Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pn. „BUDOWA BUDYNKU MEDYCZNEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO – ETAP I” w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

Fundacja "Health&Education" Centrum Kształcenia Zawodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 57300 Kłodzko, ul. Nowy Świat
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 867 13 02 , fax. 74 867 70 93
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Health&Education" Centrum Kształcenia Zawodowego
    ul. Nowy Świat 33
    57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 74 867 13 02, fax. 74 867 70 93
    REGON: 2241203300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.szkola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pn. „BUDOWA BUDYNKU MEDYCZNEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO – ETAP I” w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Medycznego Centrum Kształcenia Zawodowego – etap I. 2. Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane Kody dodatkowe CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 3. Roboty budowlane pn. „BUDOWA BUDYNKU MEDYCZNEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO – ETAP I” będą współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 7 Infrastruktura edukacyjna, Działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową (nabór nr RPDS.07.02.01-IŻ.00.02.091/16-OSI). 3. Miejsce realizacji zamówienia – Kłodzko. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Opis ogólny W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje I etap budowy budynku medycznej szkoły zawodowej wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu i sieciami zewnętrznymi. Budynek zaprojektowano jako dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Szczegółowy zakres określają dokumenty wskazane w pkt. 2), 3) i 4) poniżej, stanowiące załaczniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia (realizuje) obsługę geotechniczną i geodezyjną, łącznie z dostarczeniem Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno – wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na płycie CD w formacie pdf. i dwg) Koszt nadzoru przedstawicieli gestorów sieci, koszty włączeń np. prądu, przełączeń, koszty mediów niezbędnych do przeprowadzania wszystkich prób i rozruchów instalacji leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany w ramach realizacji przedmiotu zamówienia uzyskać w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) i decyzją pozwolenia na budowę. Okres Rękojmi za Wady: 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji – minimalny wymagany okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia to 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawcy mogą zaoferować dłuższe okresy gwarancji tj. 24, 36, 48 lub 60 miesięcy – patrz Kryterium 2 – okres gwarancji. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych w dokumentacji projektowej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, zamienne (w oparciu np. o produkty innych producentów) pod następującymi warunkami: • spełnienia tych samych właściwości technicznych oraz estetycznych, • przedstawienia równoważnych, zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania), • uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz Projektanta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo - w przypadku gdy oferta składana jest przez pełnomocnika. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.(dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wskazania przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, dostępności dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt. 1 lit. a i ust. 6 pkt. 1 niniejszego rozdziału, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, że dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt. 1 lit. a i ust. 6 pkt. 1 niniejszego rozdziału, znajdują się w posiadaniu Zamawiającego (dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach