Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Porządek i bezpieczeństwo na miejscach postojowych przy cmentarzu na Białym Kamieniu ul. Piaskowa - Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017."

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
    REGON: 57959500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.walbrzych.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Porządek i bezpieczeństwo na miejscach postojowych przy cmentarzu na Białym Kamieniu ul. Piaskowa - Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. „Porządek i bezpieczeństwo na miejscach postojowych przy cmentarzu na Białym Kamieniu ul. Piaskowa – Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017.” 2. Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych oraz czynności na terenie działki nr 33/9, obręb nr 16 Biały Kamień, tj.: 1) Roboty przygotowawcze: a) Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, b) Karczowanie chwastów i samosiewów wraz z zapewnieniem nadzoru ornitologicznego, c) Wykonanie cięć pielęgnacyjnych wraz z zapewnieniem nadzoru ornitologicznego; 2) Roboty drogowe: a) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, b) Wykonanie podbudowy z kruszywa, c) Wyrównanie podbudowy tłuczeniem kamiennym, d) Wykonanie ławy pod krawężniki, e) Wykonanie nowych krawężników betonowych wystających, f) Wykonanie nowych krawężników betonowych wtopionych, g) Wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej, h) Wykonanie regulacji studzienek dla włazów kanałowych, i) Wykonanie regulacji studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, 3) Roboty odwodniające: a) Roboty ziemne, b) Wykonanie kanałów rurowych o gr. 15 cm, c) Wykonanie kanałów z rur PCV łączonych na wcisk o śr. 200mm, d) Wykonanie kanałów rurowych o gr. 20 cm, e) Wykonanie studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000m w gotowym wykopie o głębokości 3m, f) Wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowych o śr. 500m z osadnikiem i syfonem, g) Dostawa i montaż zbiornika rozsączającego, h) Zasypanie wykopów, 4) Roboty pod nasadzenia: a) Ułożenie geowłókniny pod nowe nasadzenia, b) Wykonanie nowych nasadzeń w postaci jałowiec wiltoni szt. 45 oraz sosna czarna szt. 5, c) Plantowanie i humusowanie powierzchni gruntu oraz skarp z obsianiem, 5) Roboty przyłącza sieci elektroenergetycznej a) Montaż ograniczenia przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych, b) Wykonanie rowów dla kabli, c) Układanie kabli przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach betonowych, d) Układanie kabli w rowach kablowych ręcznie, e) Układanie bednarki w rowach kablowych, f) Ułożenie rur osłonowych DVR o śr. do 140mm, g) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o wys. 8m wraz z wysięgnikiem, h) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku typu 32Led/500mA/51W, i) Montaż wolnostojącej szafki oświetlenia ulicznego SO z wyposażeniem wg projektu (rozdzielnia o masie do 20kg) na fundamencie prefabrykowanym, j) Wykonanie badania linii kablowej, k) Wykonanie sprawdzenia samoczynnego wyłączania zasilania, l) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia 6) Usunięcie materiału rozbiórkowego wraz z utylizacją 7) Uporządkowanie terenu po robotach budowlanych 8) Pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: a) Umowa b) Dokumentacja projektowa opracowana przez: Biuro Realizacji Inwestycji Sławomir Sobusiak z siedzibą przy Pl. Zwycięstwa 6/1, 58-330 Jedlina – Zdrój, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 1) Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, w oryginale (w przypadku oferty w formie pisemnej – oświadczenie w formie papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem, w przypadku oferty elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym), c) Dokument, o którym mowa w rozdziale VI pkt 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy), d) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zaleca się złożenie wraz z ofertą potwierdzenia wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach