Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do ukończenia realizacji inwestycji pn. ,, Budowa krytej pływalni „Dolnośląski Delfinek" przy Gimnazjum nr 1 w Górze wraz z kręgielnią"

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do ukończenia realizacji inwestycji pn. ,, Budowa krytej pływalni „Dolnośląski Delfinek" przy Gimnazjum nr 1 w Górze wraz z kręgielnią"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektowany jest budynek krytej pływalni wraz z kręgielnią o jednej kondygnacji nadziemnej przeznaczonej dla użytkowników oraz pomieszczeniach technicznych zlokalizowanych w piwnicy. W obiekcie znajdą się następujące kompleksy funkcjonalne: I. Strefa wejściowa 1) Wiatrołap 2) hol wejściowy/ szatnia wierzchnia 3) wc ogólnodostępne męskie 4) wc ogólnodostępne damskie/ niepełnosprawnych 5) kasa wyspowa II. Zaplecze szatniowo - sanitarne 1) hol/ kącik kosmetyczny 2) 2 szatnie dziewcząt, 3) wspólna umywalnia dziewcząt (natryski) 4) 2 wc dziewcząt 5) szatnia rodzinna/ niepełnosprawnych 6) umywalnia 7) wc przystosowane dla niepełnosprawnych 8) wspólne przejście na halę basenową przez brodzik przejazdowy z szatni rodzinnej i dziewcząt 9) wspólna umywalnia chłopców (natryski) z przejściem na halę basenową przez brodzik 10) wc chłopców + pisuar 11) pom. porządkowe III. Hala basenowa 1) Niecka basenu pływackiego o wym. 16,67,00 ×8,5 o głębokości 1,35 m do 0,90 m (4 tory o szerokości 2m) 2) "Plaża" obejście niecki basenowej 3) Magazyn sprzętu sportowego 4) Pomieszczenie ratownika, trenera ,instruktora (pierwszej pomocy medycznej) z zapleczem szatniowo-sanitarnym. IV. Zaplecze socjalne i administracyjne 1) zaplecze pracownicze 2) zaplecze techników V. Pomieszczenia techniczne 1) na parterze: a) węzeł cieplny b) wentylatorownia szatni i kręgielni c) wentylatorownia hali basenowej d) rozdzielnia elektryczna e) pomieszczenia dostawy, magazynowania i dozowania chemii basenowej 2) w piwnicy: a) stacja uzdatniania wody b) wentylatorownia podbasenia VI. Kręgielnia 1) hol wejściowy/ bufet samoobsługowy z miejscem na dystrybutory napojów i przekąsek - dostępny również dla klientów basenu/ rodziców czekających na dzieci 2) kręgielnia BOWLING-2 tory, siedziska dla graczy, lada barowa - stanowisko obsługi 3) pomieszczenie zaplecza. Powierzchnia netto obiektu 1149,05m 2 w tym: - podbasenie 236,45 m 2 - parter basen 746,75m 2 - parter kręgielnia 165,85 m 2 _ Kubatura 3 613,24 m 3 _ Powierzchnia lustra wody 142 m 2 _ Orientacyjne wymiary budynku: długość: 45,00 m szerokość: 45,00 m wysokość: 6,0 m. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz dokumentacja inwentaryzacyjna opisująca roboty wykonane przez dotychczasowego wykonawcę robót budowlanych. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostawy odkurzacza basenowego, o którym mowa w dokumentacji projektowej. W załączeniu do SIWZ uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia w pytaniach i odpowiedziach. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku posługiwania się normami Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania czyniące zadość wymaganiom tych norm. Kryteria / parametry / decydujące o równoważności rozwiązań zawarto w dokumentacji projektowej. Zaleca się wykonawcom wyjaśnienie wszelkich wątpliwych kwestii w trybie art. 38 ustawy Pzp. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych we wszystkich zakresach z wyłączeniem: nasadzeń drzew i krzewów, wykonaniem trawników wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. /Adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych przez Zamawiającego czynności w okresie jej trwania/. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (3 egz. wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w formacie PDF).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 ( sto tysięcy złotych ) , 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 29.12.2017 r. przed godz. 12.00 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w roz. XI pkt 13 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach