Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. „Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Chopina w Górowie Iławeckim”

Gmina Miejska Górowo Iławeckie ogłasza przetarg

  • Adres: 11220 Górowo Iławeckie, Plac Ratuszowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 627 020 , fax. 897 627 044
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Górowo Iławeckie
    Plac Ratuszowy 18
    11220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 627 020, fax. 897 627 044
    REGON: 52926100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. „Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Chopina w Górowie Iławeckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. „Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Chopina w Górowie Iławeckim”. 2. Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej wewnętrznej ul. Chopina zlokalizowanej na działce nr 1-71/6 w mieście Górowo Iławeckie o nawierzchni gruntowej żwirowej w zakresie przebudowy jezdni o łącznej długości 86 m i szerokości 5 m - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej – 466 m2. Odwodnienie nawierzchni jezdni projektuje się jako zamknięte do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej poprzez istniejące i projektowane wpusty uliczne. 3. Zakres prac do wykonania obejmuje realizację m.in.: 1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwetntaryzacji powykonawczej drogi 2) ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO - Kanalizacja deszczowa 3) PODBUDOWY - Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - Warstwy odsączające i odcinające - Podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 4) ELEMENTY ULIC - Ustawienie krawężników betonowych - Regulacja studni kanalizacyjnych 5) NAWIERZCHNIE - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic lokalnych oraz placów i chodników 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00PLN (jeden tysiąc pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 4 dotyczącego tego podmiotu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 4 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570) Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 8 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach