Przetargi.pl
„Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”

Sąd Rejonowy w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sokołowska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Zgierzu
    Sokołowska 6
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    REGON: 000323364
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgierz.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”2. Zakres prac koniecznych do wykonania: a) Zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – malowanie korytarzy na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu, sporządzoną przez uprawnionego mgr inż. Adama Janiaka w marcu 2024 r. – Dział 1,b) Zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – malowanie korytarzy na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu, sporządzoną przez uprawnionego mgr inż. Adama Janiaka w marcu 2024 r. – Dział 2,c) Zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – malowanie klatek schodowych w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu, sporządzoną przez uprawnionego mgr inż. Adama Janiaka w marcu 2024 r. – Dział I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową i jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Zamawiający wymaga, by Wykonawca warunek ten spełniał przez cały okres obowiązywania umowy.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców.b) nie zalega z opłacaniem podatków i na tą okoliczność przedstawi zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców.c) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i na tą okoliczność przedstawi zaświadczenie lub inny dokument właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 wykonane roboty budowlane, polegające na malowaniu pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej o podobnej powierzchni jak w niniejszym zamówieniu, w ramach jednej umowy, w tym co najmniej jedna robota była wykonana w obiekcie czynnym, funkcjonującym w całości w czasie wykonywania prac przez Wykonawcę, w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach