Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Przebudowa skrzyżowania ulicy Piłsudskiego z ulicą Daszyńskiego na skrzyżowanie typu rondo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 383 w Dzierżoniowie.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6450800 , fax. 74 6450801
  • Data zamieszczenia: 2014-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6450800, fax. 74 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Przebudowa skrzyżowania ulicy Piłsudskiego z ulicą Daszyńskiego na skrzyżowanie typu rondo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 383 w Dzierżoniowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące: 1) przebudowy istniejącego skrzyżowania na skrzyżowanie typu rondo o średnicy zewnętrznej 26m (branża drogowa), w tym dowiązanie się do istniejących parametrów ulic, do których zostanie włączone rondo, 2) przebudowy kanalizacji deszczowej, 3) przebudowy oświetlenia ulicznego wraz z jego zasilaniem (przyłączeniem) z istniejącej stacji transformatorowej, 4) przebudowy kolizyjnych sieci uzbrojenia podziemnego wraz z regulacją urządzeń podziemnych, Zakres rzeczowy zadania nie dotyczy przebudowy kolizji sieci wodociągowej, która zostanie wykonana przez Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Dzierżoniowie. 5) usunięcia 3 drzew, 6) wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu, 7) wprowadzenia stałej organizacji ruchu, 8) dostawy i montażu zegara ulicznego na wyspie środkowej ronda. Zegar uliczny ma być bryłą czworokątną o wymiarach 80cm x 80cm wykonaną ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie z 4 planszami zegarowymi z plexi, zamontowaną na słupie stalowym fi 190mm. Słup należy zamontować za pomocą śrub na stopie fundamentowej z betonu B-20. Wysokość bryły zegara nad ziemią 2,5m. Zegar będzie całkowicie bezobsługowy, sterowany satelitarnym systemem GPS, odpowiedzialnym za absolutną dokładność chodu zegara, automatyczną zmianę czasu letniego na zimowy i odwrotnie oraz powrót do właściwych wskazań po zaniku zasilania.Zegar wyposażyć w nowoczesny, niezawodny mechanizm zegarowy pracujący w szerokim zakresie temperatur od -35 do + 65 st.C Zegar ma być całkowicie odporny na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, mróz, silne nasłonecznienie). Zegar wyposażyć w wewnętrzne, energooszczędne podświetlanie tarczy, ruch wskazówek płynny. Zasilanie 230V. Po zapadnięciu zmroku będzie automatycznie podświetlony od wewnątrz.Pod każdą tarczą zegara należy zamontować wskaźnik temperatury, który ma być czytelny w każdych warunkach, wyposażony w automatyczną regulację jasności świecenia.Godziny zegara w postaci liczb arabskich. Na tarczy należy oznaczyć minuty.Przed wykonaniem zegara jego wizualizacja i kolor podlega akceptacji przez Zamawiającego. 2. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 1, zobowiązuje się do: 1) przejęcia terenu budowy i jego zabezpieczenia oraz zapewnienia dozoru, 2) należytego utrzymania terenu budowy i dróg dojazdowych do niego, 3) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, 4) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 6) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przejęcie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po ich zakończeniu o protokolarne przekazanie urządzeń ich właścicielom, 7) niezwłocznego wyczyszczenia nawierzchni ulic, ciągów pieszych w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń, 8) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 9) wywozu materiału z rozbiórki oraz nadmiaru ziemi na składowisko odpadów w Bielawie (odległość 6km) i poniesienia kosztów ich składowania, 10) przekazania na majątek gestorów sieci zdemontowanych urządzeń, 11) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji w Wałbrzychu, 12) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 13) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień i opinii oraz warunków technicznych usunięcia kolizji sieci, warunków przyłączenia do sieci OSD stanowiących integralną część projektu budowlanego, 14) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, 15) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 16) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenia, że będzie prowadził ewidencję wytwarzanych odpadów i będzie gospodarował nimi zgodnie z ustawą o odpadach D.U z 2013 poz. 21 z póź. zm., 17) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 18) zgłaszania na bieżąco do odbioru wszystkich robót podlegających zakryciu, 19) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników branżowych w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy wraz z zaświadczeniem o wpisie do Izby Samorządu Zawodowego, 20) dostarczenia przed wbudowaniem recepty na masę celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego; w przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie, 21) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004, 22) wprowadzenia i utrzymania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 23) dostarczenia przez kierownika budowy w dniu odbioru końcowego wypełnionego rozliczenia rzeczowego w zakresie obmiaru wykonanych robót, 24) przekazania, po zakończeniu robót, protokołem do DSDiK we Wrocławiu pasa drogowego. 3. W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/#Z2V0Q29udGVudHMoOTYyOSwxLDAp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach