Gmina Świebodzin ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4750916 , fax. 068 3823007
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
ul. Rynkowa 2 2
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 068 4750916, fax. 068 3823007
REGON: 97077053400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa szatni sportowej na działce nr 220/3 w m. Chociule - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa szatni sportowej na działce nr 220/3 w m. Chociule. Budynek szatni sportowej o pow. zabudowy - 107,70 m2, pow. użytkowej - 96,90 m2 i kubaturze - 290,70 m3, należy wykonać w stanie surowym zamkniętym, w tym: a) konstrukcja budynku z dachem - stan surowy zamknięty, b) przyłącza wodno-kanalizacyjne z przepompownią ścieków, c) zewnętrzna linia zasilająca ZLZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym, wykonawczym opracowanym przez Usługi Projektowe Henryk Żyżak ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 239/09 z dnia 06.07.2009 r. i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty obsługi geodezyjnej i wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z mapą sytuacyjno-wysokościową zatwierdzoną przez PODGiK w Świebodzinie, koszty oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, koszty wywozu i składowania gruzu i urobku na składowisku odpadów, koszty uporządkowania terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Termin wniesienia wadium - do dnia 21.10.2009 r. do godz. 12:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów o kubaturze co najmniej 250,00 m3 i o wartości co najmniej 150 000,00 zł każda. Za roboty budowlane wykonane uznaje się roboty zakończone i odebrane protokołem odbioru robót. b) dysponują lub będą dysponować pracownikiem dozoru technicznego: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na równowartość co najmniej 150 000,00 zł. b) dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; 1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; 1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale X pkt. 2) lit. a) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 wraz z następującymi dokumentami: - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale X pkt. 2) lit. b) - załącznik nr 5 wraz z następującymi dokumentami: - uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierowników robót wskazanych w załączniku nr 5, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub innych wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy i kierowników robót wskazanych w załączniku nr 5, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób o którym mowa w lit. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 6; 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 7; b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8; 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 9; b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 10.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa trybun i zadaszenia przy budynku zaplecza socjalno-technicznego na terenie Centrum Sportu i Rekreacji w Babimoście
Dodano: 2015-03-02 - Budowa trybun i zadaszenia przy budynku zaplecza socjalno-technicznego na terenie Centrum Sportu i Rekreacji w Babimoście
Dodano: 2015-02-12 - Przebudowa sali w Stawie na centrum działań społecznych i kulturalnych
Dodano: 2013-09-10 - Budowa budynku zaplecza socjalno-technicznego pełniącego funkcję sportową na terenie boiska przy Centrum Sportu i Rekreacji w Babimoście
Dodano: 2013-07-08 - Rozbudowa oraz przebudowa budynku świetlicy wiejskiej na działkach nr 41/3, nr 42/1 i nr 291/2 w obrębie Nowa Niedrzwica, gmina Przytoczna
Dodano: 2013-05-24 - Budowa budynku zaplecza socjalno-technicznego pełniącego funkcję sportową na terenie boiska przy Centrum Sportu i Rekreacji w Babimoście
Dodano: 2012-10-25 - Rewitalizacja miejscowości Lubomyśl poprzez remont i wyposażenie boiska sportowego i parku
Dodano: 2012-08-01 - Rewitalizacja miejscowości Lubomyśl poprzez remont i wyposażenie boiska sportowego i parku
Dodano: 2012-06-29 - Budowa Bazy Integracji Społeczności Przygranicznej PRZYSTANEK OSIEK
Dodano: 2011-11-14 - Roboty remontowe w budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Wymiarkach
Dodano: 2010-12-17