Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg
- Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 213 750 , fax. 585 510 133
- Data zamieszczenia: 2019-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
ul. Tadeusza Kościuszki
81-704 Sopot, woj. pomorskie
tel. 585 213 750, fax. 585 510 133
REGON: 59849200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sopot.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych, wraz z zagospodarowaniem terenu, położonych przy al. Niepodległości 654 w Sopocie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie „pod klucz” dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych przy al. Niepodległości 654 w Sopocie wraz z zagospodarowaniem terenu (dz. nr 91/1, 91/4, 91/5, 91/6, 91/7, 91/8, 91/9 ark. mapy 39 oraz dz. nr 168/30 ark. mapy 36 – parking ul. Reja). Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji zawarty jest w załączniku do siwz pod nazwą „dokumentacja projektowa” oraz w treści Rozdziału 13 siwz „wzór umowy”. Paragraf 3 – wzoru umowy, zawiera ogólny opis przedmiotu zamówienia. 1Zamawiający powierzy, a Wykonawca przyjmie do wykonania Zamówienie, w zakresie wykonania wszystkich Robót budowlanych polegających na budowie „pod klucz” dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu położonych przy al. Niepodległości 654 w Sopocie (dz. nr 91/1, 91/4, 91/5, 91/6, 91/7, 91/8, 91/9 ark. mapy 39 oraz 168/30 ark. mapy 36 parking ul. Reja). Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej STWiORB) stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej umowy i wszelkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz oddania obiektów do użytkowania. Wykonanie robót budowlanych obejmuje, w szczególności: 1) Rozbiórkę budynku mieszkalnego oraz garażu dwupoziomowego, rozbiórkę budynku gospodarczego, rozbiórkę śmietników i część ogrodzenia, rozbiórkę części powierzchni utwardzonych, uprzątniecie działki. a) W ramach rozbiórek należy dokonać demontażu następujących elementów istniejącego zagospodarowania terenu (przeznaczonych do ponownego wykorzystania), tj.: ogrodzenia z paneli 3 D, betonowych płyt typu MEBA, stalowych barierek pochodzących z garażu dwupoziomowego. Panele 3 D pochodzące z rozbiórki ogrodzenia należy zamontować na terenie parkingu przy ul. Reja w Sopocie (wchodzącego w zakres Przedmiotu Zamówienia), płyty MEBA i stalowe barierki oraz niewykorzystane panele 3D ogrodzenia należy przetransportować do Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie, (szczegóły tego obowiązku wykonawcy zostały opisane w §9 wzoru Umowy). 2) Wycinka zieleni wraz z wykonaniem nasadzeń zamiennych zgodnie z decyzja Konserwatora zabytków Miasta Sopotu nr KZ.4120.1364.2016 (nasadzenia zamienne należy wykonać w ramach wykonania zieleni, o której mowa w pkt 5 e). 3) Wykonanie „pod klucz” dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych: - X - o kubaturze 5.988,71 m3 oraz Y o kubaturze 6.044,38 m3, w tym: Instalacje i urządzenia występujące w budynkach: a) wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, b) kanalizacji deszczowej, c) centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, w tym wyposażenie węzłów ciepła, d) elektryczna, odgromowa, przeciwprzepięciowa, zasilania, e) teletechniczna - telefoniczna, internetowa, telewizji naziemnej i satelitarnej, f) domofonowa, g) wentylacji, h) dźwigi osobowe. 4) Wykonanie sieci i przyłącza, w tym: a) wodociągowe, b) kanalizacji sanitarnej, c) kanalizacji deszczowej, d) elektroenergetyczne, e) oświetlenia terenu, f) teletechniczne (wyłącznie przepusty na przyłącza wraz ze studzienką przyłączeniową). 5) Wykonanie urządzenia terenu, w tym małej architektury: a) drogi, b) chodniki, c) miejsca postojowe, d) ogrodzenie, e) zieleń, f) oświetlenie terenu, g) plac zabaw. 6) Wykonanie innych robót i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia i oddania budynków do użytkowania, w tym, o ile zajdzie potrzeba, wykonanie obudowy ścian wykopów, odwodnienia wykopów, wykonanie projektów montażowych i warsztatowych, które Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt. Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej Zamawiającego oraz wg wymagań Zamawiającego zamieszczonych w siwz, przekazanych pozwoleń na budowę, w zakresie i zgodnie z wymaganiami techniczno-budowlanymi określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wyszczególnionych w Załącznikach) w terminach zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w §9 ust. 8, pkt 7 wzoru Umowy. Podstawowe dane dotyczące zagospodarowania terenu i budynku, zgodnie z dokumentacją projektową: Powierzchnia terenu pod zabudowę (działki nr 91/1, 91/4, 91/5, 91/6, 91/7, 91/8, 91/9) 6.379,00 m2 Powierzchnia zabudowy (budynki X i Y) 840,10 m2 Powierzchnia działki biologicznie czynna na terenie 2.762,47 m2 Powierzchnia użytkowa budynków 2.622,03 m2 Powierzchnia użytkowa mieszkalna (PUM) 2.545,72 m2 Kubatura netto budynków 5.988,71 m3 + 6.044,38 m3 Ilość kondygnacji naziemnych 5 Liczba mieszkań 26 + 23 = 49 Liczba miejsc postojowych 15 + 46 (ul. Reja) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Sopotu prowadzony przez Bank Milenium S.A. nr 93 1160 2202 0000 0000 6194 8083, przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem: „wadium- przetarg nieograniczony nr ZP.271.8.IN.2019.MSt Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27; 81-704 Sopot. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostaną one zdeponowane w Urzędzie Miasta Sopotu. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, (termin związania określono w Rozdz. 7, ust. 1, pkt 3).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia (przez Zamawiającego) na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi wykonawcami, którzy złożyli oferty – zgodnie z wzorem nr 2 zawartym w Rozdziale 15 siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-07-22 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I – 3 edycja
Dodano: 2024-07-10 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I – 4 edycja
Dodano: 2024-07-10 - Budowa świetlicy wiejskiej w Lesiakach
Dodano: 2024-06-13 - Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie
Dodano: 2024-06-03 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-05-15 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2024-03-27 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-03-25 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Niepodległości 9 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07