Bank Gospodarstwa Krajowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-955 Warszawa, Al. Jerozolimskie 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5229112, 5965980 , fax. 022 6270378,6270479
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bank Gospodarstwa Krajowego
Al. Jerozolimskie 7 7
00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5229112, 5965980, fax. 022 6270378,6270479
REGON: 00001731900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bgk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych inwestycyjnych w zakresie adaptacji pomieszczeń biurowych na III piętrze w budynku Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie al. Jerozolimskie 7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie prac budowlanych w pomieszczeniach biurowych w budynku Banku Gospodarstwa Krajowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na naszej stronie internetowej zamawiającego wraz z siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cena 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorcy. (załącznik nr 3 do oferty). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane (w części VII ust. 1 pkt 2) roboty zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (informacja o odbyciu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych dla kierownika budowy) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 4 do oferty). Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa ważnych na dzień składania ofert. W odniesieniu do kierownika budowy w przypadku nie podania w wykazie (potencjał kadrowy) informacji o odbyciu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych należy załączyć stosowne zaświadczenia zgodnie z cz. VII ust. 1 pkt 3 lit. a. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 8. Aktualna na dzień składania ofert polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500.000zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bgk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Publicznych w Kazuniu Polskim Gmina Czosnów
Dodano: 2016-07-27 - Budowę sali gimnastycznej przy budynku LO Nr XXI przy ul. Grójeckiej 93 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych w GG PW w Warszawie przy Placu Politechniki 1: Cz.1. wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń 324, 324A na potrzeby OKNO; Cz.2. wykonanie przebudowy świetlików oraz montaż ekranu akustycznego przy centrali klimatyzacyjnej wraz z naprawą pokrycia dachowego dachu BG PW; Cz.3. wykonanie robót adaptacyjnych pomieszczeń 3.10, 3.11 na potrzeby Katedry Geodezji Inżynieryjnej i Systemów Pomiarowo-Kontrolnych; Cz.4. wymiana rozdzielni NN wraz z przebudową wytypowanych wewnętrznych linii zasilających; Cz.5. wymiana stolarki drzwiowej .
Dodano: 2016-07-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT, DOCIEPLENIE I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU NR 5 - GARAŻ AKADEMII OBRONY NARODOWEJ ETAP I ORAZ II
Dodano: 2016-07-26 - Remont 3 lokali komunalnych w Gminie Konstancin-Jeziorna
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej, laboratorium, pomieszczeń biurowych, apteki, wiatrołapu z drzwiami autoamtycznymi podpiętymi pod SAP w Centrum Medycznym Żelazna
Dodano: 2016-07-26 - REMONT ELEWACJI BUDYNKU B URZĘDU MIASTA JÓZEFOWA
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Chamsku
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie remontu budynku mieszkalnego i wykonanie ogrodzenia nieruchomości przy ul. Balonowej 14 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa budynku gospodarczego, doprowadzenie wody, wykonanie kanalizacji, budowa zbiornika na gaz płynny wraz z instalacją wewnętrzną i zewnętrzną w istniejącym budynku gospodarczym oraz zewnętrznej linii zasilającej c. o. do budynku biurowego na działce oznaczonej w ew. gruntów nr 2554/48 w m. Łochów, gm. Łochów.
Dodano: 2016-07-19