Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bartoszycach ogłasza przetarg
- Adres: 11200 Bartoszyce, ul. Bema
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 642 471 , fax. 897 642 045
- Data zamieszczenia: 2018-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bartoszycach
ul. Bema 33
11200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 642 471, fax. 897 642 045
REGON: 51075034400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bartoszyce.piw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Termomodernizacja z kolorystyką- ścian zewnętrznych budynku PIW w Bartoszycach - Etap II” . - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Termomodernizacja z kolorystyką- ścian zewnętrznych budynku PIW w Bartoszycach - Etap II” . Budynek biurowy 2 –kondygnacyjny 2-klatkowy wzniesiony w systemie tradycyjnym-uprzemysłowionym, docieplony w 2016r. Realizacja II etapu budowy obejmuje: 1) przyziemie do poziomu min. 1.0 m poniżej terenu otaczającego – docieplenie 10 cm styropianu Hydromax + wyprawa jak wyżej , przełożone zostaną opaski wokół budynku – po dociepleniu ścian fundament., 2) stropodach docieplić granulatem z wełny minerlanej np. Granrock, / minimalna grubość warstwy ca 25-30 cm /. 3). Zakres prac do wykonania obejmuje realizację m.in.: 3.1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 3.2 Roboty w zakresie burzenia-rozbiórkowe 3.3 Roboty w zakresie różnych nawierzchni-opaski 3.4 Roboty izolacyjne-docieplenia ścian fundamentowych 3.5 Roboty izolacyjne-docieplenie stropodachu i uzupełnienie pokrycia 4. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, która stanowi załącznik nr 4, 5 do niniejszej SIWZ.. UWAGA: Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia umownego, na czas realizacji robót, ma obowiązek zabezpieczenia przed zabrudzeniem i uszkodzeniem wszystkie elementy obiektu. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości robót budowlanych i rękojmi za wady wykonanych robót w wymiarze co najmniej 5 lat, licząc od dnia ich odbioru, co będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w rozdz. XIII SIWZ. 4. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub\innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena oferty z VAT. 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. 1. Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. osoby wykonujące ręcznie prace fizyczne (robotnicy budowlani) przy realizacji niniejszego zamówienia muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający nie określa wymiaru etatu zatrudnienia z tym, że każda godzina wykonywanej pracy przez każdego pracownika Wykonawcy /podwykonawcy/ musi być realizowana w ramach umowy o pracę. Niniejszy obowiązek nie dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy - na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od wezwania powinien udokumentować zatrudnienie w/w osób poprzez złożenie : a) oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub odpowiednio podwykonawcy, 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający uprawniony jest do kontroli sposobu wykonywania prac przez osoby wskazane w ust. 12 niniejszego rozdziału SIWZ, w siedzibie Wykonawcy lub podwykonawcy lub innym miejscu wykonania zamówienia. W przypadku niezgodności stanu faktycznego ze złożonymi dokumentami, Zamawiający zastosuje kary umowne określone w § 11 ust. 2 pkt. 3 wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. osoby wykonujące ręcznie prace fizyczne (robotnicy budowlani) przy realizacji niniejszego zamówienia muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy, przy czym zatrudnione osoby zobowiązane będą do osobistego wykonywania pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5) szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, w szczególności w § 4 ust. 3 pkt. 4 -6 oraz § 11 ust. 2 pkt. 3 wzoru umowy – obowiązki Wykonawcy oraz kary umowne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN (jeden tysiąc złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 4 dotyczącego tego podmiotu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 4 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570) Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 8 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń na potrzeby Biura Analiz Strategicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w budynku przy Placu Cieszyńskim 1
Dodano: 2024-07-17 - „Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego w Bisztynku - etap II”
Dodano: 2024-07-17 - Remont pomieszczeń 134, 202 Wydziału Bioinżynierii Zwierząt w budynku przy ul. Oczapowskiego 5 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1876N na odcinku Dąbrowskie – Wiśniowo Ełckie
Dodano: 2024-07-17 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_III przetarg"
Dodano: 2024-07-16 - Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach
Dodano: 2024-07-12 - " POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI WRAZ Z PODNIESIENIEM BEZPIECZEŃSTWA, UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ PRZEZ SOR W GIŻYCKU POPRZEZ PRZEBUDOWĘ
Dodano: 2024-07-12 - " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kancelarii Leśnictwa Warlity wraz z infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja dachu na budynku mieszkalnym w Prostkach przy ul. 1 Maja 28
Dodano: 2024-07-05