Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania „ Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. A. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej".

Galeria Bielska BWA ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 125 861 , fax. 338 124 119
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Galeria Bielska BWA
    ul. 3 Maja 11
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 125 861, fax. 338 124 119
    REGON: 7234275300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriabielska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania „ Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. A. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Informacje o projekcie: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania: „ Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej.” 2. Zadanie przewidziane jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 10.3.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych RIT/, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. II. Zakres ogólny zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania piwnic na pomieszczenia użytkowe oraz kolorystykę elewacji w budynku willi Teodora Sixta /wpisanym do rejestru zabytków pod pozycją A-706/94/, dla potrzeb Galerii Bielskiej BWA, w szczególności wykonanie robót budowlanych (w tym konstrukcyjnych), instalacji wewnętrznych /co, wod-kan. z deszczową, klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, elektrycznej z oświetleniem terenu/, remontu budynku garażu /dawnej wozowni/ wraz z kolorystyką oraz ogrodzenia, remont węzła cielnego, aranżacja wnętrz budynku willi. w ramach zadania : „ Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej.” 2. Ze względu na fakt, iż Zamawiający ubiega się o otrzymanie dofinansowania z Unii Europejskiej, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od podpisania umowy (w przypadku nieprzyznania środków). III. Zakres szczegółowy zamówienia: 1. Planowana inwestycja uwzględnia kilka zakresów prac budowlanych tj.: 1.1 Renowacja zabytkowego budynku willi obejmująca: − wykonanie nowych tynków zewnętrznych,− wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich oraz orynnowania, − remont schodów zewnętrznych od strony południowej i wschodniej, − wykonanie drenażu opaskowego, − renowacja i częściowa wymiana stolarki okiennej; 1.2 Adaptacja istniejących pomieszczeń willi na potrzeby Centrum Animacji / Willi Animacji Międzypokoleniowej na sale spotkań i sale warsztatowe. Zabudowa windy, platformy przyschodowej zewnętrznej, przebudowa schodów w holu wejściowym. 1.3 Zmiana sposobu użytkowania kondygnacji piwnicy na cele użytkowe wraz z jej adaptacją na potrzeby Centrum Animacji / Willi Animacji Międzypokoleniowej uwzględniająca między innymi wykonanie pomieszczeń socjalnych - szatnia, zespół sanitarny i wystawienniczy, sale spotkań; 1.4 Renowacja zabytkowego budynku garażu (Wozowni) obejmująca: wykonanie nowych tynków zewnętrznych, wykonanie nowej konstrukcji dachowej wraz z poszyciem, wykonane nowego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich oraz orynnowania, wykonanie drenażu opaskowego, renowacja i częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram garażowych 1.5 Renowacja konserwatorska istniejącego ogrodzenia wraz z wykonaniem nowego wejścia (furtki) od strony ul. Mickiewicza. 1.6 Uporządkowanie terenu wokół budynku obejmujące: nawierzchnie z klińca, nawierzchnie z kostki granitowej, zieleń, kanalizację deszczową, oświetlenie zewnętrzne 1.7 Wykonanie instalacji: wody zimnej i ciepłej wraz z cyrkulacją, elektryczną, sieci strukturalnej, telefoniczną, SSWiN, telewizji dozorowej, grzewczej i chłodzącej (klimakonwektory), wentylacji mechanicznej. Roboty budowlane będą prowadzone w nieczynnym, ogrodzonym obiekcie. 2.Zakres prac konserwatorskich ma na celu przywrócenie w maksymalnym stopniu pierwotny charakter budynku willi, garażu (dawnej wozowni) oraz ogrodzenia. 3.Dla potrzeb pełnego udostępnienia istniejących pomieszczeń przyszłym użytkownikom Centrum Animacji / Willi Animacji Międzypokoleniowej, zaprojektowano, w obrębie holu wejściowego, dwa nowe biegi schodowe łączące poziom piwnicy i parteru oraz windę łączącą wszystkie kondygnacje użytkowe i umożliwiającą dostęp do nich osobom niepełnosprawnym. Dodatkowo w obrębie schodów zewnętrznych (w elewacji południowej) zaprojektowano platformę przyschodową. 4. Podstawowe parametry budynku Galerii Bielskiej: Powierzchnia użytkowa budynków. Powierzchnia użytkowa budynku willi wynosi: 992,00 m2, Powierzchnia użytkowa budynku wozowni wynosi: 84,30 m2, Kubatura budynków. Kubatura budynku willi wynosi: 7 690,00 m3, Kubatura budynku wozowni wynosi: 710,00 m3, 5.Szczegółowy zakres prac wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi (zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWiORB) znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wszystkie elementy winny spełniać parametry techniczne uwzględnione w dokumentacji projektowej i powinny być zgodne z doborem lub stanowić ich równoważny odpowiednik. Opisane w dokumentacji przetargowej (SIWZ i jej załącznikach) materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych ) niż przyjęte w SIWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego i producenta), jednak o parametrach nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego. 6. Zgodnie z art. 30, ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. 7. Umowa realizowana będzie według Procedur Realizacyjnych dla Wykonawców, przygotowanych przez Inwestora Zastępczego. 8.Wykonawca i/lub Podwykonawcy zobowiązani są do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), w szczególności dotyczy to pracowników fizycznych, wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych za pomocą dowolnych narzędzi i sprzętu. Zamawiający informuje, iż do tej grupy kwalifikować się będą wszystkie osoby wykonujące pracę robotniczą, tj. taką, która wymaga wysiłku fizycznego oraz ruchu tj.: osoby wykonujące prace związane z demontażem, osoby wykonujące prace murarskie, osoby wykonujące czynności związane ze zbrojeniem i betonowaniem, osoby wykonujące prace konstrukcyjne, osoby wykonujące prace dekarskie, osoby wykonujące roboty ziemne, osoby wykonujące prace malarskie, osoby wykonujące prace tynkarskie, osoby wykonujące pracę związane z obróbką drewna i deskowaniem (np. cieśla), osoby wykonujące prace izolacyjne, osoby wykonujące czynności związane z wbudowywaniem elementów, urządzeń, sprzętu i wyposażenia obiektów (w tym wszelkie prace montażowe drzwi, okien, podłóg, oświetlenia, okładzin i wykładzin, wyposażenia itp.), osoby wykonujące prace instalacyjne wszystkich branż (w tym budowa, przebudowa/przekładka sieci uzbrojenia terenu oraz prace instalacyjne wewnątrz budynków), osoby wykonujące roboty drogowe, osoby wykonujące roboty drenarskie, osoby wykonujące roboty związane z zagospodarowaniem terenu, osoby odpowiedzialne za utrzymanie porządku i organizację ruchu podczas, budowy, operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących pracę fizyczną na dowolnym, sprzęcie obsługującym budowę, w tym kierowców pojazdów budowlanych świadczących usługi transportowe, pracowników dozorujących plac budowy i sprzęt (służby ochrony). 9.Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący roboty budowlane będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników świadczących roboty budowlane, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, który zostanie załącznikiem do umowy. Wykaz ten winien zawierać informacje wskazujące na liczbę osób zatrudnionych na umowę o pracę, wraz z jednoczesnym wskazaniem zakresu wykonywanych przez poszczególnych pracowników robót, miejscu oraz czasie świadczenia pracy. 11.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia czynności kontrolnych względem Wykonawcy celem potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w przez Zamawiającego funkcje. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 133.000,00 zł. (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO Bank Pekao SA nr konta: 93 1240 4142 1111 0000 4825 7514 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: w sekretariacie(II piętro) Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11, 43-300 Bielsko-Biała, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89, ust. 1, pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a, ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust. 2, pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta winna zawierać: 1)Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiaru robót stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SIWZ (wersja papierowa). 3) Oświadczenie Wykonawcy zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca (załącznik nr 1 do SIWZ). 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, wymagane postanowieniami Rozdziału 4, ust. 8 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 8) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w w sekretariacie (II piętro) Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach