Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE ŻŁOBKA MIEJSKIEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. OBODRZYCÓW 18-20 W SOPOCIE, WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 213 750 , fax. 585 510 133
  • Data zamieszczenia: 2020-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 585 213 750, fax. 585 510 133
    REGON: 59849200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sopot.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE ŻŁOBKA MIEJSKIEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. OBODRZYCÓW 18-20 W SOPOCIE, WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Obodrzyców 18-20 w Sopocie wraz z zagospodarowaniem terenu (dz. nr 89/1 i 89/2 ark. mapy 6, obręb 0001) – tj. terenu żłobka wraz z drogą dojazdową i terenem istniejącego przedszkola. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej STWiORB) stanowiącą załącznik do niniejszej siwz i wszelkich czynności innych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz oddania obiektu do użytkowania. 2. Budynek do wykonana w technologii tradycyjnej, wolnostojący, niepodpiwniczony z dwiema kondygnacjami nadziemnymi, piętro nad jego północno-zachodnią częścią przekryte dachem dwuspadowym o spadku 40° z pokryciem z płyt warstwowych, skrzydła są parterowe i przekryte dachem płaskim. Konstrukcja budynku mieszana. Stropodach oraz strop nad parterem płytowy żelbetowy monolityczny podparty ścianami nośnymi murowanymi z bloczków wapienno-piaskowych oraz słupami żelbetowymi. Dach nad piętrem w konstrukcji stalowej. Ławy, stopy fundamentowe i podwaliny pod ściany żelbetowe - wylewane na mokro. 3. Wykaz robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia do wykonania na podstawie załączonej dokumentacji projektowej: 4. W szczególności w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą m.in.: 4.1. Urządzenie nowego placu zabaw na potrzeby istniejącego przedszkola na działce nr 89/2 w miejscu wskazanym zgodnie z dokumentacją projektową w możliwie najkrótszym czasie, nie dłuższym niż 2 miesiące od rozpoczęcia robót budowlanych. 4.2. Demontaż istniejących urządzeń na placu zabaw na działce nr 89/2 (w miejscu lokalizacji budynku żłobka) włącznie z ich fundamentami, wraz z ich utylizacją, uprzątnięcie działki i przygotowanie placu budowy. Urządzenia do demontażu z drewna oraz tworzywa przedstawiono na załączonych zdjęciach (załącznik nr 8 do Umowy), są to m.in. 3 huśtawki, 3 bujaki, zestaw z drabinkami, zestaw ze zjeżdżalnią, 2 piaskownice, tratwa, karuzela, 2 ciuchcie, zjeżdżalnia z ciuchcią, ścianka wspinaczkowa, trzepak oraz 3 ławki, 2 bramki, tablica zegar, zestaw tablic z daszkiem, kosz do koszykówki dla dzieci. 4.3. Wycinka zieleni wraz z wykonaniem nasadzeń zamiennych zgodnie z decyzja Konserwatora zabytków Miasta Sopotu nr KZ.4120.1291.2019 z dnia 30.09.2019 r. oraz zmianą decyzji nr KZ.4120.1342.2019 z dnia 17.10.2019 r. 4.4. Wybudowanie budynku żłobka - o kubaturze 4.442,96 m3, w tym wszystkich Instalacji i urządzeń występujących w budynku, w szczególności: 4.4.1 Instalacje sanitarne: a) instalację kanalizacji sanitarnej, b) instalację kanalizacji deszczowej, c) instalację wodociągową, d) instalację hydrantową, e) centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, f) instalację gazową z kotłownią gazową, g) instalację detekcji gazów toksycznych i wybuchowych, h) instalację wentylacji i klimatyzacji, 4.4.2 Instalacje elektryczne: a) instalację oświetleniową, b) system oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i oświetlenia awaryjnego zapasowego, c) instalację zasilania gniazd wtykowych i urządzeń technologicznych, d) instalacje zasilania dedykowanego dla stanowisk komputerowych, e) instalację elektryczną zasilającą dźwig osobowy, f) instalację odgromową, g) instalację ochrony od porażeń, h) instalację ochrony przepięciowej, i) instalację teleinformatyczną, j) instalację oddymiania klatki schodowej, k) instalację telewizji dozorowej CCTV, l) instalację sygnalizacji włamania i napadu SSiWN, m) wewnętrzną linię zasilającą wraz z rozdzielnią główną. 4.4 Inne: a) dźwig osobowy, b) wyposażenie kuchni. 4.4.4 Wykonanie przyłączy oraz instalacji zewnętrznych, w tym: a) przyłącze wodociągowe oraz zewnętrzna instalacja wodociągowa, b) zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej w tym instalacja kanalizacji sanitarnej dla technologii kuchni wraz z separatorem tłuszczu, c) zewnętrzną instalację kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym, d) zewnętrzną instalację gazu – dwie nitki instalacji gazowej od szafki gazowej znajdującej się na granicy działki do pomieszczenia kotłowni oraz do pomieszczenia kuchni, e) zewnętrzną linię energetyczną zasilającą budynek - od złącza kablowego znajdującego się na granicy działki do rozdzielnicy głównej, f) oświetlenie terenu, g) przyłącze teletechniczne oraz zewnętrzna kanalizacja teletechniczna wraz z połączeniem telekomunikacyjnym między budowanym żłobkiem a istniejącym przedszkolem. 4.4.5 Wykonanie zagospodarowania terenu, w tym w szczególności: a) drogi, b) chodniki, c) ogrodzenie, d) zieleń, e) oświetlenie terenu, f) plac zabaw dla przedszkola, g) plac zabaw dla żłobka, h) mała architektura. 4.4.6 Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót wykończeniowych w budynku, w szczególności: malowanie ścian i sufitów, sufity podwieszane, wykończenie podłóg, położenie ceramiki, montaż drzwi wewnętrznych, biały montaż w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, montaż osprzętu sanitarnego i elektrycznego oraz wykonanie wszelkich instalacji, dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia (z wyłączeniem jak w pkt 4.6) zaprojektowanych w dokumentacji projektowej Zamawiającego stanowiącej załącznik do siwz. 4.5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia technologicznego kuchni – zgodnie z wykazem wyposażenia zawartym w opisie technologii kuchni. 4.6. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia ruchomego w zakresie mebli. 4.7. Wykonanie innych robót i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia i oddania budynku do użytkowania, w tym, o ile zajdzie potrzeba, wykonanie obudowy ścian wykopów, odwodnienia wykopów, wykonanie projektów montażowych i warsztatowych, które Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca jest także zobowiązany do załatwienia (działając z upoważnienia Zamawiającego) wszelkich formalności, w celu doprowadzenia do zamontowania liczników pomiaru zużycia prądu i gazu dla potrzeb odbioru końcowego Przedmiotu Umowy oraz w okresie eksploatacji. 4.8. Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej Zamawiającego oraz wg wymagań Zamawiającego zamieszczonych w siwz, przekazanych pozwoleń na budowę, w zakresie i zgodnie z wymaganiami techniczno-budowlanymi określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik do siwz – DOKUMENTACJA W POSTĘPOWANIU) Prawem budowlanym i innymi przepisami. 4.9. Podstawowe dane dotyczące zagospodarowania terenu i budynku żłobka, zgodnie z dokumentacją projektową: Powierzchnia terenu dla zagospodarowania i zabudowy (działki nr 89/1, 89/2) 5.586,00 m2 Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego: budynek istniejącego przedszkola 243,33 m2 Powierzchnia zabudowy budynku do realizacji: 834,00 m2 budowany żłobek Powierzchnia działki biologicznie czynna na terenie: 3.805,34 m2 Powierzchnia użytkowa budynku żłobka: 803,80 m2: parter 682,59 m2 + piętro 121,21 m2 Kubatura brutto budynku żłobka 4.442,96 m3 Ilość kondygnacji naziemnych budynku żłobka 2 Liczba oddziałów w żłobku 4 oddziały: 3 oddziały po 16 dzieci + 1 oddział dla najmłodszych dla 12 dzieci
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium wynosi: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Sopotu prowadzony przez Bank Milenium S.A. nr 93 1160 2202 0000 0000 6194 8083, przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem: „wadium - budowa żłobka miejskiego_Obodrzyców”. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27; 81-704 Sopot. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostanie on zdeponowany w Urzędzie Miasta Sopotu. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 9. Wadium wniesione w formie gwarancji wadialnej (bankowej albo ubezpieczeniowej) wraz z ofertą składaną elektronicznie musi być złożone w formie elektronicznej, a wykonawca jest zobowiązany przekazać oryginał tego dokumentu wraz z ofertą w formie elektronicznej, tj. w takiej, w jakiej został sporządzony przez gwaranta (co oznacza obowiązek uzyskania dokumentu od gwaranta (banku lub ubezpieczyciela) w formie elektronicznej. 7. Wniesienie wadium w formie innej niż oryginał w postaci elektronicznej (np. oryginał na piśmie przesłany kurierem, skan oryginału przesłany elektronicznie) będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Przedmiotowe zastrzeżenie dotyczy oferty składanej elektronicznie. 8. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z przypadków określonych uPzp Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej wadium. Żądanie będzie zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji. Dopuszczalnym żądaniem gwaranta może być dokument potwierdzający, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), upoważniona jest do jego reprezentowania. lub przesłanie wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga szczególnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia (przez Zamawiającego) na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi wykonawcami, którzy złożyli oferty – zgodnie z wzorem nr 2 zawartym w rozdziale 15 siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach