Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w ramach zadania „Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem”

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 020 448 , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 020 448, fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w ramach zadania „Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiot zamówienia: wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 2016/02 „Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem”, polegających na dostawie i montażu 82 sztuk stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. 3.1. Zakres prac i robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności a) Dostawę stolarki okiennej zewnętrznej z PCV b) Dostawę stolarki okiennej aluminiowej przeciwpożarowej Wymagany współczynnik dla stolarki okiennej zewnętrznej z PCV winien wynosić max. U=0,9 W/m2K. W przypadku aluminiowej stolarki okiennej pierwszeństwo stanowią wymogi ochrony p.poż. Przy doborze stolarki okiennej przeciwpożarowej należy uzyskać możliwie najniższy współczynnik przenikania ciepła dla całego okna. c) Dostawę stolarki drzwiowej Wymagany współczynnik dla stolarki drzwiowej zewnętrznej winien wynosić max: U= 1,1 W/m2K. W przypadku stolarki drzwiowej przeciwpożarowej pierwszeństwo stanowią wymogi ochrony p.poż. Przy doborze stolarki drzwiowej przeciwpożarowej należy uzyskać możliwie najniższy współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi. Ilość dostarczonej stolarki – 82 szt. Kolorystyka stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej – ustalona w dokumentacji projektowej na: kolor biały. d) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej – w ilości 82 szt. Przedmiotowa stolarka okienna i drzwiowa winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.Dz.U.2017 poz.1332 z późn. zm.) i przepisach wykonawczych oraz odpowiadać polskim normom, a także posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik nr 1 do siwz zawierający: 1)Rysunki: – zestawienie stolarki okiennej – zestawienie stolarki drzwiowej – rzut parteru – rzut piętra I – rzut piętra II – elewacje I – elewacje II 2) Przedmiar robót załączony do oferty 3) STWIOR 3.2. Do zadań Wykonawcy należy ponadto spełnienie wszelkich świadczeń, dokonanie wszelkich nakładów, jak również poczynienie wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków w Umowie (wraz z załącznikami). Świadczenia budowlane lub związane z wyposażeniem, które nie zostały dokładnie opisane, winny zostać przez Wykonawcę wykonane w sposób odpowiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej i Polskimi Normami budowlanymi. Wykonawca przy realizacji zamówienia ma się kierować zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą. 3.3..Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczoną i roboty związane z zamontowaniem stolarki. UWAGA!!! Zamawiający informuje ,że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 20 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 72 miesiące otrzyma maksymalnie 20 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji ( 36 miesięcy) otrzyma 0 pkt. 3.4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3.5.Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. 3.6. Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie podlegał powołanemu przez generalnego wykonawcę robót budowlanych kierownikowi budowy( wskazanego przez wykonawcę robot budowlanych które są w toku realizacji ) oraz Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego (wskazanego przez zamawiającego )w ramach zadania inwestycyjnego nr 2016/02 „Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanej”. 3.7.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502 z późn.zm.) wszystkich osób wykonujących czynności montażu stolarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; -.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 z zaznaczeniem ,że dotyczy przetargu BZP.271.87.2017. Wadium musi znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 19 grudnia 2017 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.19 grudnia 2017 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnych uznaje się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz 2.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4.Wykonawca ma do oferty załączyć wyceniony przedmiar robót określający ceny jednostkowe brutto elementów asortymentu robót. Sporządzony przez Wykonawcę przedmiar ofertowy powinien obejmować wszystkie asortymenty wymienione w przedłożonym w załączniku nr 1 do siwz przez Zamawiającego przedmiarze i zamawiający informuje ze sporządzony prze wykonawcę przedmiar będzie służył tylko do wyliczenia wartości ewentualnych robót zaniechanych. Zamawiający informuje ,że brak w ofercie wykonawcy wycenionego przez niego przedmiaru robót będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach