Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku przy ul. Rynek 36 w Dzierżoniowie w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Centrum Usług Wspólnych – Rynek 36 ”.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 89071783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku przy ul. Rynek 36 w Dzierżoniowie w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Centrum Usług Wspólnych – Rynek 36 ”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku przy ul. Rynek 36 w Dzierżoniowie w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Centrum Usług Wspólnych – Rynek 36 ”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) remont pomieszczenia kombatantów składającego się z jednego pomieszczenia na Ip. o pow. 38,33m2 i wys. 3,12m w zakresie: - wymiany posadzki wraz z wyrównaniem płytą OSB, likwidacja progów, demontaż boazerii, - zmniejszenia otworów drzwiowych i montaż stolarki drzwiowej jednoskrzydłowej, - wydzielenia ścianką g-k kącika sanitarnego z montażem zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem na szafce i przepływowym podgrzewaczem wody, doprowadzenie instalacji wod-kan, - przecierki ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowych i malowaniem, - naprawy lamperii i wykładziny na korytarzu, - przebudowy instalacji CO z zastosowaniem grzejników płytowych, - wymiany instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych z podziałem na gniazda zwykłe i gniazda DATA, - przebudowy zasilania elektrycznego z korytarza, - montażu instalacji komputerowej kat.7A, montażu instalacji telefonicznej VoIP, szafy krosowej - instalacja domofonowa pozostaje bez zmian, 2) remont pomieszczenia Związek Inwalidów składającego się z jednego pomieszczenia na Ip. o pow. 22,93m2 i wys. 3,12m w zakresie: - wymiany posadzki wraz z wyrównaniem płytą OSB, likwidacja progów, - zmniejszenia otworów drzwiowych i montaż stolarki drzwiowej jednoskrzydłowej, wykonanie otworu drzwiowego do pom. obok, - remontu sufitu wraz z odtworzeniem sztukaterii, - przecierki ścian z wykonaniem gładzi gipsowych i malowaniem, - wymiany okien i parapetów na PCV, - naprawy lamperii i wykładziny na korytarzu, - przebudowy instalacji CO z zastosowaniem grzejników płytowych, - wymiany instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych z podziałem na gniazda zwykłe i gniazda DATA, - przebudowy zasilania elektrycznego z korytarza, - montażu instalacji komputerowej kat.7A, montażu instalacji telefonicznej VoIP, - instalacja domofonowa pozostaje bez zmian, 3) remont pomieszczenia biura "Integra" składającego się z dwóch pomieszczeń na Ip. o łącznej pow. 34,23m2 i wys. 3,10m w zakresie: - wymiany posadzki wraz z wyrównaniem płytą OSB, likwidacja progów, wyrównania poziomów posadzki, - zmniejszenia otworów drzwiowych i montażu stolarki drzwiowej jednoskrzydłowej, - przecierki ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowych i malowaniem, - wymiany okien i parapetów na PCV, - naprawy lamperii i wykładziny na korytarzu, - przebudowy instalacji CO z zastosowaniem grzejników płytowych, - wymiany instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych z podziałem na gniazda zwykłe i gniazda DATA, - przebudowy zasilania elektrycznego z korytarza, - montażu instalacji komputerowej kat.7A, montaż instalacji telefonicznej VoIP, - instalacja domofonowa pozostaje bez zmian, 4) remont pomieszczenia biura poselskiego składającego się z dwóch pomieszczeń na Ip. o łącznej pow.46,89m2 i wys.3,10m w zakresie: - wymiany posadzki wraz z wyrównaniem płytą OSB, likwidacja progów, wyrównanie poziomów posadzki, - zmniejszenia otworów drzwiowych i montażu stolarki drzwiowej jednoskrzydłowej, - przecierki ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowych i malowaniem, - wymiany okien i parapetów na PCV, - naprawy lamperii i wykładziny na korytarzu, - przebudowy instalacji CO z zastosowaniem grzejników płytowych, - wymiany instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych z podziałem na gniazda zwykłe i gniazda DATA, - przebudowy zasilania elektrycznego z korytarza, - montażu instalacji komputerowej kat.7A, montażu instalacji telefonicznej VoIP, - instalacja domofonowa pozostaje bez zmian, 5) remont łazienki na IIIp o pow.6,10m2 i wys.2,33m w zakresie: - skucia starych płytek na ścianach i posadzkach, - demontażu ścianek działowych wraz z utylizacją, -wymiany okien i parapetów na PCV, - przebudowy instalacji wod-kan i CO, montaż elektrycznego podgrzewacza wody, - przebudowy instalacji elektrycznej z zasilaniem z korytarza, - montażu dwóch kompaktów, jednej umywalki na szafce, - wyrównania ścian i podłóg pod nowe płytki, - montażu płytek ściennych i podłogowych, - montażu ścianek systemowych, - wymiany drzwi wejściowych, 6) prace remontowe na korytarzu związane z wykonaniem zasilania elektrycznego i teletechnicznego do remontowanych pomieszczeń w zakresie: - ostrożnego wykucia bruzd pod okablowanie wraz z późniejszym zaprawieniem i pomalowaniem, - przebudowę strefy licznikowej z montażem tablicy elektrycznej, - doprowadzenia kabla światłowodowego do szafy krosowniczej. 3. Równocześnie należy wycenić wykonanie wszelkich robót budowlanych towarzyszących wynikających z przyjętej technologii robót. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Roboty budowlane mogą być prowadzone w budynku od godziny 7:00. Dopuszcza się pracę w soboty po wcześniejszym uprzedzeniu o tym fakcie Użytkownika. Roboty rozbiórkowe o dużym natężeniu hałasu należy wykonywać po godz. 13:00. Mając powyższe na uwadze Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco ustalać sposób i czas wykonywania takich robót z Użytkownikiem. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie przez 5 dni w tygodniu od pn do pt w godz. od 7:30 do 17:00. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia pomieszczeń objętych remontem oraz ich zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 3) Zamawiający nie zezwala na ustawienie barakowozu przed budynkiem Urzędu, 4) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 5) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km, i poniesienia kosztów ich składowisku. Wszelki materiał z rozbiórki i wytworzony pod czas wykonywania robót należy składować w kontenerze lub bezpośrednio na samochodzie. Koszt wynajmu kontenera ponosi Wykonawca. Wypełniony kontener gruzem należy niezwłocznie wywieźć w celu jego opróżnienia. Zabrania się ustawienia kontenera przed budynkiem Urzędu w dniach 05.12.19 – 08.12.19, 31.12.19 – 02.01.20. W przypadku ustalenia dodatkowych dni z zakazem ustawienia kontenera na gruz Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem. Miejsce ustawienia kontenera wskaże Zamawiający, 6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 7) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych m.in. zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz sztuką i wiedzą budowlaną, 8) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 9) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót, w dniu podpisania umowy, 10) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 11) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy i kierownika robót w okresie wykonywania robót branżowych, 12) zabezpieczenia mebli folią w trakcie wykonywania robót budowlanych, przenoszenia mebli dla potrzeb wykonania robót budowlanych i ponowne ich ustawienie we wskazanym miejscu przez Zamawiającego w budynku. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. 7.1. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot zamówienia, o których mowa powyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040). 7.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź. zm.) w szczególności l bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt. 1 lit „h” projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy czynności (załącznik nr 8 do SIWZ); 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , b) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach