Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem publicznej toalety

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-100 Tczew, ul. Czatkowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 316 466 , fax. 585 315 729
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Czatkowska
    83-100 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 585 316 466, fax. 585 315 729
    REGON: 19004761700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuktczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem publicznej toalety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem nowej prefabrykowanej, automatycznej, trzystanowiskowej publicznej toalety, wolnostojącej, przeznaczonej do montażu w miejscu posadowienia (obiekt w kształcie prostokąta) do przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej. 1.1 Toaleta winna być wykonana w całości z jednolitego odlewu betonowo-kompozytowego monolityczna (nie łączona), samonośna i stawiana na utwardzonym podłożu bez wylewania fundamentów, z płaskim dachem. Odprowadzenie wody z dachu ze spadkiem kopertowym do wewnętrznej rury spustowej, zamontowanej w pom. technicznym (nie dopuszcza się stosowania zewnętrznych rynien i rur spustowych na obiekcie). 1.2 Toaletę należy dostarczyć, zmontować i uruchomić w ciągu 2 dni, w miejscu posadowienia wyznaczonym przez Zamawiającego (koło placu zabaw zamek na Bulwarze nad Wisłą w Tczewie). Toaleta ma być toaletą mobilną z możliwością przestawienia w inne miejsce. 1.3 Zamawiający przygotuje miejsce posadowienia budynku toalety publicznej oraz wykona podejścia instalacyjne przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej do podłączenia toalety. Wszystkie prace związane z zabezpieczeniem i przebudową urządzeń energetycznych wykona Zamawiający. Wykonawca podłączy toaletę do istniejących mediów i dokona jej rozruchu. Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w kwestii obsługi technicznej przedmiotu umowy. 2. Warunki techniczne jakie musi spełniać toaleta 1) Przeznaczenie toalety: - pomieszczenie publiczne toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, - pomieszczenie publiczne dla kobiet i mężczyzn, - pomieszczenie techniczno-serwisowe z zabezpieczonym, oddzielnym wejściem zewnętrznym, dostępnym dla obsługi serwisującej. 2) Wymiary obiektu: - długość w przedziale 4,40 m – 5,00 m, - szerokość w przedziale 2,10 m – 2,20 m, - wysokość w przedziale 2,80 m - 3,2 m, - wysokość pomieszczeń wewnętrznych - 2,50 m. 3) Elewacja zewnętrzna wykonana z płyt granitowych polerowanych lub gresowych o grubości min. 1 cm, przyklejonych bezpośrednio na odlew modułu betonowo-kompozytowego bez stosowania płyt warstwowych. Elewacja odporna na rysowanie/zadrapania/grafity. Kolor ścian do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zadania. Użyte materiały powinny być trwałe, odporne na długoletnią eksploatację i zmienne warunki pogodowe oraz odporne na akty wandalizmu. 4) Drzwi - jednoskrzydłowe drzwi wejściowe do pomieszczeń publicznych, ze wzmocnionej wysoko gatunkowej stali nierdzewnej typu DEKO 09 (struktura stali „skóra” - nie dopuszcza się gładkiej stali), z pneumatycznym samozamykaczem umieszczonym wewnątrz konstrukcji drzwi (nie dopuszcza się stosowania samozamykaczy na zewnątrz drzwi), usytuowane na dłuższym boku toalety o szerokości drzwi: - min. 90 cm w świetle do pomieszczenia publicznego przystosowanego dla os. niepełnosprawnych, - min. 80 cm w świetle do pomieszczenia publicznego dla kobiet i mężczyzn. Drzwi wyposażone w automatykę dla funkcji: - praca automatyczna, wyłączone; bezpłatne korzystanie; reset; stale otwarte (serwis), - otwieranie od zewnątrz po wrzuceniu odpowiedniej kwoty, - otwieranie od wewnątrz za pomocą czujnika bezdotykowego oraz po upływie określonego czasu przewidzianego na korzystanie z toalety, - otwieranie awaryjne po aktywowaniu przycisku "POMOC", - uniemożliwienie zamknięcia drzwi, w przypadku obecności w toalecie użytkownika po aktywowaniu funkcji „POMOC”, do czasu dezaktywacji trybu alarmowego oraz po okresie przeznaczonym na korzystanie. 5) Panel sterujący (wszystkie napisy na panelu grawerowane) wyposażony w: - wrzutnik monet, z możliwością ustalenia wysokości opłaty za toaletę, możliwość zastosowania dodatkowo opcji płatności kartą płatniczą i telefonem, - funkcję ustawienia wejścia bezpłatnego, - przycisk zwrotu monet, - blokadę wrzutnika w przypadku stanu toalety zajęta/awaria, - wyświetlacz LCD z informacją o pozostałej do wrzucenia wartości monet, - informację świetlną o stanie toalety: zajęta/wolna/awaria, - niezbędne informacje o przeznaczeniu obiektu i funkcjach przycisków, grawerowane w min. dwóch językach (polski, angielski), - instrukcję obsługi co najmniej w dwóch językach (polski, angielski), - alarm świetlno – akustyczny, zintegrowany z zamkiem do drzwi. 6) Instrukcja obsługi obiektu umieszczona na zewnątrz, przy wejściu – tekst w języku polskim, angielskim lub/i niemieckim. 7) Na elewacji toalety winny być zainstalowane podświetlone piktogramy (światłem ledowym) mężczyzny, kobiety oraz osoby niepełnosprawnej na wózku, jako oznaczenie szczegółowych funkcji użytkowych. Niedopuszczalne jest zastosowanie naklejek. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1) niniejszego ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej winno być złożone w formie oryginału wraz z ofertą. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn.zm.). 9. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach