Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachu na budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 30-965 Kraków, ul. Józefa Brodowicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 931 000 , fax. 122 931 090
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Józefa Brodowicza 13
    30-965 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 931 000, fax. 122 931 090
    REGON: 59728000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachu na budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachu głównego oraz dachu „niskiego” o łącznej powierzchni 446,25 m2 na budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, położonego na działce nr 92/7 obr. 5 Śródmieście przy ul. Brodowicza 13 b w Krakowie, zwanego w dalszej części „ZHW” lub „obiektem”. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: • demontaż i wymianę instalacji odgromowej; • demontaż zewnętrznych jednostek klimatyzatorów znajdujących się na dachu ZHW wraz z podkonstrukcją, zabezpieczeniu czynnika chłodzącego oraz ponownym montażu jednostek zewnętrznych; • przygotowanie powierzchni dachu do pokrycia i ocieplenia (rozebranie skorodowanych obróbek blacharskich, nie nadających się do użytku rynien, oczyszczenie i zmycie powierzchni dachu ) • wykonanie ocieplenia dachu wraz z izolacją – natrysk pianką zamkniętokomórkową gr. 10 cm i wykonanie warstwy izolacyjnej z polimocznika; • wykonanie nowych obróbek blacharskich i rynien. 3. Roboty będą wykonywane w oparciu o dokumentację projektową (projekt wykonawczy, przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 4. Roboty winny być wykonywane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i przez podwykonawców osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), to jest osoby wykonujące roboty związane z ociepleniem, izolacją dachów i obróbkami blacharskimi. 6. Zobowiązanie to nie dotyczy osób pełniących nadzór nad wykonywanymi robotami (kierownik budowy i kierownicy robót), przynależących do właściwej izby samorządu zawodowego, o ile osoba ta stanowi zasoby własne Wykonawcy. Powyższy wymóg nie dotyczy również składających oferty: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia ww. prac oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych prac na rzecz firmy. 7. Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do realizacji umowy wykonawca złożył oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności wskazane powyżej. 8. W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy zamawiający poweźmie informację lub wątpliwości co do wypełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę powyższego obowiązku, zamawiający złoży wniosek o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie do odpowiednich, uprawnionych organów, w szczególności do Państwowej Inspekcji Pracy, celem zweryfikowania wypełniania zobowiązań umownych. W razie potwierdzenia nieprawidłowego wypełniania warunków umowy wykonawcy zostaną naliczone kary umowne. 9. Zamawiający zwraca uwagę, że wartość kosztów pracy przyjęta przez wykonawcę do ustalenia ceny oferty nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity Dz. U. 2017 r. poz. 847) w tym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach