Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynkach nr 1, 16 i 18 w kompleksie wojskowym przy ul. Ostrawickiej w Szczecinie (PKOB 1274).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynkach nr 1, 16 i 18 w kompleksie wojskowym przy ul. Ostrawickiej w Szczecinie (PKOB 1274).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynkach nr 1, 16 i 18 w kompleksie wojskowym przy ul. Ostrawickiej w Szczecinie (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu: a) remontu pomieszczenia sanitarnego w budynku nr 1: − rozbiórce istniejących ścian działowych kabin sanitarnych wraz z okładzinami podłogowymi pomieszczenia, demontażowi istniejącego osprzętu i urządzeń, − wymiana instalacji sanitarnej: wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń i osprzętu sanitarnego, − wykonanie okładzin ściennych i posadzki, − wymiana instalacji elektrycznej z montażem urządzeń i osprzętu, − wymiana grzejników wraz z przewodami zasilającymi, − montaż sufitu podwieszanego z płyt GK, − montaż wentylacji mechanicznej wywiewnej, nawiewników w oknie, − montaż ścianek systemowych do kabin natryskowych i WC, montaż osprzętu, b) remont pomieszczenia warsztatowego oraz pomieszczeń 1 i 2 w budynku nr 18: − rozbiórka okładzin ściennych i posadzkowych w wskazanych elementach pomieszczeń, − demontaż istniejącego osprzętu i urządzeń, − pogłębienie dna kanałów do wysokości projektowanej 1,40 m, − wymiana instalacji elektrycznych wraz z wymianą osprzętu elektrycznego, − wymiana instalacji sanitarnej: wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z wymianą urządzeń − sanitarnych, − wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych, malowanie pomieszczeń i elementów − stalowych wyposażenia pomieszczeń, − wykonanie drewnianego przykrycia kanałów warsztatowych, c) montażu folii zabezpieczających przed wglądem do pomieszczeń na oknach w budynku nr 16. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1) Wykonawca robót przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po zakończeniu robót wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).Dokumentacja fotograficzna (6-8 zdjęć) zostanie dostarczona Zamawiającemu odpowiednio do 14 dni licząc od daty podpisania umowy oraz po zakończeniu robót zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej. 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012r. (tekst jednolity Dz.U. 2013 poz. 21) (sposób postępowania z odpadami został określony w § 4 ust. 1wzoru umowy). UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. - Dokumentacji rysunkowej. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8 do SIWZ) oraz w dokumentacji rysunkowej (załącznik nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 11 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. b) Wypełniony w kolumnach 3 i 4 harmonogram rzeczowo - finansowy z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów. Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez zamawiającego na dany rok kalendarzowy (załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach