Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH I DOSTOSOWAWCZYCH W CZĘŚCI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ (DOMU POLSKO-SŁOWACKIEGO) PRZY UL. RYNEK 1 W GORLICACH W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” W CELU UTWORZENIA DZIENNEGO DOMU SENIORA - W RAMACH ZADANIA „AKTYWNY SENIOR” – DZIENNY DOM SENIORA W GORLICACH

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 551 252 , fax. 183 551 212
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 551 252, fax. 183 551 212
    REGON: 49189320400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH I DOSTOSOWAWCZYCH W CZĘŚCI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ (DOMU POLSKO-SŁOWACKIEGO) PRZY UL. RYNEK 1 W GORLICACH W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” W CELU UTWORZENIA DZIENNEGO DOMU SENIORA - W RAMACH ZADANIA „AKTYWNY SENIOR” – DZIENNY DOM SENIORA W GORLICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych i dostosowawczych w części budynku użyteczności publicznej (Domu Polsko-Słowackiego) przy ul. Rynek 1 w Gorlicach w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w celu utworzenia Dziennego Domu Seniora - w ramach zadania „Aktywny Senior” – Dzienny Dom Seniora w Gorlicach, w następującym zakresie: 1) Sporządzenie szczegółowej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i branżowej lokali objętych opracowaniem, 2) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego – wykonawczego oraz projektów branżowych, 3) Uzgodnienie projektu przez rzeczoznawców: - pod względem spełnienia wymagań higienicznych i zdrowotnych, - pod względem zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - zgodności z wymogami ochrony przeciwpożarowej, 4) Uzgodnienie projektu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej wyznaczonej planem), 5) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji zezwalających na wykonanie robót budowlanych: dokonanie zgłoszenia/uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania, 6) Pełnienie nadzoru autorskiego, 7) Wykonanie robót budowlano – montażowych w oparciu o sporządzoną w ramach przedmiotu zamówienia dokumentację w następującym zakresie: a) doprowadzenie zawilgoconych murów i posadzek do należytego stanu technicznego na poziomie przyziemia, I piętra oraz II piętra (skucie uszkodzonych tynków, osuszenie ścian i posadzek, wykonanie nowych posadzek oraz tynków renowacyjnych) zgodnie z opracowanym Raportem z badania budynku (zał. nr 7 do PFU stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SIWZ), b) kompleksowe wykonanie tradycyjnego tynku na zewnętrznej ścianie budynku od strony kuchni i jadalni (ściana ok 180m²) oraz wyprawienie jej tynkiem silikonowo – silikatowym w kolorze dopasowanym do istniejącego budynku, c) kompleksowe ocieplenie od wewnątrz ścian pomieszczeń kuchni, jadalni oraz komunikacji o pow. ok. 94 m², d) kompleksowe wykonanie robót budowlano-montażowych, sanitarnych oraz wykończeniowych, 8) Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów, które będą konieczne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie wymagane), 9) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 – 14.30, wtorek do piątek 8.00 – 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić w postaci papierowej ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2.Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 1.3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach