Przetargi.pl
Dostawa odczynników chemicznych i drobnego, zużywalnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w ramach projektu MEDFUTURE-Medyczne zawody przyszłości Działanie 4.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki (nr sprawy: UM-ZP-262-29/15)

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
  • Data zamieszczenia: 2015-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników chemicznych i drobnego, zużywalnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w ramach projektu MEDFUTURE-Medyczne zawody przyszłości Działanie 4.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki (nr sprawy: UM-ZP-262-29/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i drobnego, zużywalnego sprzętu laboratoryjnego (zwanych dalej produktami / przedmiotem zamówienia) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, w ramach projektu MEDFUTURE-Medyczne zawody przyszłości Działanie 4.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki, podzielona na 21 zadań (oferty częściowe): Zadanie nr 1 Odczynniki według katalogu A&A Biotechnology; Zadanie nr 2 Odczynniki według katalogu Abbott; Zadanie nr 3 Odczynniki według katalogu Agilent Technologies; Zadanie nr 4 Odczynniki według katalogu Avantor; Zadanie nr 5 Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu Biological Industries; Zadanie nr 6 Odczynniki według katalogu Clontech; Zadanie nr 7 Odczynniki według katalogu DNA Gdańsk; Zadanie nr 8 Odczynniki według katalogu EURx; Zadanie nr 9 Odczynniki według katalogu Frontier Scientific; Zadanie nr 10 Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu Genoplast; Zadanie nr 11 Odczynniki według katalogu KREATECH; Zadanie nr 12 Odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu Life Technologies; Zadanie nr 13 Odczynniki według katalogu McLab; Zadanie nr 14 Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu Medlab; Zadanie nr 15 Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu Menzel Glasser; Zadanie nr 16 Odczynniki według katalogu Merck; Zadanie nr 17 Odczynniki według katalogu Pomorski Uniwersytet Medyczny; Zadanie nr 18 Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu Profilab; Zadanie nr 19 Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu Sarstedt; Zadanie nr 20 Odczynniki według katalogu Sigma Aldrich; Zadanie nr 21 Odczynniki według katalogu Syngen Biotech. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym / Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Metodyka prowadzenia badań w ramach projektu MEDFUTURE-Medyczne zawody przyszłości wymaga bezwzględnego stosowania odczynników o tych samych parametrach i standardach jakościowych jak wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz cenowy / Opis przedmiotu zamówienia. 2. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta. Rozwiązania równoważne: 1. Użyte symbole i nazwy mają na celu określenie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ. Pod użytym pojęciem równoważne rozumie się dostawę produktów o składzie chemicznym, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Na potwierdzenie równoważności produktów oferowanych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, Wykonawca dołączy do oferty stosowne dokumenty opisane w SIWZ rozdz. XI część B., zgodnie z formą opisaną w SIWZ rozdz. XI części C. 4. Ze względu na unikalność, niepowtarzalność, ściśle określoną metodykę prowadzenia badań w ramach projektu MEDFUTURE-Medyczne zawody przyszłości Wykonawca oferujący produkty równoważne w stosunku do produktów opisanych w zał. nr 2 do SIWZ, zobowiązany jest: a) wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, w szczególności są identyczne lub nie gorsze pod względem charakterystyki analitycznej jak produkty wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. b) wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na prowadzenie badań w ramach projektu MEDFUTURE-Medyczne zawody przyszłości przez Zamawiającego bez konieczności wykonania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń. c) wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów spowodowanych koniecznością nabycia dodatkowych odczynników i / lub innych materiałów zużywalnych. d) przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie urządzeń powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych produktów równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta aparatury. 5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności produktów w złożonej przez Wykonawcę ofercie w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego, obowiązek potwierdzenia (wykazania) równoważności zaoferowanych produktów w złożonej oferty (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) spoczywa na Wykonawcy. 6. Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny, poniosą wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody, w szczególności związane z naruszeniem powtarzalności wyników badań lub uszkodzeniem urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336963008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach