Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
- Data zamieszczenia: 2016-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6 6
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
REGON: 00051584000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1.- remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Gimnazjum nr 5 w Rudzie Śląskiej; 2.remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rudzie Śląskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Gimnazjum nr 5 w Rudzie Śląskiej w zakresie:- -rozbiórka istniejącego parkietu wraz z konstrukcją drewnianą, -wykonanie systemowej nawierzchni z wykładziny sportowej w oparciu o normę PN EN 14904:2009, -częściowa wymiana tynków na ścianach, -wykonanie powłok malarskich na ścianach i suficie oraz konstrukcji stalowej dachu, -montaż sprzętu sportowego, -wymiana płytek podłogowych, -wymiana istniejącej stolarki drzwiowej na sali gimnastycznej -roboty towarzyszące. 1.2 Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rudzie Śląskiej w zakresie: -rozbiórka istniejącego parkietu wraz z konstrukcją drewnianą, -wykonanie systemowej nawierzchni z wykładziny sportowej w oparciu o normę PN EN 14904:2009, -częściowa wymiana tynków na ścianach, -wykonanie powłok malarskich na ścianach i suficie oraz konstrukcji stalowej dachu, -montaż sprzętu sportowego, -montaż siatek ochronnych na oknach, -wymiana istniejącej stolarki drzwiowej na sali gimnastycznej -wymianę obróbek blacharskich na dachu wraz z naniesieniem powłoki bitumicznej -roboty towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierz SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych), 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: ING Bank Śląski S.A. Oddział Ruda Śląska nr: 71105012141000001001090628 Uwaga : Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku wyposażenia technicznego - etap II sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. 1-go Maja 173 w Rudzie Śląskiej wraz z wykonaniem projektu
Dodano: 2016-07-27 - REMONT ŚCIAN SZCZYTOWYCH BUDYNKÓW PRZY UL. OBROŃCÓW WESTERPLATTE 100, UL. LE RONDA 48, 48A, UL. MORAWA 114 ORAZ UL. BEDNARSKIEJ 15 W KATOWICACH
Dodano: 2016-07-27 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Gimnazjum nr 5
Dodano: 2016-06-10 - Redukcja emisji CO2 i zużycia energii w budynkach Politechniki Śląskiej w Gliwicach poprzez produkcję energii elektrycznej i cieplnej z odnawialnych źródeł energii oraz wymianę oświetlenia wewnętrznego. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/11/NC
Dodano: 2016-05-20 - Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkól Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Glinianej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja (remont) sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Rudzie Śląskiej przy ul. Bytomskiej 8
Dodano: 2016-04-22 - Wymiany tynków na sufitach i malowanie sal w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza ul. Mickiewicza 11, 40-092 Katowice - część 1
Dodano: 2016-03-30 - REMONT BALKONÓW W BUDYNKU PRZY UL. BOYA ŻELEŃSKIEGO 94 W KATOWICACH
Dodano: 2016-03-24 - REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W GMACHU URZĘDU MIASTA CHORZÓW
Dodano: 2016-02-18 - Remont chodnika od strony wschodniej w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44.
Dodano: 2015-10-05