Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.21.54.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty na cmentarzach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej oraz robót branży sanitarnej, związanych z odwodnieniem projektowanych alejek, na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej w 2016 roku przez firmę EURO-PROJEKT Zbigniew Kuśmierz, z siedzibą: ul. Królewiecka 195 A, 82-300 Elbląg. Wyżej wymieniona dokumentacja projektowa stanowi dokumentację zamienną w stosunku do dokumentacji projektowej wykonanej w 1997 r. przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o., z siedzibą w Elblągu. Zamienna dokumentacja projektowo-kosztorysowa dotyczy części Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu, obejmującej teren kwatery E IV 14 o powierzchni około 1,5 h, zlokalizowanej na terenie działki Nr 2/24 obręb 30 M. Elbląg. Lokalizację kwatery E IV 14 w obrębie działki nr 2/245 obręb 30 M. Elbląg, na terenie której będą prowadzone roboty budowlane, przedstawia Załącznik nr 1 do wzoru Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Lokalizacja robót budowlanych: teren działki Nr 2/24 w obrębie 30 M. Elbląg, będącej własnością Miasta Elbląg, administrowanej przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu, z siedzibą: ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg, zlokalizowanej na terenie Cmentarza Komunalnego „Dębica” przy ul. Łęczyckiej w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ: 1) przedmiary robót: a) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : Zamienna dokumentacja projektowo-kosztorysowa dla części terenu Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu w ramach zadania inwestycyjnego „Cmentarz Dębica – rozbudowa” ADRES INWESTYCJI : Elbląg, ul. Łęczycka INWESTOR : Gmina Miasta Elbląg ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 BRANŻA : drogowa b) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : Zamienna dokumentacja projektowo-kosztorysowa dla części terenu Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu w ramach zadania inwestycyjnego „Cmentarz Dębica – rozbudowa” ADRES INWESTYCJI : Elbląg, ul. Łęczycka, dz. nr 2/24, obr. nr 30 INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 BRANŻA : sanitarna – kanalizacja deszczowa – odwodnienie proj. Alejek Podstawą do ustalenia ceny oferty jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy i nie są podstawą do wyliczenia ceny przedmiotu zamówienia. 2) projekty budowlane i wykonawcze: a) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Branża: drogowa Przedmiot opracowania: Zamienna dokumentacja projektowo-kosztorysowa dla części terenu Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu w ramach zadania inwestycyjnego „Cmentarz Dębica – rozbudowa”. Kategoria obiektu: VI Adres inwestycji: ul. Łęczycka 82-300 Elbląg dz. nr 2/24, obr. nr 30 Inwestor: Gmina Miasta Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg b) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Branża: sanitarna – kanalizacja deszczowa – odwodnienie proj. alejek Przedmiot opracowania: Zamienna dokumentacja projektowo-kosztorysowa dla części terenu Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu w ramach zadania inwestycyjnego „Cmentarz Dębica – rozbudowa”. KAT. OB. VI Adres inwestycji: ul. Łęczycka 82-300 Elbląg dz. nr 2/24, obr. nr 30 Inwestor: Gmina Miasta Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a) Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiot opracowania: Zamienna dokumentacja projektowo-kosztorysowa dla części terenu Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu w ramach zadania inwestycyjnego „Cmentarz Dębica – rozbudowa”. Kategoria obiektu: VI Adres inwestycji: ul. Łęczycka, 82-300 Elbląg dz. nr 2/24, obręb ewid. nr 30 Inwestor: Gmina Miasta Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg b) Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Branża: sanitarna – kanalizacja deszczowa – odwodnienie proj. alejek Przedmiot opracowania: Zamienna dokumentacja projektowo-kosztorysowa dla części terenu Cmentarza Komunalnego „Dębica” w Elblągu w ramach zadania inwestycyjnego „Cmentarz Dębica – rozbudowa”. Adres inwestycji: ul. Łęczycka 82-300 Elbląg dz. nr 2/24, obr. nr 30 Inwestor: Gmina Miasta Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg 3. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakres robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, obejmuje wykonanie dwóch alejek, łącznie z czterema placami przeznaczonymi na lokalizację śmietników oraz odwodnienie ich do kanalizacji deszczowej, w tym: a) rozbiórkę istniejących zjazdów z alejek, b) wykonanie korytowania, profilowania podłoża i podbudowy pod nawierzchnię alejek i placów śmietnikowych, c) ustawienie krawężników na ławach betonowych, d) ułożenie nawierzchni alejek i placów z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm (o powierzchni około 740 m2), e) wykonanie drewnianego ogrodzenia przy placach śmietnikowych, f) wykonanie odwodnienia alejek i placów (o długości około 160 m), łącznie z uwzględnieniem 8 studni rewizyjnych oraz 5 studni ściekowych. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania oraz technologię ich wykonania określa zamienna dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 2) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 3) W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 5) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 6) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową, uzgodni go z Kierownikiem Wydziału Administracji Cmentarzy Panem Andrzejem Dratwą z Biura Administracji Cmentarzy, przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu (tel.: (55) 231 79 46) i przedłoży do zatwierdzenia inspektorowi nadzoru inwestorskiego w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania terenu budowy. 5. Roboty budowlane realizowane będą na terenie czynnego obiektu. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy cmentarza. 6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia następnego po dniu dokonania odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 12. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215400-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach