wykonać betonowe schodki wejściowe również wykończone płytkami ceramicznymi opisanymi w pkt 1);  w kuchni należy zdemontować dwuskrzydłowe drzwi wejściowe (od strony sali głównej), usunąć istniejące i wykonać nowe przesklepienie przedmiotowego otworu drzwiowego (ok. 9 cm wyżej od istniejącego), ponownie zamontować uprzednio zdemontowane drzwi wraz z wykonaniem wszystkich obróbek tynkarsko-malarskich;  wykonać betonową, zbrojoną pochylnię pomiędzy salą główną a kuchnią (zjazd dla wózków kelnerskich) o wysokości ok. 9 cm uprzednio usuwając pod nią posadzkę z płytek ceramicznych, pochylnię wykończyć płytkami ceramicznymi;  dostosować i dopasować istniejący, poziomy szacht instalacji wentylacyjnej - ogrzewania nadmuchowego (obudowa przy podłodze wykonana z materiałów drewnopochodnych), do nowego poziomu posadzki w sali głównej świetlicy;  dwukrotnie pomalować ściany sali głównej świetlicy wraz ze ścianami na scenie farbą emulsyjną. Zadanie nr 2: 1. Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Wiszni Małej, na dz. nr 501, obręb Wisznia Mała, gmina Wisznia Mała, w tym: 1) wymiana okien drewnianych, oznaczonych jako O1 (5 szt.) oraz O2 (6 szt.) na rys. nr A/5 – Zestawienie stolarki okiennej, projektu budowlanego pn. „Docieplenie wraz z modernizacją elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała, dz. nr 501, jedn. ewid. Wisznia Mała” (autorstwa Smart Architekci Szymon Mazurek). Współczynnik przenikania ciepła dla wszystkich ww. okien U≤1,1W/m2K (dla całych okien). Okna oznaczone jako O1 wykonane w klasie antywłamaniowej RC4 lub wyższej; 2) renowacja istniejących parapetów zewnętrznych dla wszystkich okien oznaczonych jako O1; 3) wymiana istniejących parapetów zewnętrznych wraz z obróbką blacharską gzymsu na całej długości dla okien oznaczonych jako O2; 4) wymiana istniejących parapetów wewnętrznych (na parapety drewniane) dla wszystkich okien oznaczonych jako O1 oraz O2; 5) usunięcie istniejących krat na elewacji dla okien oznaczonych jako O1; 6) wykonanie kompletnych obróbek tynkarsko-malarskich po dokonaniu wymiany okien, parapetów i usunięciu krat (obróbki zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne). Zamawiający dopuszcza aby wnęki okienne po odtworzeniu zostały pomalowane w kolorze białym. Uszkodzenia powierzchni malowanych lica ścian w pomieszczeniach, związane z wymianą parapetów wewnętrznych, należy naprawiać poprzez zastosowanie drewnianych listew maskujących; 7) zapewnienie objęcia obowiązków kierownika budowy nad wykonywanymi pracami przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Zadanie nr 1: 1) Przedmiarze robót pn.: „Remont polegający na podniesieniu standardu wykończenia pomieszczeń w budynku świetlicy w Szymanowie”, sporządzonym przez Michała Kozińskiego, 2) STWiORB pn. „Remont polegający na podniesieniu standardu wykończenia pomieszczeń w budynku świetlicy w Szymanowie”; 3) Rysunku Nr 1 pt. Rzut parteru świetlicy w Szymanowie z zaznaczoną częścią budynku objętą zakresem przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Zadanie nr 2: 1) projekcie budowlanym pn. „Docieplenie wraz z modernizacją elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała, dz. nr 501, jedn. ewid. Wisznia Mała”, autorstwa Smart Architekci Szymon Mazurek; 2) projekcie wykonawczym pn. „Docieplenie wraz z modernizacją elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała, dz. nr 501, jedn. ewid. Wisznia Mała”, autorstwa Smart Architekci Szymon Mazurek; 3) przedmiarze robót pn. „Docieplenie wraz z modernizacją elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała, dz. nr 501, jedn. ewid. Wisznia Mała – ETAP I”; 4) specyfikacji technicznej pn. „Docieplenie wraz z modernizacją elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała, dz. nr 501, jedn. ewid. Wisznia Mała”; 5) rysunku Nr 2 pt. „Zestawienie stolarki okiennej. Zakres objęty przedmiotem zamówienia”. stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2) Oświadczenia: a. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu – załącznik nr 2 (jeśli dotyczy) b. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12÷23 ustawy oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy – załącznik nr 3, UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA!! Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. Nr 2 i 3 do SIWZ UWAGA !!! Jeżeli, Wykonawca w ofercie wskazuje elementy/części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, to w takim przypadku wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. Nr 2 i 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 5) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach