Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pawilonu nr 1 przy ul. 3 Maja 33 w ramach zadania :Zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. 3 Maja 33.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2010-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 00051588500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pawilonu nr 1 przy ul. 3 Maja 33 w ramach zadania :Zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. 3 Maja 33.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pawilonu nr 1 związanych z adaptacją budynku szpitalnego na budynek biurowy w ramach zadania : Zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. 3 Maja 33. zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych . Charakterystyczne parametry obiektu przewidzianego do adaptacji : BUDYNEK PRZY UL. 3 MAJA 33 (pawilon I) Dane ogólne: Powierzchnia zabudowy: 1 108,06 m2. Powierzchnia użytkowa: 4 176,29 m2. Kubatura: 20 213,00 m3. Budynek trzyklatkowy, pięciokondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, ze strychem. Wysokość kondygnacji brutto wynosi dla: parteru 3,49 m, pięter 3,40 m. Wysokość pomieszczeń: piwnic 2,85 m, parteru i pięter 3,00 m. Budynek z dwoma szybami windowymi. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności roboty : -budowlane budynku z dostosowaniem do nowej funkcji w tym: - roboty rozbiórkowe ścian ok.5500,00 m2, -wykonanie nowych tynków wewnętrznych ok.11 300,00m2, -wykonanie ścianek działowych ok.280m2, -wymiana okien wraz z ościeżnicami w całym budynku ok. 177 szt(z wyłączeniem II piętra), -wymiana drzwi wraz z ościeżnicami w całym budynku ok.162 szt, -wymiana wykładzin i okładzin podłogowych w całym budynku ok.3800m2, -wymiana 1 szybu windowego, -roboty instalacyjne dotyczące :instalacji wod. - kan. w zakresie wymiany części rur z instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej ok.800,00mb, montaż armatury sanitarnej 25 szt. -roboty dotyczące instalacji okablowania strukturalnego ok.16000,00mb , -roboty dotyczące instalacji elektrycznej okablowanie ok. 14200,00 mb oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem ok. 390,00mb. , -montaż obudów kanałów wentylacyjnych ok.422,00m2 , montaż klimatyzatorów 22szt wraz z okablowaniem , -roboty związane z wycinką drzew i krzewów 12 szt, - roboty rozbiórkowe obiektów zlokalizowanych na terenie przyległym do budynku o łącznej kubaturze 1685,00 m3 oraz wykonanie zagospodarowania terenu przyległego do budynku obejmującego ukształtowanie terenu ok. 4038 m2, parkingu z kostki brukowej betonowej ok.547 m2 i wjazdu z kostki brukowej betonowej ok. 1050m2, zamontowanie ok. 6 słupów, oświetlenia zewnętrznego . Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, która zostanie przekazana Wykonawcom jako integralna część specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy, których zamawiający zaprosi do składania ofert zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 222 779,51zł słownie :dwieście dwadzieścia dwa tysiące siedemset siedemdziesiąt dziewięć złotych 51/100. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , który zostanie określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przekazanej wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach