Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3606000 , fax. 071 3606497
- Data zamieszczenia: 2011-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
ul. Pretficza 11 11
50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3606000, fax. 071 3606497
REGON: 00001775600260 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu systemów automatycznego otwierania drzwi w budynkach Oddziału ZUS we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ogólny zakres robót: a) obejmuje: dostawę automatyki drzwiowej, montaż automatyki drzwiowej i układów sterowania, wymianę skrzydeł drzwiowych oraz wykonywanie bezpłatnego przeglądu technicznego automatyki drzwiowej przez okres 12 miesięcy w zakresie wymaganym przez producenta w celu zachowania gwarancji, b) podzielony jest na dwa etapy: 1. etap I - dostawa i montaż automatyki w: - I Inspektoracie ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6, - Biurze Terenowym w Strzelinie ul. Dzierżoniowska 14, - Inspektoracie w Oławie, ul. Kasprowicza 34. Termin wykonania etapu I - do 20.12.2011r. 2. etap II - dostawa i montaż automatyki wraz z wymianą skrzydeł drzwiowych w: - Biurze Terenowym w Środzie Śląskiej, ul. Kolejowa 28; - Biurze Terenowym w Wołowie, al. Niepodległości 9; - Inspektoracie w Trzebnicy, ul. Wojska Polskiego 1b. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł). 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części I, pkt XV.2 SIWZ, tj. do dnia 15.11.2011r., do godziny 11.00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - w Banku Handlowym I Oddział w Warszawie nr 17 1030 1016 0000 0000 6174 9039 z dopiskiem: WADIUM - ZUS WROCŁAW - montaż systemu automatycznego otwierania drzwi - 470000/370/21/2011/ZAP. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu ustalonej kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Pretficza 11, w pok. 426, na ręce Pani Agnieszki Piotrowskiej - Głównego Księgowego Oddziału. 5. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej budynku głównego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu przy pl. Jana Pawła II nr 2
Dodano: 2014-09-23 - REMONT CZĘŚCI ODDZIAŁU GINEKOLOGII W SZPITALU GMINNYM W BOGATYNI: ZADANIE IV - dostawa wraz z montażem nakładek PCV na parapety.
Dodano: 2014-08-18 - Zakup wraz z dostawą okien PCV dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ząbkowicach Śląskich
Dodano: 2013-09-13 - Dostawa 41 sztuk wewnętrznej stolarki drzwiowej z profili aluminiowych wraz z robotami towarzyszącymi do budynku SP ZOZ w Szklarskiej Porębie przy ul. Szpitalnej 1
Dodano: 2012-11-14 - Dostawa 56 sztuk wewnętrznej stolarki drzwiowej PCV wraz z robotami towarzyszącymi do budynku SP ZOZ w Szklarskiej Porębie przy ul. Szpitalnej 1
Dodano: 2012-10-26 - Dostawa i montaż stolarki okiennej
Dodano: 2011-07-12 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy.
Dodano: 2010-08-02