Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalet publicznych w ramach budżetu obywatelskiego w Sopocie przy ul. Haffnera 61 (dz. nr 35/23 i 38/1)

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 213 750 , fax. 585 510 133
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki
    81704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 585 213 750, fax. 585 510 133
    REGON: 598492000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalet publicznych w ramach budżetu obywatelskiego w Sopocie przy ul. Haffnera 61 (dz. nr 35/23 i 38/1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe wykonanie („pod klucz”) budynku toalet miejskich z punktem obsługi turysty, zwany dalej budynkiem oraz wszelkich innych prac i czynności (z wyłączeniem sieci i przyłączy: kanalizacji sanitarnej, wodociągowych i gazowych) niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania budynku do użytkowania. 2. Wykonawca wykona konstrukcję budynku w następującej technologii, alternatywnie: a/ jako konstrukcję drewnianą prefabrykowaną w formie „paneli” (wykonanych w sposób przemysłowy u producenta) zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego (stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ) lub b/ jako konstrukcję drewnianą prefabrykowaną w formie „modułów przestrzennych” (wykonanych w sposób przemysłowy u producenta) z uwzględnieniem technologii wykonania konstrukcji Wykonawcy – z zachowaniem elewacji, formy, funkcji, instalacji i wyposażenia budynku oraz parametrów technicznych zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie „pod klucz” budynku toalet publicznych z punktem informacji turystycznej, w tym w szczególności: a/ wykonanie fundamentów pod budynek; b/ dostawę i montaż konstrukcji drewnianej szkieletowej – panelowej lub modułowej; c/ wykonanie wszelkich izolacji termicznych, przeciwwodnych, przeciwwilgociowych, paroizolacji – zgodnie z przyjętą technologią budynku; d/ wykonanie robót wykończeniowych zewnętrznych, w elewacji budynku, wykonanie dachu zielonego; e/ dostawę i montaż stolarki wewnętrznej i zewnętrznej; f/ wykonanie okładzin gresowych ścian i podłóg; g/ wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych ścian, stropu, podłogi; h/ dostawę i montaż zabudów kabin ustępowych z płyty HPL; i/ dostawę i montaż przyborów sanitarnych (umywalek, misek ustępowych i pisuarów) wraz z bateriami; j/ dostawę i montaż osprzętu elektrycznego (gniazdek, włączników, lamp); k/ dostawę i montaż wyposażenia toalet takich jak suszarki, przewijak, uchwyty dla niepełnosprawnych, uchwyty na papier toaletowy, dozowniki do mydła itp…; l/ dostawę i montaż 2 kołowrotków dostępowych - do wnoszenia opłat za korzystanie z toalet- oraz bramki dla osób niepełnosprawnych z instalacją przyzywową otwieraną zdalnie przez pracownika Punktu Obsługi; m/ wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na terenie pomiędzy pomieszczeniami WC i pomieszczeniem obsługi (w rzucie dachu budynku); n/ wykonanie opaski żwirowej dookoła budynku, a w przypadku zastosowania technologii modułowej wykonania budynku, wykonanie krat osłonowych w płaszczyźnie opaski wokół budynku dla zapewnienia wentylacji przestrzeni pod konstrukcją podłogi budynku. 2) wykonanie instalacji oraz dostawy i montażu urządzeń, w tym: a/ wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, b/ kanalizacji deszczowej – wykonać studnie „chłonną”, do której należy powierzchniowo odprowadzić wodę deszczową z rur spustowych, c/ ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej wraz dwufunkcyjnym kotłem gazowym, d/ elektrycznej, e/ systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) - tylko w zakresie okablowania strukturalnego, f/ wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej wentylacji wywiewnej g/ solarnej do przygotowania ciepłej wody użytkowej – jako źródło dodatkowe; 3) sieci i przyłączy: a/ wykonanie elektroenergetycznej linia zasilająca od złącza kablowo-pomiarowego zaprojektowanego w skrzynce na granicy działki do tablicy bezpiecznikowej w budynku), 4) sporządzenie Instrukcji użytkowania obiektu; 5) wykonanie innych robót i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia, w tym, o ile zajdzie potrzeba, wykonanie projektów montażowych i warsztatowych, które Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. Uwaga: a) wszelkie niezbędne materiały i urządzenia zastosowane do wykonania według alternatywnej technologii wykonawcy muszą być o parametrach technicznych co najmniej takich jak cechy i parametry techniczne przyjęte w dokumentacji projektowej Zamawiającego. b) należy zapewnić dostęp dla osób niepełnosprawnych poprzez bramkę pomiędzy kołowrotkami, która otwierana będzie zdalnie przez pracownika punktu obsługi. Instalacja powinna się składać co najmniej z przycisku przyzywowego (na zewnątrz budynku) oraz przycisku zwalniającego blokadę (od wewnątrz budynku). Weryfikacja będzie odbywała się wzrokowo, bezpośrednio przez pracownika punktu obsługi turysty. 4. Zakres Przedmiotu Zamówienia nie obejmuje: - wykonania wymiany gruntu pod budynkiem, - wykonania drenażu opaskowego fundamentów ( z wyłączeniem studni chłonnej - która jest w zakresie przedmiotu zamówienia, - wykonania nawierzchni z kostki betonowej przed budynkiem ( z wyłączeniem kostki betonowej na terenie zadaszonym – która jest w zakresie przedmiotu zamówienia), - dostawy i montażu osprzętu instalacji CCTV (m.in. kamer, rejestratorów), - sieci i przyłączy: kanalizacji sanitarnej, wodociągowych, gazowych (Zamawiający doprowadzi te przyłącza do ściany zewnętrznej budynku), - wyposażenia pomieszczenia nr 01 – Punkt Informacji Turysty w meble tj. ladę roboczą, szafę ubraniową, zabudowę regałową i automaty na napoje. 5. Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej (Załącznik do siwz) z uwzględnieniem wymagań zawartych w pozwoleniu na budowę, w tym zgodnie z wymaganiami techniczno-budowlanymi określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz na podstawie wymagań zamieszczonych w siwz. Wykonawcą dokumentacji projektowej dotyczącej niniejszego Zamówienia jest Projektant: Grupa Projektowo-Inwestycyjna BASS Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (kod pocztowy 80-198), przy ulicy Świętokrzyskiej 33A. 6. Podstawowe dane dotyczące zagospodarowania terenu i budynków, zgodnie z dokumentacją projektową: -Powierzchnia terenu inwestycji (dz. nr 35/23) 269 m2, - Powierzchnia zabudowy 79,87 m2, - Powierzchnia działki biologicznie czynna na terenie 192,83 m2, - Powierzchnia pomieszczeń 79,87 m2, - Kubatura budynków 283,53m3, - Ilość kondygnacji naziemnych - 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wysokość wadium wynosi: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Sopotu prowadzony przez Bank Milenium S.A. nr 93 1160 2202 0000 0000 6194 8083, przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem: „Wadium – przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalet publicznych w ramach budżetu obywatelskiego w Sopocie przy ul. Haffnera 61 (dz. nr 35/23 i 38/1)” UWAGA – wadium w pieniądzu nie należy wpłacać w kasie Urzędu - art. 45 ust. 7 ustawy. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804 oraz z 2015 roku poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą, nie zszywając go z ofertą. 6. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10 kwietnia 2017 roku, do godz. 12:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej należy załączyć do oferty. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, termin związania określono w Rozdziale 12. 11. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach