106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2318888 w. 304 , fax. 032 2318888 w. 301
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ
ul. Zygmunta Starego 20 20
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2318888 w. 304, fax. 032 2318888 w. 301
REGON: 27176542200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych pod nazwą- tynkowanie pomieszczeń zespołu rehabilitacyjnego w 106 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą- tynkowania pomieszczeń zespołu rehabilitacji w 106 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ. Szczegóły zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna (załączniki do SIWZ- odpowiednio 1 i 2) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, tj: a) Spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, oraz złożą oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków w formie określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008r. Nr 188, poz. 1155 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. c) W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o którym mowa powyżej, muszą spełnić wszystkie podmioty działające wspólnie. d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Dołączone pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii (poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). e) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4. Z treści załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy zawiadomi Wykonawców o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 8 do SIWZ). 6. Parafowany wzór umowy- (załącznik nr 9 do SIWZ) 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. c) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tzn. w przypadku składania wspólnej oferty (np. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej). d) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz, co najmniej 2 (dwóch) wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwoty, co najmniej o takiej wartości przedmiotu zamówienia, jak wartość określona w ofercie Wykonawcy oraz co najmniej 2 (dwóch) dokumentów (referencji lub listów rekomendacyjnych), potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane (są wykonywane) należycie. Referencje, które Wykonawca przedstawi, muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wystawiającego; c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie musza wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008r. nr 188, poz. 1155).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku wyposażenia technicznego - etap II sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. 1-go Maja 173 w Rudzie Śląskiej wraz z wykonaniem projektu
Dodano: 2016-07-27 - REMONT ŚCIAN SZCZYTOWYCH BUDYNKÓW PRZY UL. OBROŃCÓW WESTERPLATTE 100, UL. LE RONDA 48, 48A, UL. MORAWA 114 ORAZ UL. BEDNARSKIEJ 15 W KATOWICACH
Dodano: 2016-07-27 - 1.- remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Gimnazjum nr 5 w Rudzie Śląskiej; 2.remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rudzie Śląskie.
Dodano: 2016-07-20 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Gimnazjum nr 5
Dodano: 2016-06-10 - Redukcja emisji CO2 i zużycia energii w budynkach Politechniki Śląskiej w Gliwicach poprzez produkcję energii elektrycznej i cieplnej z odnawialnych źródeł energii oraz wymianę oświetlenia wewnętrznego. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/11/NC
Dodano: 2016-05-20 - Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkól Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Glinianej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja (remont) sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Rudzie Śląskiej przy ul. Bytomskiej 8
Dodano: 2016-04-22 - Wymiany tynków na sufitach i malowanie sal w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza ul. Mickiewicza 11, 40-092 Katowice - część 1
Dodano: 2016-03-30 - REMONT BALKONÓW W BUDYNKU PRZY UL. BOYA ŻELEŃSKIEGO 94 W KATOWICACH
Dodano: 2016-03-24 - REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W GMACHU URZĘDU MIASTA CHORZÓW
Dodano: 2016-02-18