Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2017-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ul. Sympatycznej w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ul. Sympatycznej w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykopy pod kable i słupy oświetleniowe, 2) dostawę i ułożenie rur w wykopach, przewierty pod drogami, 3) dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych, wraz z podłączeniem, 4) dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 5) dostawę i montaż opraw oświetleniowych typu LED, wraz z podłączeniem, 6) demontaż istniejących opraw oświetleniowych, 7) usunięcie krzewów, kolidujących z budowanym oświetleniem, 8) pomiary powykonawcze, 9) dokumentację fotograficzną robót ulegających zakryciu w formacie jpg, rozdz. min. 3 Mpx 10) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 11) dokumentację powykonawczą w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD (skany kolorowe, w formacie tiff i pdf, rozdzielczość min. 300 dpi, inwentaryzacja powykonawcza dodatkowo w formacie dwg lub dxf). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : 1) dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacja dotycząca opraw i slupów oświetleniowych i przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego) 2) wzór umowy wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PKO BP S.A. nr rachunku: 55 1020 4391 0000 6702 0144 6830. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. CZ-I.271.4.21.2017. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Centralnego Zamawiającego przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia ulicznego dróg publicznych na terenie Gminy Niebylec
Dodano: 2024-07-01 - Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Ustrzyki Dolne
Dodano: 2024-05-22 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
Dodano: 2024-04-25 - "Remont słupów po kolizjach drogowych oraz wymiana źródeł światła w oprawach oświetlenia ulicznego"
Dodano: 2024-03-12 - Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Przemysłowej
Dodano: 2023-10-31 - Budowa oświetlenia ulicznego dróg publicznych na terenie Gminy Niebylec
Dodano: 2023-10-02 - Budowa sześciu odcinków oświetlenia drogowego na terenie miejscowości Babica, Czudec, Przedmieście Czudeckie, Pstrągowa i Wyżne
Dodano: 2023-09-22 - Budowa oświetlenia ulicznego przy ulicy M.J. Piłsudskiego i Kochanowskiego w Kańczudze – w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zad. inwest. pn.: Bud. i rozbud. oświet. ulicz. na terenie MiG K-ga
Dodano: 2023-03-20 - Modernizacja istniejącej i budowa nowej infrastruktury oświetleniowej oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Związku
Dodano: 2023-03-15 - Kompleksowe modernizacje ulicznego oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Jarosław
Dodano: 2023-02-22