Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę na nowe dwóch istniejących, rozszczelnionych świetlików dachowych zlokalizowanych w obiekcie Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina położonym w Łodzi przy ul. Narutowicza 20/22

Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ogłasza przetarg

  • Adres: 90-135 Łódź, ul. Narutowicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 664 79 18 , fax. 0-42 664 79 70
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
    ul. Narutowicza
    90-135 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 664 79 18, fax. 0-42 664 79 70
    REGON: 27922600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę na nowe dwóch istniejących, rozszczelnionych świetlików dachowych zlokalizowanych w obiekcie Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina położonym w Łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Opracowania dokumentacji projektowej nowych świetlików zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz wg wymagań Zamawiającego opisanych poniżej, tj.: • Świetliki wraz z oknami i wyłazami powinny zostać zaprojektowane na podstawie obliczeń statycznych i dynamicznych, wykonanych z uwzględnieniem obciążeń zmiennych (w tym użytkowych zapewniających poruszanie się po świetlikach osób wykonujących czynności konserwacyjne i porządkowe na dachach i świetlikach). • Dokumentacja musi przewidywać montaż sześciu okien uchylnych w każdym świetliku, w tym jednego okna (jednego spośród sześciu w każdym świetliku) które będzie jednocześnie wyłazem na dach wyposażonym w wysuwaną drabinę, spełniającym przepisy BHP w zakresie bezpiecznego wychodzenia na dach oraz jednego (jednego spośród sześciu w każdym świetliku) uchylnego - dymowego będącego elementem systemu p.poż., które musi być wpięte do istniejącej instalacji p.poż. • Okna uchylne/wyłazowe/dymowe muszą być wyposażone w siłowniki i otwierać się automatycznie z poziomu podłogi, przy czym -okna uchylne - do 40 %, okna wyłazowe – do 90 %, okna dymowe – zgodnie z wymaganiami p.poż. Niezależnie - okna muszą być zamontowane w sposób umożliwiający ich ręczne otwieranie. • Świetliki muszą być zaprojektowane w systemie fasad strukturalnych i zapewniać pełną szczelność. • Świetliki dachowe muszą być wykonane w systemie, który posiada dokument dopuszczenia zgodny z aktualnymi przepisami prawa w tym Krajową Ocenę Techniczną • Przeszklenie oraz konstrukcja słupowo-ryglowa winny spełniać obowiązujące normy poziomu izolacyjności termicznej określonych dla przegród zewnętrznych szklanych i okien oraz przepisy p.poż. dla budynków użyteczności publicznej. • Wymagane jest dodatkowo, aby współczynnik przenikania ciepła nowych świetlików Uw(max) był nie większy niż 1,1 W/(m2*K). Gdzie Uw to współczynnik przenikania ciepła dla całej przegrody. Należy przy tym pamiętać, że parametr U dla szyb różni się w zależności od stopnia pochylenia szyby i należy tak konfigurować świetlik dachowy, aby wymagane parametry zostały wyliczone i spełnione dla świetlika dachowego zamontowanego pod kątem 14 stopni. • Współczynnik przepuszczalności energii całkowitej promieniowania słonecznego „g” nie może być większy niż 0,35. Nie należy przy tym stosować tzw. łamaczy światła i dodatkowych osłon. • Zamawiający wymaga żeby szyby świetlików były z powłoką samoczyszczącą. • W dokumentacji projektowej muszą być zawarte rozwiązania dotyczące poprawnego osadzenia świetlików w istniejącej konstrukcji dachu, rysunki szczegółów połączenia izolacji dachów systemów warstw odwróconych (dach połączony ze świetlikami) z elementami świetlików/nowych ogniomurów oraz szczegółów obróbek blacharskich/elementów izolacji zapewniających szczelne połączenie świetlików z istniejącymi dachami. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania ww. dokumentacji projektowej uzgodnionej z projektantem konstrukcji, rzeczoznawcą ds. p.poż. i BHP w trzech egzemplarzach i w wersji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w następującej kwocie: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310 ze zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej,’ d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP, nr konta: 14 1030 1205 0000 0000 8790 6035 podając w tytule przelewu nr referencyjny postępowania: ZP/05/2020. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem o którym mowa poniżej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do formularza oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga także: 1) wypełnionego druku oferty (formularza), który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami 2) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4) oświadczenie innego podmiotu, na którego zasobach opiera się Zamawiający

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach