Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadnia pn. Modernizacja systemu gospodarki energetycznej budynków Domu Pomocy Społecznej w Jaskulinie, z podziałem na zadania

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8500400, 8500442 , fax. 748 530 927
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8500400, 8500442, fax. 748 530 927
    REGON: 89071830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadnia pn. Modernizacja systemu gospodarki energetycznej budynków Domu Pomocy Społecznej w Jaskulinie, z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu Modernizacji systemu gospodarki energetycznej budynków Domu Pomocy Społecznej w Jaskulinie, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa kotłowni gazowej oraz kotłowni olejowej na jedną kotłownię gazową Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych; Zadanie nr 3: Docieplenie stropodachu; Zadanie nr 4: Budowa kompletnej sieciowej instalacji fotowoltaicznej (PV). 1. Opis zadań: 1.1 Zadanie Nr 1 – Przebudowa kotłowni gazowej oraz kotłowni olejowej na jedną kotłownię gazową. Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 1 obejmują między innymi: 1) przebudowa części instalacji zwu i cwu 2) montaż pojemnościowych podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej z wężownicą i grzałką elektryczną, 3) montaż armatury, odcinającej, itd., 4) demontaż wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wpustów podejścia pod miskę ustępową, 5) demontaż armatury tzw. „biały demontaż” i instalacji wod-kan, 6) płukanie i przeprowadzenie prób szczelności instalacji cwu, 7) izolacja termiczna instalacji cwu i co, 8) montaż kotłów gazowych z automatyką, 9) przebudowa części instalacji c.o. 10) płukanie i przeprowadzenie prób szczelności instalacji c.o. wraz z regulacją, 11) wykonanie kotłowni o mocy 180 kW na gaz płynny, 12) montaż kanału wywiewno-nawiewnego, 13) montaż komina powietrzno-spalinowego, 14) demontaż urządzeń, armatury w istniejącej kotłowni na olej opałowy, 15) demontaż zbiorników na olej opałowy, 16) skucie okładzin i posadzki w pomieszczeniu kotłowni na gaz płynny, 17) montaż okładzin ściennych, wykonanie posadzek w pomieszczeniach kotłowni na gaz, 18) roboty wyburzeniowe (ścianka działowa, murek), 19) wykonanie tynków, malowanie ścian, sufitów, 20) wykonanie kanału w posadzce do montażu rur co i cwu 21) wykonanie w trzech miejscach przejść ognioodpornych rur IE 60, 22) naprawa istniejących rewizji w kanale na rury ogrzewcze i wody zimnej cyrk. i cwu 23) montaż na zewnętrznej ścianie budynku zaworu klapowego odcinającego dopływ gazu w szafce gazowej, montaż szafki gazowej, 24) montaż detektora gazu w pomieszczeniu kotła. 1.2 Zadanie Nr 2 – Wymiana stolarki okiennej (PCV) i drzwi zewnętrznych (Aluminiowych). Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 2 obejmują między innymi:: 1) prace przygotowawcze terenu robót – zabezpieczenie, oznakowanie itp. 2) przygotowanie pomieszczeń przed przystąpieniem do robót tj. zabezpieczenie folią mebli i sprzętów znajdujących się w udostępnionych pokojach; 3) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej; 4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, 5) montaż nawiewników, 6) demontaż i ponowny montaż parapetów granitowych, 7) obróbka szpaletów zewnętrznych i wewnętrznych z malowaniem, 8) uporządkowanie i oczyszczenie stanowiska pracy z resztek materiałów oraz przygotowanie pokoi do ponownego użytku przez pensjonariuszy; 9) zgłoszenie zakończonych prac w danym dniu w celu odbioru pomieszczeń przez Zarządcę budynku lub jego przedstawiciela 1.3 Zadanie Nr 3 – Docieplenie stropodachu. Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 3 obejmują miedzy innymi: 1) Wykonanie ocieplenia stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej metodą wdmuchiwania polegającą na ułożeniu warstwy granulatu z wełny mineralnej przy użyciu agregatu wdmuchującego lub ocieplenia matami wełny mineralnej układanymi na sucho. 2) Wykonanie pomostów komunikacyjnych z płyt OSB., 1.4 Zadanie Nr 4 – Budowa kompletnej sieciowej instalacji fotowoltaicznej (PV). Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 4 obejmują między innymi 1) montaż 47 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy 320 Wp wraz z okablowaniem i systemem monitoringu on-line, 2) montaż inwertera trójfazowego o mocy 15 000 W, 3) montaż optymizerów o mocy 700 W dla paneli fotowoltaicznych, 4) montaż rozdzielnicy RPV (DC/AC), 5) montaż instalacji AC wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielnicy obiektu (TG) zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym na poziomie parteru budynku, 6) podłączenie konstrukcji wsporczej i systemowej generatora PV do instalacji uziemienia budynku, 7) wykonanie ochrony przeciwpożarowej, 8) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1 – 4.000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące 00/100); dla zadania nr 2 – 4.000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące 00/100); dla zadania nr 3 – 2.000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące 00/100); dla zadania nr 4 – 2.000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach