Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie oraz adaptacji części pomieszczeń Bloku F w poziomie parteru na pomieszczenia administracyjno-biurowe w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.

"PRO-MEDICA" W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Baranki 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "PRO-MEDICA" W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Baranki 24
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510996861
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promedica.elk.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie oraz adaptacji części pomieszczeń Bloku F w poziomie parteru na pomieszczenia administracyjno-biurowe w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie oraz adaptacji części pomieszczeń Bloku F w poziomie parteru na pomieszczenia administracyjno- biurowe w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. w ramach realizacji grantu pn. ,,Poprawa dostępności do usług medycznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w Szpitalu „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.’’ dofinansowanego w ramach projektu ,, Dostępność Plus dla zdrowia’’ – ProgramOperacyjny Wiedza Edukacja Rozwój.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z erratą do projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót stanowiącą załącznik do tejże dokumentacji.3. Dokumentacja projektowa stanowi Załącznik nr 10 do SWZ – skompresowane pliki.UWAGA:1) W przedmiarze dotyczącym pomieszczeń Sali Konferencyjnej i Działu Kadr,wyłączona z niniejszego postępowania jest pozycja 2 – Wyposażenie i meble (39130000-2), a2) w przedmiarze dotyczącym pomieszczeń Pozostałych wyłączone z postępowania są pozycje:(2.1) 2 – Wyposażenie i meble (39130000-2), oraz(2.2) 3 – Platforma schodowa dla niepełnosprawnych (34514700-0).Wyżej wymienionych pozycji Wykonawca nie uwzględnia w kalkulacji wartości niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art.97 ust. 7 pkt 1-4 pzp:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 i z 2022 r. poz. 807 i 1079).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BNP Paribas O/Ełk 74 2030 0045 1110 0000 0103 8710 z dopiskiem „Wadium” i wskazaniem numeru niniejszego postępowania.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Dlatego też Zamawiający zaleca wniesienie wadium w formie pieniądza nie później niż na jeden dzień przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 pzp, musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium określone w art. 98 ust. 6 pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanieZamawiającego;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer niniejszego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz podstawy zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.8. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.9. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.10. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 600.000,00 złotych.2) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli:a) wykaże, że dysponuje następującymi osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:(a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń(kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej),(b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńcieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bezograniczeń (kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych),(c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (kierownik robótw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych).Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz. U. z 2021r., poz. 1646).b) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane każda o wartości conajmniej 390.000,00 złotych brutto - polegające na remoncie lub budowie lubprzebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego. Przez remont, budowę,przebudowę, rozbudowę należy rozumieć sytuacje o których mowa w art. 3 pkt 6, 7, 7a, 8 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczeniaWykonawcy musi być spełniony:1) przez Wykonawcę samodzielnie,2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia samodzielnie przez co najmniej jednego z tych Wykonawców.4. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, to kwoty te zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanych przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach