ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90431 Łódź, ul. Zamenhofa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2
90431 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
REGON: 00001775600403 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kutnie i w Łowiczu (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – cztery części). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kutnie i w Łowiczu (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – cztery części): Część I - wykonanie remontu instalacji SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. Część II - wykonanie remontu instalacji SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Łowiczu, ul. Kaliska 8. Część III - malowanie pomieszczeń i wykonanie kanału wentylacyjnego w jednym pomieszczeniu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. Część IV- wymiana paneli sufitowych na Sali Obsługi Klienta w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, na którą składają się: Część I: 1) Projekt wykonawczy remontu instalacji SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12, 2) Specyfikacja Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Instalacji Niskoprądowej w Kutnie, ul. Jagiełły 12, 3) Przedmiar robót remontu instalacji SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. Część II: 1) Projekt wykonawczy remontu instalacji SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Łowiczu, ul. Kaliska 8, 2) Specyfikacja Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Instalacji Niskoprądowej w Łowiczu, ul. Kaliska 8, 3) Przedmiar robót remontu instalacji SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Łowiczu, ul. Kaliska 8. Część III: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3) Przedmiar. Część IV: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3) Przedmiar. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z treści Załącznika Nr 4 do SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo może wynikać z umowy podpisanej przez strony i załączonej do oferty. 3. Dokumenty, w szczególności określone w art. 30b ust. 1 uPzp, potwierdzające spełnienie wymagań SIWZ określonych w przywołanych normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych lub systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp przez proponowane rozwiązania równoważne – w przypadku określonym w pkt IV.5. I części SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ust. 1 uPzp, dodatkowo winni oni przedłożyć dokument potwierdzający, że będą dysponować niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w zakresie koniecznym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wymaganej zdolności technicznej) na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-om), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. 6. Wykonawca składa również oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z innym Wykonawcą (-ami), który (-rzy) złożył (-li) ofertę w niniejszym postępowaniu (w danej części), w celu zapobieżenia wykluczenia z postępowania wraz z ww. oświadczeniem winien złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy składają przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp; oświadczenie nie jest konieczne, gdy w postępowaniu (w danej części) zostanie złożona tylko jedna oferta. Dokumenty określone w pkt 1-4 składane są wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Dodano: 2024-07-26 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa dróg w msc. Borów i Bielawska Wieś, gm. Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Renowacja elewacji budynku Muzeum Ludowego w Przedborzu
Dodano: 2024-07-25 - Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Wygodna 18 Część 2: ul. Dąbrowskiego 5 i ul. Tuszyńska 123/125
Dodano: 2024-07-24 - Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20