Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i remoncie chodników oraz budowie parkingu na terenie Gminy Miasto Golub - Dobrzyń

Gmina Miasto Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87400 Golub-Dobrzyń, Pl. Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 683-54-10 , fax. 0-56 683-54-15
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
    Pl. Tysiąclecia 25
    87400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 683-54-10, fax. 0-56 683-54-15
    REGON: 52346500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i remoncie chodników oraz budowie parkingu na terenie Gminy Miasto Golub - Dobrzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i remoncie chodników oraz budowie parkingu na terenie Gminy Miasto Golub – Dobrzyń, w następujących częściach: 1.1. Część I - Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego polegająca na budowie chodnika z kostki brukowej na ul. PTTK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ. 1.2. Część II - Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego, polegająca na remoncie chodnika z kostki brukowej - ul. Lipnowska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ. 1.3. Część III - Budowa parkingu na ul. Konopnickiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 2.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów (za wyjątkiem materiału brukarskiego, który zapewnia Zamawiający), maszyn i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi. 2.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.3. W przypadku części I zamówienia po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do wykonania inwentaryzacji powykonawczej inwestycji i naniesienia jej na mapy z zasobu Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gdańsku, Wydział Geodezji i Regulowania Stanów Prawnych Nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany również przed rozpoczęciem robót wpłacić na rzecz PKP S.A. kaucję w wysokości 2000,00 zł, stanowiącą gwarancję sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej. Z chwilą dostarczenia potwierdzonej przez KODGiK w Gdańsku mapy inwentaryzacji kaucja zostanie zwrócona na konto Wykonawcy. 2.4. W przypadku części III zamówienia Wykonawca na własny koszt ustanawia kierownika budowy. 2.5. W przypadku części III zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, po podpisaniu umowy, do zawiadomienia właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o terminie rozpoczęcia robót budowlanych. 2.6. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2.7. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. 2.8. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego). 2.9. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia oznakowania czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawierają załączniki nr 5a, 5b oraz 5c do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 4. Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. 5. Miejsce wywozu gruzu i urobku wraz z utylizacją pozostaje w gestii Wykonawcy i stanowi jego koszt, niezależnie od zasugerowanej w przedmiarze robót odległości takiego wywozu. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a uPzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 6.1. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, operatorów sprzętu; 6.2. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: 6.2.1. dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt. 1 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 5 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, 6.2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę; 6.3. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach