Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych: III część realizacji Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 20-078 Lublin, ul. 3 Maja 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 533 80 16 , fax. 0-81 533 80 16
  • Data zamieszczenia: 2015-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    ul. 3 Maja 4 4
    20-078 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 533 80 16, fax. 0-81 533 80 16
    REGON: 00031430700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psselublin.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa będąca podmiotem leczniczym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych: III część realizacji Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: III część realizacji Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12 polegających na: wykonaniu zgodnie z Projektami Budowlanym i Wykonawczym kompletnej nadbudowy III piętra budynku PSSE w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12 w stanie surowym otwartym w technologii konstrukcji stalowych z wypełnieniem ścianami murowanymi, ze stropodachem nad budynkiem i obwodowym daszkiem wokół budynku, z tymczasowym zabezpieczeniem otworów okiennych III piętra przed opadami atmosferycznymi, docelowym wewnętrznym odprowadzeniem wód opadowych z dachu do kanalizacji deszczowej poza budynek i tymczasowym zewnętrznym odprowadzeniem wód opadowych z daszku do istniejących rur spustowych na ścianach zewnętrznych, ze wzmocnieniem stropu nad II piętrem. Zakres robót III części realizacji Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12 obejmuje: 1) Wydzielenie w budynku dróg komunikacyjnych dla potrzeb budowy. 2) Trwałe wydzielenie wokół budynku powierzchni strefy niebezpiecznej pod rusztowania i daszki ochronne: części pasa drogowego od ul. Uniwersyteckiej, terenu od budynku do chodnika od ul. Obrońców Pokoju, części terenu u sąsiada od szczytu budynku, całego terenu od podwórka. 3) Wykonanie projektów daszków zabezpieczających przed spadającymi przedmiotami, dojść do budynku pozostałych stref niebezpiecznych wokół budynku, i uzyskanie zgody inwestora oraz właścicieli i władających na działkach sąsiednich na ich montaż; 4) Ustawienie wokół budynku rusztowań potrzebnych do rozbiórek i montażu daszku-okapu. 5) Wykonanie, na terenie posesji sąsiada, od strony ul. Uniwersyteckiej do wejścia głównego do budynku, od podwórka do dwóch wejść na klatki schodowe , daszków ochronnych umożliwiających bezpieczne dojście do budynku w czasie prowadzenia robót rozbiórkowych i budowlano-montażowych na III piętrze i na dachu. 6) Rozbiórka instalacji odgromowej na dachu. 7) Rozbiórka pokrycia dachowego z papy wraz z obróbkami z blachy. 8) Rozbiórka konstrukcji drewnianej stropu pozornego na poddaszu. 9) Rozbiórka pionów kanalizacyjnych na poddaszu i na dachu. 10) Demontaż wentylatorów dachowych 11) Demontaż okien na poddaszu. 12) Rozbiórka konstrukcji żelbetowo-ceramicznej stropodachu. 13) Rozbiórka ścian konstrukcyjnych, kominowych i działowych na poddaszu. 14) Wywiezienie gruzu, złomu drewnianego i odpadów bitumicznych wraz z utylizacją. 15) Wzmocnienie konstrukcji stropu nad II piętrem (poza pomieszczeniem sanitariatów w pionie windowo-sanitarnym): a) stemplowanie wszystkich belek stalowych stropu kleina na II p., b) wycinka istniejących wzmocnień z płaskownika z górnych półek belek stropu nad II p., c) spawanie do istniejących belek stalowych stropu nowych wzmocnień i trzpieni stalowych zespolających belki z nadbetonem, d) wypełnienie żeber stropu kleina styropianem, e) wykonanie płyty zespolonej żelbetowej na blasze trapezowej. 16) Wykonanie wieńców żelbetowych stropu pod ściany i słupy. 17) Dostawa i montaż konstrukcji stalowej III piętra. 18) Dostawa i montaż konstrukcji stalowej dachu. 19) Wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych murowanych oraz domurowanie kominów pod dach z nadprożami żelbetowymi. 20) Wykonanie dachu głównego i daszku-okapu z wszystkimi warstwami i obróbkami, z podstawami pod centrale wentylacyjne (bez central wentylacyjnych, bez podbitki daszku-okapu) z zamontowaniem łączników Schock Isokorb. 21) Wykonanie odwodnienia z dachu głównego w postaci dwóch pionów spustowych wewnętrznych, dwóch poziomów w piwnicy, z wpięciem do istniejącej studzienki przykanalika kanalizacji deszczowej w budynku. 22) Rozkucie stropów i ścian w celu przeprowadzenia pionów i poziomów kanalizacji deszczowej, naprawa ścian i posadzek po zmontowaniu rurociągów w piwnicy, na parterze, na I i II piętrze. 23) Demontaż rusztowań i daszków ochronnych wokół budynku. 24) Wykonanie odwodnienia z daszku obwodowego poprzez odprowadzenie wód opadowych tymczasowym rurociągiem do istniejących rur spustowych na elewacji. 25) Wykonanie pięciu tymczasowych zwodów odgromowych na rogach dachu z połączeniem do istniejących zwodów pionowych instalacji odgromowej na elewacji. 26) Zamontowanie na dachu starych wentylatorów obsługujących pomieszczenia laboratorium. 27) Tymczasowe zamknięcie otworów w dachu dla przewodów wentylacji, kanalizacji i zasilenia elektrycznego central. 28) Wykonanie tymczasowego zabezpieczenia otworów okiennych przed opadami atmosferycznymi z płyt OSB na ruszcie drewnianym obłożonych folią PE. 29) Zabezpieczenie przed uszkodzeniem mechanicznym, zalaniem i kurzem urządzeń i mebli we wszystkich pomieszczeniach na II piętrze (folia, płyta pilśniowa, taśma). 30) Usunięcie ubytków i uszkodzeń tynku na suficie po stemplowaniu, usunięcie zabezpieczeń mebli i urządzeń w pomieszczeniach na II piętrze, posprzątanie pomieszczeń. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: Projekt Budowlany i Projekt Wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). Zakres robót do wykonania III części Przebudowy stanowi tylko część całego zadania pn. Przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12 i obejmuje: wykonanie nadbudowy III piętra z dachem, po uprzednim wykonaniu wzmocnienia stropu nad II piętrem, bez wykończenia pomieszczeń i bez okien III piętra. Dla sporządzenia oferty na nn. zakres robót należy oprzeć się łącznie na Projekcie Budowlanym i Projekcie Wykonawczym, które gdy analizowane są razem dają pełny obraz całego zadania inwestycyjnego. Do celów wyceny należy wyselekcjonować z całości dokumentacji tylko te elementy budynku i instalacje, jakie ujęto w opisie zakresu robót oraz dokonać wizji lokalnej pomieszczeń w budynku. UWAGA!!! Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą przy czynnym obiekcie. Wszelkie prace prowadzone w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12 muszą być zorganizowane w sposób nieutrudniający prowadzenie podstawowej działalności w tym zachowania ciągłości pracy biurowej i laboratoryjnej na I piętrze i na parterze oraz zapewniać bezpieczne dojście do budynku. Wszelkie roboty powinny być prowadzone metodą bezpyłową. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia terenu budowy, w ten sposób by pomieszczenia, w których nie będą prowadzone prace zabezpieczyć przed przenikaniem pyłu i kurzu z terenu prowadzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł.(słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psselublin.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach