Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej wymianie oraz renowacji i wzmocnieniu stropów w istniejącym budynku dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej wymianie oraz renowacji i wzmocnieniu stropów w istniejącym budynku dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Częściowa wymiana oraz renowacja i wzmocnienie stropów w istniejącym budynku dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie. 2. Opis budynku- Budynek przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie jest jednym z elementów ścisłej zabudowy wschodniej pierzei ulicy. W chwili obecnej jest obiektem nie użytkowanym. Jest to budynek podpiwniczony, o czterech kondygnacjach nadziemnych oraz nieużytkowym poddaszu. Obiekt w rzucie ma kształt litery "U" – budynek frontowy wraz z skrzydłami ciągnącymi się wzdłuż bocznych sąsiadów. W środkowej części podwórka stoi niewielki budynek oficyny, który jest poza zakresem niniejszego opracowania. Ściany są murowane z cegły pełnej na zaprawie wapienno – cementowej. Stropy występują zróżnicowanie w zależności od kondygnacji: żelbetowe i płytowo – żebrowe nad piwnicą, żelbetowe i skrzynkowe nad parterem, stalowo – drewniane nad I i II piętrem oraz drewniane, belkowe nad III piętrem. Nad korytarzami występują głównie sklepienia ceglane. Więźba dachowa jest drewniana, ciesielska. Stan budynku oraz poszczególnych elementów konstrukcji wraz z analizą nośności określa Ekspertyza Techniczna, autor: mgr inż. Czesław Hodurek. 3. Szczegółowy zakres zamówienia Zakres prac budowlanych objętych zamówieniem: • zdjęcie historycznych elementów wykończenia podłóg – parkietu – w pomieszczeniach objętych wymianą oraz renowacją stropów; demontaż drzwi z ościeżnicami znajdującymi się w pomieszczeniach objętych wymianą stropów; ewentualnie innych elementów historycznych narażonych na uszkodzenie podczas wykonywania prac budowlanych; elementy należy odłożyć i zabezpieczyć do powtórnego wykorzystania w budynku – zgodnie z wymaganiami Miejskiego Konserwatora Zabytków • demontaż drzwi zabytkowych; • rozbiórka części ścianek działowych • wyburzenie stropów podlegających wymianie • rozbiórka fragmentów stropów podlegających renowacji: deskowania, gruzu, tynku na trzcinie • wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki • wykonanie nowych stropów gęsto-żebrowych z lekkim wypełnieniem ze sprasowanych płyt wiórowych w miejsce wyburzonych; stropy systemowe według projektu konstrukcyjnego • renowacji stropów polegającej na wzmocnieniu belek stalowych o nowe elementy konstrukcyjne, wymiana warstw stropów na lżejszy materiał • wykonanie tymczasowego zabezpieczenia warstw jastrychu na stropach podlegających renowacji, oraz posadzek historycznych na korytarzach 4. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia oraz postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia określone zostały w dokumentacji: a) projekt budowlano-wykonawczy „Wymiana i renowacja stropów w budynku przy ul. Syrokomli 21” , autor: mgr inż. arch. Wojciech Gawinowski b) projekt wykonawczy częściowej wymiany i renowacji stropów w istniejącym budynku dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej - w branży konstrukcyjnej, autor: mgr inż. Rafał Grzywacz c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót Budowlanych d) przedmiar robót 5. Wszystkie ewentualnie wskazane w dokumentacji projektowej z nazwy materiały i opisane technologie użyte należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz zdobycia informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i ujęcia wszystkich czynników cenotwórczych w cenie oferty. W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu wizji lokalnej, Zamawiający ustala termin wizji na dzień 5 maja 2017 roku godz. 10:00. Kontakt w sprawie wizji: Dariusz Barszczewski tel. 517 367 377 w godzinach 8:00 – 16:00. 7. Wymagany termin gwarancji: minimum 5 lat na wszelkie prace budowlane objęte przedmiotem zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Okres gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Nie podanie okresu oferowanej gwarancji Zamawiający uzna za zaoferowanie gwarancji minimalnej tj. 5 lat. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową oraz dostawców materiałów budowlanych Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ W.w. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. XXIV Oddział w Krakowie nr rachunku 45 1500 1487 1214 8005 4502 0000, 4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego złożonego wraz z ofertą, z tym że nie może być on trwale wpięty, w związku z koniecznością jego zwrotu zgodnie z Pzp. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach