Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Wałbrzyski Inkubator Przedsiębiorczości” w zakresie remontu budynku przy ul.Młynarskiej 29 wraz z zagospodarowaniem terenu.

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 44 973; 74 64 44 980, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 44 973; 74 64 44 980, , fax. -
    REGON: 57959500000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Wałbrzyski Inkubator Przedsiębiorczości” w zakresie remontu budynku przy ul.Młynarskiej 29 wraz z zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Wałbrzyski Inkubator Przedsiębiorczości” w zakresie remontu budynku przy ul. Młynarskiej 29 wraz z zagospodarowaniem terenu 2. Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych oraz czynności, tj.: - remont i dostosowanie pomieszczeń w budynku do nowych potrzeb, - wykonanie przewodów wentylacyjnych dla pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i dydaktycznych, - wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: stropu ostatniej kondygnacji, połaci dachowej oraz ścian zewnętrznych budynku i stolarki zewnętrznej, - wymiana uszkodzonych stropów drewnianych na nowe gęsto żebrowe, - wymiana zniszczonej konstrukcji dachu, - wymiana pokrycia dachu, - renowacja schodów wewnętrznych, - demontaż starych instalacji sanitarnych i elektrycznych, - wykonanie nowych instalacji sanitarnych wewnętrznych wraz z kotłownią gazową, - przebudowa przyłącza wodociągowego, - wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, - wykonanie nowych izolacji przeciwwilgociowych w budynku, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie prac wykończeniowych, - wykonanie dźwigu osobowego oraz platformy przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, - wykonanie zagospodarowania terenu, w tym m.in.: wykonanie ogrodzeń, uporządkowanie terenu i roślinności, nasadzenia krzewów, wykonanie nawierzchni utwardzonych, - rozbiórka budynku gospodarczego, - budowa ściany oporowej, - roboty towarzyszące i inne niezbędne roboty do wykonania zadania według dokumentacji projektowej, wykonanie materiałów promocyjnych (wykonanie tablicy informacyjnej i pamiątkowej). 3.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: a) Umowa, b) Dokumentacja projektowa opracowana przez: Biuro Realizacji Inwestycji inż. Sławomir Sobusiak, pl. Zwycięstwa 1, 58-330 Jedlina Zdrój, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiary robót w formie formularzy wyceny;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ, c) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) kosztorys ofertowy; e) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach