Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do zgodności z przepisami p.poż w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie, przy ul. Katowickiej 24.

Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Karola Miarki 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054 , fax. 0-32 22 60 169
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
    ul. Karola Miarki 9 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, fax. 0-32 22 60 169
    REGON: 27157086500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do zgodności z przepisami p.poż w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie, przy ul. Katowickiej 24.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na dostosowaniu do zgodności z obowiązującymi przepisami p.poż w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie, przy ul. Katowickiej 24. Zakres robót budowlanych obejmuje:
    - wydzielenie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30,
    - wyposażenie ewakuacyjnej klatki schodowej w urządzenia zapobiegające zadymieniu i do usuwania dymu,
    - wydzielenie piwnicy drzwiami EI30,
    - wydzielenie wiatrołapu,
    - wymiana wewnętrznej instalacji wodnej i hydrantowej wraz z szafkami naściennymi z pełnym wyposażeniem,
    - montaż instalacji alarmowej oddymiania, - wymiana wykładzin w ciągach komunikacyjnych,
    - uzupełnienie okładzin ścian i powłok malarskich.
    Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze części budowlanej (dodatek nr 5 do SIWZ), dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze części dot. instalacji alarmowej oddymiania (dodatek nr 6 do SIWZ) oraz dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze części dot. instalacji wodnej i hydrantowej, które stanowią dodatek nr 7 do SIWZ.
    UWAGA: Zobowiązuje się Wykonawcę do wyceny:
    - szafek hydrantowych, naściennych z pełnym wyposażeniem (wąż półsztywny 30mb, zawór hydrantowy 25, prądownicy) zgodnie z normą PN-EN 671-1,
    - demontażu starej instalacji wodno-hydrantowej wraz z wywozem i złomowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wnosi wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: czterytysięcezłotych) przed upływem terminu składania ofert.
    2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego: Mikołowski Bank Spółdzielczy nr 32 84360003 0000 0000 0332 0033, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości najpóźniej do połowy okresu, na który została zawarta umowa.
    3. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego.
    4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem,
    technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
    c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane w §9 SIWZ dokumenty i zawarte w nich informacje (zgodnie z wymogami formalnymi zawartymi w niniejszej SIWZ).
    3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnienie łącznie przez Wykonawców warunków dotyczących potencjału technicznego i kadrowego, kwalifikacji i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot).
    2. oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi dodatek nr 2 do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot).
    3. aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot),
    4. 1 kopia uprawnienia budowlanego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla kierownika robót bud oraz uprawnienia budowlanego o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla kierownika robót instalacyjnych wraz z kopiami zaświadczeń o ich przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień otwarcia ofert.
    5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,
    - z wykazu musi wynikać, iż Wykonawca zrealizował min.2 roboty budowlane, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipmikolow.um.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach