Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.„Remont klatki schodowej w siedzibie głównej Miejskiej Biblioteki Publicznej w Ketrzynie"

Miejska Biblioteka Publiczna im. W. Kętrzyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 11400 Kętrzyn, plac Zamkowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 32 30 , fax. 89 752 32 30
  • Data zamieszczenia: 2018-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. W. Kętrzyńskiego
    plac Zamkowy 1
    11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 32 30, fax. 89 752 32 30
    REGON: 132379700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.ketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.„Remont klatki schodowej w siedzibie głównej Miejskiej Biblioteki Publicznej w Ketrzynie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.„Remont klatki schodowej w siedzibie głównej Miejskiej Biblioteki Publicznej w Ketrzynie" obejmujących wykonanie posadzek sieni wejściowej i klatki schodowej w południowym skrzydle zamku. Zamek w Kętrzynie wpisany jest do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego decyzją z dnia 11 marca 1953 r. nr 38 (K/5). Odstępstwa projektowe i materiałowe od zatwierdzonego projektu wymagają pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2. Zakres prac remontowych obejmuje: 1. Rozebranie zniszczonego i spękanego podestu przed wejściem do sieni Biblioteki. 2. Rozebranie warstw lastryko na podłożu betonowym, z posadzek oraz stopni schodów, od poziomu parteru do poziomu poddasza. 3. Korekta wejścia do sieni - skucie cementowego stopnia wejściowego w obrębie muru, utrudniającego wejście, obniżonego w stosunku do posadzki parteru, wg rysunku wykonawczego. 4. Rozebranie cokolików z lastryko na ścianach przy posadzkach oraz przy stopniach schodów 5. Usunięcie lamperii olejnych ze ścian oraz osłabionych powłok malarskich ze ścian i sufitów 6. Czyszczenie, gruntowanie i szpachlowanie nierówności ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowej. 7. Rozebranie stalowych balustrad na schodach i spocznikach od poziomu parteru do poziomu poddasza. 8. Odbudowa podestu przed wejściem do sieni Biblioteki, wg dotychczasowych wymiarów, z wyłożeniem płytami z kamienia naturalnego, z osadzeniem stalowej kratki wycieraczki. Kamień piaskowiec „Radków” lub piaskowiec „Długopole” do ustalenia konserwatorskiego, w kolorze szaro-beżowym/brązowym. Płyty kamienne grubości min 40 mm. Po wykonaniu kamień należy impregnować. 9. Czyszczenie, gruntowanie oraz wyrównanie podłoży betonowych posadzek i stopni schodów. 10. Wykonanie warstwy posadzkowej z płyt kamienia naturalnego na posadzkach oraz stopniach schodów od poziomu parteru do poziomu poddasza, w kompozycji dwubarwnej wg projektu wykonawczego. Kamień marmur kielecki „Morawica jasny”, oraz marmur „Bolechowice”. Płyty podłogowe oraz stopnice schodów grubości min 30 mm. Po wykonaniu kamień należy impregnować. 11. Obłożenie podstopnic i cokolików stopni oraz cokolików posadzek z płytek kamienia naturalnego, grubość płytek min. 15 mm. Kamień marmur kielecki „Morawica”. Po wykonaniu kamień należy impregnować. 12. Montaż stalowych balustrad biegów schodów oraz balustrad spoczników międzypiętrowych. Wykonanie balustrad kowalskie indywidualne wg założeń w projekcie wykonawczym. Na każdym z przęseł balustrad za wyjątkiem poziomu poddasza gospodarczego powyżej IV kondygnacji, umieszczone stalowe emblematy ozdobne o tematyce herbowej i symbolice bibliotecznej, w wykonaniu metaloplastyki. Wykończenie elementów balustrad w kolorze stalowo-czarnym matowym. Mocowanie balustrad do boku płyty schodów i spoczników na dyble stalowe w płycie żelbetowej, w miejscach niedostępnych uzupełniająco od góry płyty. Montaż drewnianych pochwytów balustrad z drewna dębowego lub drewna jesionowego, wykończonych lakierem bezbarwnym. 13. Montaż wsporników poręczy ściennych na kołki rozporowe mocowane w ścianie. Nominalna wysokość góry pochwytu poręczy 110 cm, nachylenie poręczy oraz wysokość należy dokładnie dopasować do balustrady schodowej. Montaż drewnianych pochwytów poręczy wykonanych z drewna dębowego lub drewna jesionowego, wykończonych lakierem bezbarwnym. 14. Montaż drewnianych elementów wystroju na fragmentach betonowych stropów na kondygnacjach, od poziomu parteru do poziomu III piętra (za wyjątkiem spoczników międzypiętrowych), wg oznaczeń na rysunku. Elementy wystroju wykonane z drewna modrzewiowego, lub alternatywnie z drewna sosnowego o gęstości powyżej 430 kg/m2, z zewnętrznym wykończeniem gładkim, surowe. Mocowane bezpośrednio do betonowego podłoża sufitu na kołki rozporowe. W przypadku zastosowania drewna sosnowego, po zamontowaniu drewno bejcować w odcieniu jasnym, a następnie wykonać zabezpieczenie przeciwpożarowe elementów drewnianych zgodnie z p. 5.2.5, w wykonaniu bezbarwnym matowym. 15. Montaż stalowych elementów osłon instalacyjnych na ścianach, mocowanie na kołki rozporowe. Osłony zabezpieczone antykorozyjnie, malowane na kolor ścian. 16. Wymiana stolarki drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą. Stolarka drewniana, dębowa klepkowa, wg wzoru stolarki istniejącej na zamku, dopasowana do wykroju ostrołukowego otworu drzwiowego w murze. Ościeżnica krosnowa osadzona we wrębie muru. Okucia drzwiowe stalowe kute należy przełożyć z drzwi istniejących lub wykonać w formie repliki okuć drzwiowych istniejących na zamku. 17. Wymiana 3 par drzwi wewnętrznych w sieni parteru wraz z ościeżnicami. Stolarka drewniana, dębowa, klepkowa, wg wzoru stolarki istniejącej na zamku (I oraz II piętro klatki schodowej biblioteki). Okucia drzwiowe stalowe kute należy wykonać w formie repliki okuć drzwiowych istniejących na zamku. 18. Roboty malarskie: a) gruntowanie oczyszczonego podłoża ścian, boków płyt schodowych oraz sufitów, b) szpachlowanie ewentualnych rys, pęknięć lub ubytków podłoża, c) wykonanie gładzi gipsowej, d) malowanie farbami ceramicznymi (winylowymi w technologii ceramicznej), zmywalnymi, odpornymi na zarysowania i drobne uszkodzenia użytkowe. Kolor biały na sufitach, spodach oraz bokach biegów schodowych, oraz kolor jasno-beżowy Ral 1015 na ścianach. Przykładowo proponowana np. farba Magnat Ceramic kolor C10, lub farba porównywalna. 19. Wymiana osprzętu oświetleniowego i elektrycznego. Oprawy oświetlenia zapasowe-go/ewakuacyjnego z własnym źródłem zasilania o czasie min. 1 godziny. Forma i rodzaj osprzętu zgodnie z projektem rewitalizacji i konserwacji całego obiektu zamku. 3. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót (element pomocniczy), która stanowi załącznik nr 4, 5, 6 do niniejszej SIWZ. W skład dokumentacji projektowej, wchodzą: - Projekty budowlane i wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót budowlanych, -Przedmiar robót (załącznik będący elementem pomocniczym, nie stanowi podstawy przygotowania oferty cenowej,. - Postanowienie nr 422/2018 z dnia 02.05.2018 Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 4. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia za zamówienie tj. roboty budowlane, będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Załączony projekt budowlany i wykonawczy oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowią podstawę przygotowania oferty cenowej. Załączone przedmiary robót są jedynie elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej. 5. Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108) tj. osoby wykonujące ręcznie prace fizyczne przy realizacji niniejszego zamówienia i inne niezbędne czynności opisane w dokumentacji projektowej. Powyższy obowiązek dotyczy także podwykonawców. Powyższy obowiązek nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót i geodety. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: Zamawiający wymaga udokumentowania zatrudnienia w/w osoby poprzez złożenie: 2) oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca powinien udokumentować zatrudnienie ww. osób poprzez złożenie, w terminie 3 dni roboczych od wezwania, wymienionych w pkt 1) dokumentów. 4) w przypadku niezgodności stanu faktycznego ze złożonymi dokumentami, Zamawiający zastosuje kary umowne określone we wzorze umowy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości robót budowlanych i rękojmi za wady wykonanych robót w wymiarze co najmniej 5 lat, licząc od dnia ich odbioru, co będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w rozdz. XIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia, o którym jest mowa w ust. 3 dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570 tj.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 1do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i ust. 1b ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia, o którym jest mowa w ust. 3 dotyczącego tego podmiotu. 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 poz. 229 t.j.). Wraz ze złożeniem w/w oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 7. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy oraz propozycję treści oświadczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Zamawiający zamieści niezwłocznie po otwarciu ofert na stronie internetowej pod adresem: www.biblioteka.ketrzyn.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach