Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, termodernizacji obiektów szkolnych polegających na wymianie stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 3 przy ul. Krakowskiej 20 i w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ul. Gipsowej 1 w Bochni

Zarząd Powiatu w Bochni ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6153700 , fax. 014 6153708
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bochni
    ul. Kazimierza Wielkiego 31 31
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6153700, fax. 014 6153708
    REGON: 85166509000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.bochnia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, termodernizacji obiektów szkolnych polegających na wymianie stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 3 przy ul. Krakowskiej 20 i w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ul. Gipsowej 1 w Bochni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV koloru białego wraz z wykonaniem niezbędnych napraw ościeży i ich malowaniem po stronie wewnętrznej i zewnętrznej w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Bochni ul. Krakowska 20 w ilości 89 szt. oraz w budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Bochni ul. Dąbrowskiego 1 - szt. 25, zgodnie z zakresem prac zamieszczonym w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki będące integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić następujących warunków gwarancji jakości - na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane min. 5 - letniej (60 miesięcy) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy): prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z ustawą z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentowanie wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, (art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy) o wartości minimum 50 000 zł każda. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia o wartości co najmniej 100 000 PLN (art. 22 ust. 1 pkt 3 Ustawy); 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 i ust.2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń będzie badał czy został potwierdzony wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wykaz zamówień wykonanych w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzające, że roboty zbliżone przedmiotowo z niniejszym zamówieniem zostały wykonane należycie (np. Referencje), 3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł; dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z formularzem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. b) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 b - c, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 5 stosuje się odpowiednio. 7. Ewentualną listę zastrzeganych dokumentów, uznawanych za zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie dopuszczanych do jawności dla innych uczestników postępowania (nie obowiązuje dokument o braku zastrzeżeń).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.bochnia.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-1.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach