Sąd Rejonowy w Zgierzu ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, Sokołowska 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Zgierzu
Sokołowska 6
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
REGON: 000323364 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgierz.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”2. Zakres prac koniecznych do wykonania: a) Zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – malowanie korytarzy na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu, sporządzoną przez uprawnionego mgr inż. Adama Janiaka w marcu 2024 r. – Dział 1,b) Zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – malowanie korytarzy na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu, sporządzoną przez uprawnionego mgr inż. Adama Janiaka w marcu 2024 r. – Dział 2,c) Zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – malowanie klatek schodowych w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu, sporządzoną przez uprawnionego mgr inż. Adama Janiaka w marcu 2024 r. – Dział I. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową i jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Zamawiający wymaga, by Wykonawca warunek ten spełniał przez cały okres obowiązywania umowy.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców.b) nie zalega z opłacaniem podatków i na tą okoliczność przedstawi zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców.c) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i na tą okoliczność przedstawi zaświadczenie lub inny dokument właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 wykonane roboty budowlane, polegające na malowaniu pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej o podobnej powierzchni jak w niniejszym zamówieniu, w ramach jednej umowy, w tym co najmniej jedna robota była wykonana w obiekcie czynnym, funkcjonującym w całości w czasie wykonywania prac przez Wykonawcę, w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja i restauracja kapliczek przydrożnych.
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2024-07-09 - „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-07-04 - „Remont drewnianej konstrukcji ścian zewnętrznych zabytkowego kościoła w Popowicach”
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Bełchatowie
Dodano: 2024-06-04 - Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
Dodano: 2024-06-03 - „Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wartkowicach”
Dodano: 2024-05-08 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 86 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-05-02 - Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Dodano: 2024-04-15