Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i telekomunikacyjnych związanych z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2011-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i telekomunikacyjnych związanych z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i telekomunikacyjnych związanych z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta. I. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie monitoringu Placu Bankowego z przyległymi ulicami, w szczególności: 1. wykonanie przyłącza energetycznego, 2. wykonanie punktu kamerowego, 3. dostawa i montaż videoserwera o rozdzielczości min. 4 CiF (704 x 576 piksela) współpracującego z oprogramowaniem Omnicast 4.1, 4. dostawa i montaż odbiornika światłowodowego kompatybilnego z nadajnikiem pracującym na jednym włóknie jednomodowym (SM) oraz innych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania kamery w ramach istniejącego systemu monitoringu, 5. uzyskanie rozszerzenia licencji oprogramowania Omnicast 4.1, 6. wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz. 7. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z jej zarejestrowaniem w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - 3 egz. II. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć lat), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji nie dotyczy urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów). 4. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac związanych z wykonaniem przewiertu pod jezdnią w okresie zmniejszonego natężenia ruchu, np. w godzinach późnowieczornych lub w dniu wolnym od pracy. 5. wykonawca jest zobowiązany przed końcowym odbiorem robót przeprowadzić próbę prawidłowego funkcjonowania monitoringu. 6. wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z opinią nr 304/2009 z dnia 12.11.2009 r. wydaną przez ZUD, w szczególności zapewnić i pokryć koszty płatnego nadzoru i odbioru prac przez przedstawiciela Netia S.A., 7. wykonawca jest zobowiązany miejsca skrzyżowań i zbliżeń z siecią TP zabezpieczyć rurami dwudzielnymi oraz zapewnić odbiór tych miejsc przed zasypaniem przez pracownika TP S.A., 8. wykonawca jest zobowiązany uzyskać pozwolenie na prowadzenia robót z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zgodę na zajęcia pasa drogowego oraz odpowiednio zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót, 9. wykonawca jest zobowiązany udostępnić wykop w celu położenia światłowodu przez Przedsiębiorstwo PROMAX na odcinku prowadzonych robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach