Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Marcinkowskiego 4-6 w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – Szkoła Podstawowa nr 4 w Świdnicy”

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Marcinkowskiego 4-6 w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – Szkoła Podstawowa nr 4 w Świdnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane termomodernizacyjne budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Marcinkowskiego 4-6 w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – Szkoła Podstawowa nr 4 w Świdnicy” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. projekcie budowlanym i wykonawczym, sporządzonej przez L-Concept Leszek Karasiński, ul. Rumiankowa 57B/1, 54-512 Wrocław, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ – dla obiektu B. 2.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna w katalogu zamówienia publiczne. Przedmiar robót należy traktować, jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w §4 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiary robót załączone są w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: - termomodernizacje ścian zewnętrznych i dachów, - prace wykończeniowe wewnątrz obiektu związane z remontami instalacji, - wymianę stolarki drzwiowej, - wykonanie instalacji: - wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania oraz wykonanie węzła cieplnego, - instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego, gniazd wtykowych, uziemienia, połączeń wyrównawczych oraz instalację odgromową, - wykonanie systemu dystrybucji energii elektrycznej. 2.4. Zadanie będzie realizowane z finansowym wsparciem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020, Osi priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.4 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – ZIT AW. 2.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2.6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 2.6.1. dokumentację projektową, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powyżej, 2.6.2. dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 2.7. Warunki wykonywania robót: 2.7.1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z należytą starannością, zaplanowanym zakresem oraz sposobem realizacji, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powyżej, zaleceniami Zamawiającego i umową tak, aby mógł być przekazany w efekcie końcowym, jako obiekt w pełni funkcjonalny oraz zgodny z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. 2.7.2. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami bhp, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną, zaleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, zgodnie z wykonanym przez Kierownika budowy planem BIOZ oraz zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 2.7.3. Wprowadzenie Wykonawcy na budowę nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 2.7.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BiOZ. 2.7.5. Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu robót, do wykonania pomiaru natężenia oświetlenia i sporządzenie stosownego protokołu. 2.7.6. Zamawiający zapewnia nadzór autorski i inwestorski. 2.7.7. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SIWZ, za jakość zastosowanych materiałów i ich zgodność z normami obowiązującymi, wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290). 2.7.8. Budynek w trakcie realizacji robót budowlanych jest stale użytkowany. Z wyjątkiem okresu wakacji i dni wolnych. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwić swobodny dostęp do obiektu i bezpieczne jego użytkowanie oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia. Możliwe jest prowadzenie prac w trakcie zajęć lekcyjnych w zakresie nie powodującym zakłócania procesu nauczania. 2.7.9. Opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji robót w budynku leży po stronie Wykonawcy, który winien przedstawić i uzgodnić go z dyrektorem szkoły i Zamawiającym. 2.7.10. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 2.7.11. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi i środków transportu. 2.7.12. Wszystkie użyte nazwy własne urządzeń i materiałów w dokumentacji projektowej, określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. Przy czym produkty równoważne, w przypadku opraw oświetleniowych, muszą charakteryzować się parametrami takimi samymi lub lepszymi w szczególności w zakresie strumienia świetlnego opraw, temperatury barwowej – 3000 K, współczynnika oddawania barwy – Ra > 85. 2.7.13. Zastosowane urządzenia i materiały powinny być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą (lub inną normą obowiązującą w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobatą techniczną, świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu. O uzyskaniu wyżej określonej akceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego. 2.7.14. Akceptacja materiałów przez Zamawiającego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, niespełniających wymogów norm obowiązujących w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 2.7.15. Wykonawca obowiązany jest do stosowania wyłącznie wyrobów budowlanych nadających się do stosowania w budownictwie, tj. wyroby spełniające w całości wymogi określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.). 2.7.16. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby wskazane w ofercie, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 2.7.17. Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. 2.7.18. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną (m.in. obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza robót stanowiących przedmiot zamówienia). 2.7.19. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami. 2.7.20. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu przygotowania wszelkiej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz dokonania odbioru przedmiotu umowy w terminie do 30.11.2017 r. 2.7.21. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 2.7.22. Wykonawca, we własnym zakresie i na własny koszt zrealizuje tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). 2.7.23. Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz innych nakładów, niestanowiących wartości robót budowlanych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 2.7.24. Wykonawca poniesie koszty prób, badań jakości robót, itp. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 2.7.25. Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ładu i porządku, usuwanie na swój koszt wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechana, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2.7.26. Przed przystąpieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną miejsca Inwestycji i przekaże Zamawiającemu w dokumentacji odbiorowej. 2.7.27. Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 2.7.28. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 2.7.29. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 2.7.30. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i narzędzia używane do robót od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru. 2.7.31. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.7.32. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe składowisko odpadów materiałów z rozbiórki, nienadających się do ponownego wbudowania oraz wszelkich odpadów a materiały nadające się do ponownego użycia lub złom przekaże na wskazane przez Zamawiającego miejsce składania. Oceny materiałów z rozbiórki dokona Inspektor nadzoru oraz upoważniony, przez Dyrektora szkoły pracownik, w protokole materiałów z odzysku. 2.7.33. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu właściwy dokument potwierdzający przekazanie wszystkich tego wymagających odpadów do unieszkodliwienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.7.34. Polecenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 2.7.35. Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości. 2.8. Warunki odbioru robót. 2.8.1. Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. 2.8.2. Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe robót, które będą zakończone protokołami odbioru elementów wykonanych robót potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2.8.3. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególności: dziennik budowy, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, itp. 2.8.4. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót potwierdzony ze strony Zamawiającego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokół sprawdzenia dokumentacji odbiorowej o kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 2.8.5. Strony postanawiają, że z czynności odbiorowych będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 2.8.6. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: - jeżeli wady nadają się do usunięcia, może przerwać czynności lub odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki, jeżeli taka nastąpi, - jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to: - jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej lub technicznej obniżyć wynagrodzenie, - jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki. 2.8.7. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie wykonanie przedmiotu umowy oraz wywiązanie się z warunków odbioru robót określonych w §8 umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, z zastrzeżeniem jak w pkt. 2.8.6. 2.8.8. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy będzie protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione: - oświadczenie kierownika budowy o : - zgodności wykonania wewnętrznej instalacji z projektem budowlanym i obowiązującymi przepisami, - doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy – budynku szkoły, a także – w razie potrzeby ulicy, - dokumentacja powykonawcza, protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, - karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 2.8.9. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy robót. Po zakończeniu prac konieczne jest uporządkowanie pomieszczeń tak, aby następnego dnia możliwe było ich użytkowanie. W przypadku zaniechania wykonania tego obowiązku, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest: 2.9.1. uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 2.9.2. dokonać pomiaru wszystkich elementów wymagających pomiaru dla potrzeb prawidłowej realizacji inwestycji, w szczególności dla potrzeb zamówienia materiałów i urządzeń, z uwzględnieniem istniejących warunków w mieszkaniach i budynkach 2.9.3. prowadzić roboty rozbiórkowe i budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano - montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), 2.9.4. zapewnić stały dozór nad mieniem oraz posiadać stosowne umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 2.9.5. utrzymywać porządek w trakcie realizacji robót oraz systematycznie porządkować miejsca wykonywania prac, 2.9.6. natychmiast usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 2.9.7. prowadzić roboty w sposób bezpieczny, 2.9.8. wykonać wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów z przeprowadzonych badań odbiorczych, wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia nadzorów i odbiory, 2.9.9. uporządkować teren po wykonaniu robót, 2.9.10. do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowę przedłożyć Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru w formie pisemnej: Plan BiOZ, 2.9.11. zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze. 3. Lokalizacja i opis stanu istniejącego 3.1. Istniejący stan zagospodarowania terenu i zmiany 3.1.1. Istniejąca zabudowa Na terenie opracowania znajduje się zespół połączonych ze sobą budynków. Rozróżnia się wyraźny podział na sekcję A - budynek basenu, hali sportowej i łącznik, sekcję B - budynek szkoły, sekcję C- budynek przedszkola. Budynki znajdują się odpowiednio, A w północno - centralnej, B centralnej i C południowo - centralnej części działki. Nie projektuje się zmian w istniejącej zabudowie. Zadaniem inwestycyjnym objęty jest budynek B. 3.1.2. Istniejący układ komunikacyjny, istniejąca komunikacja kołowa i drogi poż. Dojazd do działki jest zapewniony bezpośrednio z drogi miejskiej ul. Marcinkowskiego. Na terenie opracowania wokół budynków znajduje się powierzchnia utwardzona wystarczająca i spełniająca normy dla drogi pożarowej. Dokładny przebieg istniejącej drogi pozostawianej bez zmian na rysunku PZT.01. Teren szkoły odgrodzony jest płotem z bramami od przestrzeni ogólnodostępnej. Nie projektuje się zmian. 3.1.3. Istniejąca komunikacja piesza Komunikacja piesza realizowana jest przez powierzchnie utwardzoną płytami betonowymi. Główne wejścia znajdują się od strony południowej. Teren szkoły odgrodzony jest płotem z furtkami od przestrzeni ogólnodostępnej. Nie projektuje się zmian. 3.1.4. Istniejące sieci i uzbrojenie terenu - Obiekt jest podłączony do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, kanalizacji deszczowej, sieci gazowej, energetycznej i ciepłociągu. Nie planuje się przebudowy przyłączy. - Od strony ulicy Marcinkowskiego znajduje się duża liczba drzew mieszanych. Istniejące ukształtowanie terenu pozostaje bez zmian. 3.2. Projektowane zagospodarowanie terenu 3.2.1. Projektowana zabudowa Pozostaje bez zmian. 3.2.2. Projektowany układ komunikacyjny - Projektowana komunikacja kołowa i drogi poż. Pozostaje bez zmian. - Projektowana komunikacja piesza Pozostaje bez zmian. Główne wejście w sekcji B zostaje uzupełnione o rampę dla osób niepełnosprawnych. Rampa rozwiązana systemowo w postaci 3 pochylni oraz 3 podestów w konstrukcji stalowej ocynkowanej, podesty projektuje się z systemowych krat WEMA - oczko 30x30 mm, blacha 3 mm, balustrady również z systemowych krat WEMA oczko 50x50 mm, blacha 1 mm nachylonych do pochylnia 6% - wysokość 1m. Pochwyty na 2 wysokościach: h1 = 110 cm oraz drugi równoległy pochwyt umożliwiający osobom NPS poruszanie się po pochylni - zgodnie z przepisami. Pochwyty projektuje się ze stali nierdzewnej polerowanej fi 50 mm. 3.3. Projektowane sieci i uzbrojenie terenu - Projektowane ukształtowanie terenu i zieleni W ramach termomodernizacji ścian fundamentowych projektuje się wykopy i odtworzenie nawierzchni wokół budynku, w tym powierzchni biologicznie czynnej. Zakres opracowania i robót budowlanych oznaczono na rysunku PZT.01 w projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) - w przypadku poręczeń Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentu poświadczającego, że przedmiot, który udzielił poręczenia zapłaty wadium zawarł umowę o udzielenie wsparcia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-42/V/17 na wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Marcinkowskiego 4-6 w Świdnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – Szkoła Podstawowa nr 4 w Świdnicy””. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach