Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zdania inwestycyjnego i remontowego: Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu (przebudowa chodnika i ulicy) etap I (realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2017) i etap II a

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zdania inwestycyjnego i remontowego: Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu (przebudowa chodnika i ulicy) etap I (realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2017) i etap II a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dla zdania inwestycyjnego i remontowego: Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu (przebudowa chodnika i ulicy) etap I (realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2017) i etap II a Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.40-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe 2. Zakres zamówienia: Na zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, składa się realizacja robót obejmująca między innymi: - rozbiórkę istniejących krawężników i obrzeży, - rozbiórkę nawierzchni z betonowych elementów drobnowymiarowych, - frezowanie nawierzchni betonowych, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudów nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, płytek chodnikowych, trylinki, budowa krawężników i obrzeży, - wykonanie jezdni z masy bitumicznej, - usunięcie kolizji z siecią energetyczną, - wykonanie oznakowania. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania robót określa dokumentacja projektowa: projekt wykonawczy pn. „Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu (przebudowa chodnika i ulicy” – etap I i IIa, przedmiar robót, specyfikacje techniczne, opracowane przez firmę PROWED Biuro Projektów Drogowych Wiesław Siemiątkowski 82-300 Elbląg ul. Legionów 5. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIARY ROBÓT: a) PRZEDMIAR ROBÓT – ETAP I NAZWA INWESTYCJI : Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu - ETAP I ADRES INWESTYCJI : ul. Diaczenki w Elblągu BRANŻA : drogowa b) PRZEDMIAR ROBÓT- ETAP IIA NAZWA INWESTYCJI : Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu - ETAP IIA ADRES INWESTYCJI : ul. Diaczenki w Elblągu BRANŻA : drogowa, elektryczna, sanitarna 2. PROJEKTY: a) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI „Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu” RODZAJ OPRACOWANIA PROJEKT DROGOWY NAZWA OBIEKTU ul. Struga, ul. Diaczenki, ul. Zajchowskiego ADRES OBIEKTU ul. Struga, ul. Diaczenki, ul. Zajchowskiego w Elblągu, powiat Elbląg, woj. Warmińsko-Mazurskie b) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI „Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu” RODZAJ OPRACOWANIA PRZEBUDOWA SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ nn 0,4kV NAZWA OBIEKTU ul. Struga, ul. Diaczenki, ul. Zajchowskiego ADRES OBIEKTU ul. Struga, ul. Diaczenki, ul. Zajchowskiego w Elblągu, powiat Elbląg, woj. Warmińsko-Mazurskie B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: a) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI „Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu” RODZAJ OPRACOWANIA SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT NAZWA OBIEKTU ul. Struga, ul. Diaczenki, ul. Zajchowskiego ADRES OBIEKTU ul. Struga, ul. Diaczenki, ul. Zajchowskiego w Elblągu, powiat Elbląg, woj. Warmińsko-Mazurskie b) SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI „Odnowa nawierzchni ulicy Diaczenki w Elblągu” RODZAJ OPRACOWANIA PRZEBUDOWA SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ nn 0,4kV NAZWA OBIEKTU ul. Struga, ul. Diaczenki, ul. Zajchowskiego ADRES OBIEKTU ul. Struga, ul. Diaczenki, ul. Zajchowskiego w Elblągu, powiat Elbląg, woj. Warmińsko-Mazurskie Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: 1) dokonał zgłoszenia robót budowlanych polegających na wykonaniu robót budowlanych objętych realizacją przedmiotowego zamówienia, 2) powołał inspektora nadzoru PROWED Biuro Projektów Drogowych Wiesław Siemiątkowski 82-300 Elbląg ul. Legionów 5 do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający mocą podpisanej umowy powierzył firmie PROWED Biuro Projektów Drogowych Wiesławowi Siemiątkowskiemu pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami i przekazał odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym w przedmiotowym zamówieniu, 3) wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru i zaopiniowaniu przez Policję, muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: 1) wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego i pozostałych działek - w ilości 4 egzemplarzy, 2) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej - w ilości 4 egzemplarzy, 3) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej środków organizacji ruchu z zestawieniem informacji dotyczących poszczególnych elementów oznakowania zawartych w ich metrykach (wielkość znaku, data produkcji, producent) - w ilości 2 egzemplarzy. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do ustanowienia Kierownika Budowy - Kierownika robót branży drogowej oraz Kierownika robót branży elektroenergetycznej. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z: - oświadczeniem o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy, - decyzją o nadaniu uprawnień, - zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 7. Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, 2) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i będzie odpowiadać za ich uszkodzenie, 3) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 10 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 9. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Nowinie k/Elbląga lub w inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, posortowane i złożone na paletach, zakupionych przez Wykonawcę, we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz będzie ponosić odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto umowy. Wykonawca będzie musiał być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca będzie musiał dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać oznakowanie w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i wskazanymi przez niego instytucjami, organami, w tym zarządcami nieruchomości lub administratorami terenu. Wszelkie informacje dotyczące utrudnień w ruchu lub zakazu parkowania w obszarze realizacji robót muszą być dostarczone w sposób czytelny mieszkańcom korzystającym dotychczas z tego terenu. 12. Wykonawca robót będzie zobowiązany w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność dojazdów i dojść do posesji. 13. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (art.10), tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia wymogów dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inspektora nadzoru. 14. Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy - w terminie do 10 dni od podpisania umowy oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 15. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: - zminimalizować utrudnienia w ruchu, - zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego, - zapewnić dojazdy lub dojścia do przylegających nieruchomości. 16. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projekcie wykonawczym, a także zaleceń i poleceń inspektora nadzoru. 17. Wykonawca będzie wystawiał faktury według polecenia inspektora nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 18. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania poleceń inspektora nadzoru związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, wynikających z harmonogramu oraz dotyczących procedury zatwierdzania protokołów robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych wskazanych w § 6 wzoru Umowy oraz przestrzegania terminów wyznaczonych przez inspektora nadzoru na realizację tych poleceń. 19. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków jezdni, chodników i dojść objętych zakresem inwestycji, o której mowa w pkt III. ppkt 2. SIWZ oraz w § 1 ust. 1 wzoru Umowy i dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu. 20. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną powykonawczą, o której mowa w pkt II. ppkt 4. SIWZ oraz w § 1 ust. 4 wzoru Umowy oraz sporządzi dokumenty wynikające z zapisów umowy. 21. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 22. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i mogą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji. 23. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 24. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot umowy, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 25. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 26. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 27. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 28. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 29. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. 30. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach