Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie placu zabaw na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy

Urząd Miasta Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 32 88 157, 5858453 , fax. (052) 58 58 273, 5858833
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
    ul. Jezuicka 1
    85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 32 88 157, 5858453, fax. (052) 58 58 273, 5858833
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie placu zabaw na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego placu zabaw (w tym m. in.: dostawa i montaż: urządzeń zabawowych, elementów małej architektury; wykonanie nawierzchni: bezpiecznej z piasku, nawierzchni z trawy, oraz nawierzchni z kostki brukowej, wymiana/renowacja elementów w istniejących urządzeniach zabawowych oraz urządzeniach małej architektury) na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy. Zakres zamówienia obejmuje także: 1) opracowanie dokumentacji powykonawczej – 2 komplety; 2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wymagającej zgłoszenia do zasobów Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Miejskiej Pracowni Geodezyjnej w Bydgoszczy, 3) wszelkich prawem wymaganych, niezbędnych do prawidłowej eksploatacji przedmiotu instrukcji oraz: 4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 kompletów dokumentów wskazujących na należyte wykonanie przedmiotu umowy (w tym: atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, inwentaryzacje, certyfikaty, deklaracje, instrukcje użytkowania i konserwacji, znaki ewakuacyjne i inne), 5) dostarczenie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia i odbioru inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), w formie i na zasadach określonych w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z Załącznikiem pn. „Podział Ceny na Składniki”, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium, a w przypadku wniesienia wadium w którejkolwiek z form wskazanych w pkt. VIII.2 lit. b-e siwz, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym - oświadczenie o przesłaniu takiego dokumentu na adres e-mail: rafal.ciarkowski@um.bydgoszcz.pl 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli dotyczy), 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 5) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia, 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 9) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę - opisane zostały w punkcie III.9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10) Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 uPzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach