Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku dydaktycznego Fundacji CLEVER przy ul. Armii Krajowej 35B w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku dydaktycznego Fundacji CLEVER przy ul. Armii Krajowej 35B w Wałbrzychu”

Fundacja "Clever" ogłasza przetarg

  • Adres: 58-302 Wałbrzych, Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 84 258 26, , fax. 74 84 291 13
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Clever"
    Armii Krajowej 35a
    58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 84 258 26, , fax. 74 84 291 13
    REGON: 89001071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsmk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku dydaktycznego Fundacji CLEVER przy ul. Armii Krajowej 35B w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku dydaktycznego Fundacji CLEVER przy ul. Armii Krajowej 35B w Wałbrzychu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku dydaktycznego Fundacji CLEVER przy ul. Armii Krajowej 35B w Wałbrzychu UWAGA: Prace prowadzone będą na obiekcie usytuowanym w obszarze historycznego układu urbanistycznego dzielnicy Stary Zdrój w Wałbrzychu. Obiekt został wpisany do rejestr zabytków decyzją z dnia 31.05.1978 r. pod nr 716/697/Wł. Zabytkowy charakter obiektu może spowodować konieczność zwrócenia szczególnej uwagi podczas prowadzonych robót budowlanych. Poniżej określone są MINIMALNE parametry zamówienia. W przypadku wystąpienia w jakiejkolwiek dokumentacji postępowania nazw własnych firm i/lub materiałów/urządzeń itp., są one przytoczone jedynie jako określenia przykładowe i tym samym dopuszczalne jest wykorzystanie innych przynajmniej równoważnych materiałów/urządzeń. Ciężar dostawy materiałów o równoważności oferowanych materiałów/urządzeń spoczywa na Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego http://www.zsmk.pl/. Przedmiar robót oraz audyt energetyczny należy traktować, jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w §4 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiary robót załączone są w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 2.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, zgodnie z poniższą specyfikacją określoną na podstawie audytu energetycznego: Docieplenie - ściana zewnętrzna (ściana zewnętrzna SZ-052) - Materiał dociepleniowy: styropian EPS70-031 lub równoważny. - Współczynnik przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego 0,031 W/mK. - Powierzchnia docieplenia 31,05 m2. - Grubość́ dodatkowej izolacji 13 cm. Docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry (Strop STR-D) - Materiał dociepleniowy: maty z wełny mineralnej URSA DF 35 lub równoważny. - Współczynnik przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego" 0,035 W/mK. - Powierzchnia docieplenia 338,59 m2. - Grubość́ dodatkowej izolacji 20cm. Docieplenie - ściana w gruncie (SG-051) - Materiał dociepleniowy styropian ekstrudowany XPS300-035 lub równoważny. - Współczynnik przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego" 0,035 W/mK - Powierzchnia docieplenia 49,20 m2 - Grubość́ dodatkowej izolacji 15 cm Docieplenie - ściana w gruncie (SG-076) - Materiał dociepleniowy styropianem ekstrudowanym XPS300-035 lub równoważny. - Współczynnik przewodzenia ciepła materiału dociepleniowego" - 0,035 W/mK. - Powierzchnia docieplenia 86,45 m2. - Grubość́ dodatkowej izolacji 14 cm. Wymiana okien - Współczynnik przenikania ciepła [W/m2K] - 0,9. - Współczynnik cr 0,85. - Współczynnik cm 1. - Ilość́ 265,06 m2 - Ilość́. 98 szt. Sposób realizacji - demontaż̇ istniejącej stolarki okiennej i montaż̇ nowej z PCV wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych o wydajności 30 m3/h w ilości 98 szt Kompleksowa modernizacja instalacji co polegająca na demontażu starej instalacji (demontaż̇ rur; grzejników; zaworów odcinających) montaż̇ nowej spełniającej standardy tzw. głębokiej termomodernizacji poprzez montaż̇ grzejników (89 szt) konwektorowych, zaworów
termostatycznych i podpionowych. 2.3. Zadanie będzie realizowane z finansowym wsparciem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020, Osi priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.4 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – ZIT AW. 2.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2.5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 2.5.1. dokumentację projektową, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powyżej, 2.5.2. dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 2.6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 2.7. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia na którą składa ofertę oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 2.8. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 2.9. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary Robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią podstawy określenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SIWZ w tym, w Dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. 2.10. Projekt jest realizowany w ramach współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020. 2.11. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.12. Warunki wykonywania robót: 2.12.1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z należytą starannością, zaplanowanym zakresem oraz sposobem realizacji, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa powyżej, zaleceniami Zamawiającego i umową tak, aby mógł być przekazany w efekcie końcowym, jako obiekt w pełni funkcjonalny oraz zgodny z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. 2.12.2. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami bhp, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną, zaleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, zgodnie z wykonanym przez Kierownika budowy planem BIOZ oraz zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 2.12.3. Wprowadzenie Wykonawcy na budowę nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 2.12.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BiOZ. 2.12.5. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SIWZ, za jakość zastosowanych materiałów i ich zgodność z normami obowiązującymi, wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290). 2.12.6. Budynek w trakcie realizacji robót budowlanych jest użytkowany. Z wyjątkiem okresu wakacji i dni wolnych. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwić swobodny dostęp do obiektu i bezpieczne jego użytkowanie oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia. Możliwe jest prowadzenie prac w trakcie zajęć lekcyjnych w zakresie nie powodującym zakłócania procesu nauczania. Prace związane z wymianą instalacji grzewczej należy zaplanować i wykonać po zakończeniu sezonu grzewczego. 2.12.7. Opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji robót w budynku leży po stronie Wykonawcy, który winien przedstawić i uzgodnić go z Zamawiającym. 2.12.8. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 2.12.9. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi i środków transportu. 2.12.10. Wszystkie użyte nazwy własne urządzeń i materiałów w dokumentacji projektowej, określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. Przy czym produkty równoważne, muszą charakteryzować się parametrami takimi samymi lub lepszymi. 2.13. Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 2.13.1. Zastosowane urządzenia i materiały powinny być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą (lub inną normą obowiązującą w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobatą techniczną, świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu. O uzyskaniu wyżej określonej akceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego. 2.13.2. Akceptacja materiałów przez Zamawiającego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, niespełniających wymogów norm obowiązujących w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 2.13.3. Wykonawca obowiązany jest do stosowania wyłącznie wyrobów budowlanych nadających się do stosowania w budownictwie, tj. wyroby spełniające w całości wymogi określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.). 2.13.4. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby wskazane w ofercie, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 2.13.5. Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. 2.13.6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami. 2.13.7. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 2.13.8. Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz innych nakładów, niestanowiących wartości robót budowlanych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 2.13.9. Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ładu i porządku, usuwanie na swój koszt wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechana, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2.13.10. Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 2.13.11. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 2.13.12. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 2.13.13. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i narzędzia używane do robót od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru. 2.13.14. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.13.15. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe składowisko odpadów materiałów z rozbiórki, nienadających się do ponownego wbudowania oraz wszelkich odpadów a materiały nadające się do ponownego użycia lub złom przekaże na wskazane przez Zamawiającego miejsce składania. Oceny materiałów z rozbiórki dokona Inspektor nadzoru oraz upoważniony, przez Zamawiającego 2.13.16. przedłożyć Zamawiającemu właściwy dokument potwierdzający przekazanie wszystkich tego wymagających odpadów do unieszkodliwienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.13.17. Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości. 2.14. Warunki odbioru robót. 2.14.1. Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. 2.14.2. Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe robót, które będą zakończone protokołami odbioru elementów wykonanych robót potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2.14.3. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególności: dziennik budowy, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, itp. 2.14.4. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót potwierdzony ze strony Zamawiającego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokół sprawdzenia dokumentacji odbiorowej o kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 2.14.5. Strony postanawiają, że z czynności odbiorowych będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 2.14.6. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: - jeżeli wady nadają się do usunięcia, może przerwać czynności lub odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki, jeżeli taka nastąpi, - jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to: - jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej lub technicznej obniżyć wynagrodzenie, - jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki. 2.14.7. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie wykonanie przedmiotu umowy oraz wywiązanie się z warunków odbioru robót określonych w umowie stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 2.14.8. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy będzie protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione: - oświadczenie kierownika budowy o : - zgodności wykonania robót z projektem budowlanym i obowiązującymi przepisami, - karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 2.14.9. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy robót. Po zakończeniu prac konieczne jest uporządkowanie pomieszczeń tak, aby następnego dnia możliwe było ich użytkowanie. W przypadku zaniechania wykonania tego obowiązku, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2.15. Wykonawca zobowiązany jest: 2.15.1. uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 2.15.2. dokonać pomiaru wszystkich elementów wymagających pomiaru dla potrzeb prawidłowej realizacji inwestycji, w szczególności dla potrzeb zamówienia materiałów i urządzeń, z uwzględnieniem istniejących warunków w mieszkaniach i budynkach 2.15.3. prowadzić roboty rozbiórkowe i budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano - montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), 2.15.4. zapewnić stały dozór nad mieniem oraz posiadać stosowne umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 2.15.5. utrzymywać porządek w trakcie realizacji robót oraz systematycznie porządkować miejsca wykonywania prac, 2.15.6. natychmiast usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 2.15.7. prowadzić roboty w sposób bezpieczny, 2.15.8. wykonać wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów z przeprowadzonych badań odbiorczych, wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia nadzorów i odbiory, 2.15.9. uporządkować teren po wykonaniu robót, 2.15.10. do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowę przedłożyć Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru w formie pisemnej: Plan BiOZ, 2.15.11. zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45321000-3 izolacje cieplne ścian 45410000-4 Tynkowanie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nieoprocentowane konto 08 1050 1908 1000 0022 9416 6307, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na termomodernizację budynku dydaktycznego Fundacji CLEVER przy ul. Armii Krajowej 35B w Wałbrzychu.” 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć: 5.1. pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP). 5.2. pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach