Przetargi.pl
Roboty budowlane dla Projektu pn.: „Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz obiektów budowlanych służących do zaopatrzenia w wodę wraz z wymianą i przebudową wyposażenia tych obiektów”, współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 58210 Łagiewniki, ul. Słowiańska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 89 39 364 , fax. 74 89 40 092
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Słowiańska 13
    58210 Łagiewniki, woj. dolnośląskie
    tel. 74 89 39 364, fax. 74 89 40 092
    REGON: 2211674800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-lagiewniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane dla Projektu pn.: „Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz obiektów budowlanych służących do zaopatrzenia w wodę wraz z wymianą i przebudową wyposażenia tych obiektów”, współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania „Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz obiektów budowlanych służących do zaopatrzenia w wodę wraz z wymianą i przebudową wyposażenia tych obiektów” Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami BHP, oraz umową, której wzór będzie zawarty w II części SIWZ. Wszystkie użyte w dokumentacji typy urządzeń, nazwy producentów są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych systemów i elementów wykonawczych, oraz dostaw urządzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę istniejącej stacji uzdatniania wody (dalej zwanej SUW) oraz obiektów budowlanych służących do zaopatrzenia w wodę wraz z wymianą i przebudową wyposażenia tych obiektów: 1.1) Budynek techniczny BT [istniejący – do przebudowy] hala filtrowania • wymiary: długość - 24,25 m, szerokość - 8,54 m, wysokość - 4,3 ÷ 4,7 m • powierzchnia zabudowy - 207,1 m2 • powierzchnia użytkowa - 187,7 m2 • kubatura - ~730 m3 zaplecze • wymiary: długość – 10,17 m, szerokość - 6,24 m, wysokość – 3,2 m • powierzchnia zabudowy – 63,5 m2 • powierzchnia użytkowa – 53,2 m2 • kubatura - ~165,3 m3 1.2) Droga, chodnik • długość osi projektowanych dróg wewnętrznych - kostka betonowa 36,7; 12,7 i 16,9 • długość osi projektowanego chodnika - kostka betonowa 40,0; 7,2 ; 5,6 i 1,8 m 1.3) Ogrodzenie, H = 1,7 m [przebudowa istniejącego] • długość ogrodzenia - 250,0 m • brama dwudzielna B = 4,0 m - 2 kpl. • furtka B = 1,4 m - 1 kpl. 1.4) Uzbrojenie terenu [przebudowa istniejących] • instalacje zewnętrzne kanalizacji - studzienka Dn 1,0 m na przyłączu - 1 szt. • instalacje zewnętrzne elektryczne - kablowa doziemna linia oświetleniowa - 40,0 m • punkty oświetleniowe [oprawy na słupach] - 1 kpl. 1.5) Zieleń W ramach przedsięwzięcia projektuje się: • nasadzenia zieleni niskiej i średniowysokiej w dwóch swobodnych grupach [na terenie SUW] • utworzenie zorganizowanego trawnika na terenie niezabudowanym działki nr 930/2 1.6) Miejsca postojowe Na terenie SUW nie wymagane są miejsca postojowe, niemniej jednak taką funkcję spełniać będzie cześć drogi wewnętrznej. 1.7) Niwelacja terenu Nie przewiduje się specjalnych robót niwelacyjnych. W ramach zagospodarowania działki projektuje się drobne korekty terenu w rejonie projektowanych dróg. 1.8) Rozruch SUW po przebudowie 2) Dostawę, montaż, uruchomienie i eksploatacja tymczasowej stacji SUW na okres od demontażu wyposażenia technologicznego istniejącej SUW do czasu włączenia do eksploatacji przebudowanej SUW. Tymczasową SUW mogą stanowić istniejące urządzenia przeniesione poza strefę robót i zasilane z istniejącej rozdzielnicy przez cały czas trwania przebudowy pod warunkiem, że - przerwa w dostawie (produkcji) wody nie będzie dłuższa niż 5 godzin tj. od godziny 23:00 do 04:00 w dniu przełączania stacji, - demontaż tymczasowej SUW po przekazaniu do eksploatacji przebudowanej SUW. 3) wykonanie wszystkich zadań i czynności wskazanych w STWiORB lub innych częściach OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 40 000 zł, słownie: czterdzieści tysięcy zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenie Wykonawcy i dodatkowe dokumenty dołączane do oferty. 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Informacje zawarte w oświadczeniu o którym mowa w ppkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ppkt 1. 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, aby udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnikowi do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) W przypadku, gdy Wykonawca wskazał, że poszczególne informacje wskazane w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że są spełnione kryteria wskazane w art. 11. ust. 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), w celu ustalenia podstaw i zasadności dokonanego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wyjaśnienia dotyczące każdego elementu zastrzeżonego w ofercie, w szczególności wskazujących: • jaki charakter mają zastrzeżone informacje, w szczególności określenie, czy są to informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje mające wartość gospodarczą dla Wykonawcy w rozumieniu Ustawy o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji, • jakie działania Wykonawca podjął celem zachowania w poufności informacji, które zostały zastrzeżone, • jaką wartość przedstawiają dla Wykonawcy informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. II. Oświadczenie i dokumenty dot. podmiotów trzecich. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4) ppkt 1÷8. 4) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.4) ppkt 1÷8, dotyczących Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. III. Forma składanych dokumentów. 1) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4) i III.5), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4) i III.5), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3) Oświadczenia, o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 4) Dokumenty, o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w ppkt 3, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach