Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 04-051 Warszawa, Poligonowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 417 74 47, , fax. 224 407 179
- Data zamieszczenia: 2020-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie
Poligonowa 3
04-051 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 417 74 47, , fax. 224 407 179
REGON: 14003987000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warszawapraga.so.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie wraz z wyposażeniem i jego rozmieszczeniem – z podziałem na pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętym postępowaniem jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze w budynku przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie wraz z wyposażeniem i jego rozmieszczeniem, będącego siedzibą Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie – z podziałem na pakiety - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w następujących wysokościach: Pakiet nr 1 w kwocie 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100); Pakiet nr 2 w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100) Pozostałe informacje nt wadium znajdują się w V SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1 do 4 i ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn.zm.) w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przy czym w przypadku oświadczeń złożenie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest formą zastrzeżoną pod rygorem nieważności. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 2. Pełnomocnictwo - jeśli wymagane; 3. oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. – Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego w Systemie informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej). Powyższe oświadczenie Wykonawca składa w Systemie, w sekcji Oferta – Korespondencja, w formie dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 4. w przypadku powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie powierzy on podwykonawcom, na dokumencie o treści zgodnej z Załącznikiem nr 10 do niniejszej SIWZ – złożony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 5. szczegółowy kosztorys ofertowy złożony w formie dokumentu elektronicznego; 6. zestawienie stosowanych materiałów i produktów równoważnych (wraz dowodami świadczącymi o ich równoważności). W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę zestawienia materiałów i produktów równoważnych Zamawiający przyjmuje, że zastosowane będą produkty wskazane w dokumentach stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – zestawienie musi być złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
Dodano: 2024-07-23 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
Dodano: 2024-07-23 - Remont konserwatorski Pałacu Myśliwskiego w Nowym Duninowie - etap I
Dodano: 2024-07-23 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią i skocznią w dal przy Zespole Szkół Nr 4 w Mławie”
Dodano: 2024-07-23 - Remont tarasów od strony patio w budynkach wielorodzinnych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 4 i 6
Dodano: 2024-07-21 - Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08 - Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05