Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania remontowego – Remont pomieszczeń Klubu DGW w Warszawie

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania remontowego – Remont pomieszczeń Klubu DGW w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: 1. Wymiana wypaczonych paneli Sali widowiskowej: 1) Zabezpieczenie podłóg sali widowiskowej i galerii folią - 550 m2; 2) Demontaż opraw oświetleniowych, nagłośnienia i innych elementów istniejących na sali kinowo - widowiskowej wraz z zabezpieczeniem zdemontowanych elementów oraz pozostawionej instalacji - 1 kpl; 3) Demontaż obudowy z płyt akustycznych z zachowaniem podkonstrukcji i ewentualnym odzyskiem płyt - 290 m2; 4) Naprawa lub uzupełnienie podkonstrukcji drewnianej pod panele akustyczne - przyjęto 30% powierzchni - 87 m2; 5) Montaż płyt akustycznych ściennych YELLOW ACOUSTIC z ewentualnym wykorzystaniem płyt z odzysku - 290 m2; 6) Poprawienie mocowania anemostatów nawiewnych w suficie nad sceną - 2 miejsca; 7) Ponowny montaż i podłączenie wcześniej zdemontowanych opraw elektrycznych, nagłośnienia i innych elementów ściennych - 1 kpl; 8) Rusztowania ramowe przyścienne do 10 m - 290 m2; 9) Wymiana okleiny koloru DĄB MILANO 5 w dwóch drzwiach wejściowych do sali kinowej EI 60 - 15 m2; 10) Zlikwidowanie prześwitu w dwóch drzwiach ewakuacyjnych sali kinowej poprzez montaż listwy szczotkowej lub progu systemowego - 2 szt. ( 2.5 m). 2. Likwidacja zacieków w pomieszczeniu galerii: 1) Zabezpieczenie podłogi w galerii - 15 m2; 2) Zeskrobanie farby - 5 m2; 3) Dwukrotne odgrzybianie ręczne ściany - 5 m2; 4) Jednowarstwowe gładzie gipsowe – 5 m2; 5) Dwukrotne malowanie ścian farbami – 5 m2. 3. Poprawienie mocowania balustrady tarasu III piętra: 1) Demontaż obróbki blacharskiej tarasu - 17 m2; 2) Rozebranie deski okapowej pod obróbką tarasu - 16 m2; 3) Demontaż balustrady - 21 mb; 4) Naprawa ubytków w konstrukcji żelbetowej po zdemontowanej balustradzie a. 0.5 m3; 5) Wymiana stóp słupków balustrady - 18 szt.; 6) Montaż wcześniej zdemontowanej balustrady - 21 mb; 7) Montaż deskowania z płyty OSB pod obróbkę blacharską - 16 m2; 8) Montaż obróbki blacharskiej z blachy powlekanej – 17 m2. 4. Poprawienie montażu brodzików dla niepełnosprawnych: 1) Demontaż brodzików – 3 szt.; 2) Demontaż płytek pod brodzikami – 6 m2; 3) Wymiana syfonu z tworzywa sztucznego 50 mm – 3 szt.; 4) Naprawa posadzki cementowej po demontażu płytek ceramicznych - 6 m2; 5) Gruntowanie pod hydroizolacje - 6 m2; 6) Uszczelnienie przeciwwodne pod okładzinę ceramiczną – 6 m2; 7) Montaż wcześniej zdemontowanych brodzików – 3 szt. 5. Wymiana siłowników w oknach oddymiających: 1) Wymiana niedziałających siłowników w oknach oddymiających w pom. 5.07, WC damskie V piętro, 5.11, 1.23, 3.02b - 7 szt.; 2) Naprawa uszkodzonego okablowania pomiędzy modułem UCS600 a siłownikami w pomieszczeniu siłowni 6 piętra; 3) Sprawdzenie systemu oddymiania i sporządzenie protokołu z działania systemu. 6. Roboty elektryczne: 1) Naprawa układu przełączania zasilania (SZR), tj. wymiana niesprawnego napędu silnikowego typ HXC042H (Hager) - 1 szt. oraz: a) Sprawdzenie zgodności napięć i kierunków wirowania torów zasilających; b) Sprawdzenie i zestrojenie elementów układu (wyłączników mocy HNC251H, blokad elektrycznych i mechanicznych, sterownika przełącznika zasileń HZI811, układu zasilania podwójnego HZI812; c) Przeprowadzenie prób funkcjonalnych i sporządzenie protokołu technicznego. d) 1 kpl. łącznie; 2) Uszczelnienie przepustu ppoż. w rozdzielni głównej – 0,2 m2; 3) Demontaż instalacji gniazd wtyczkowych na mostach oświetleniowych wraz z korytkami z PVC – 4 kpl; 4) Montaż korytek stalowych 100mm z pokrywami na mostach oświetleniowych – 32 m; 5) Montaż puszek rozgałęźnych IP44 w korytkach instalacyjnych na mostach oświetleniowych – 50 szt.; 6) Montaż przewodów kabelkowych YDY 3x2,5 w korytkach instalacyjnych – 300 m; 7) Podłączenie przewodów miedzianych do 2,5 mm2 pod zaciski lub bolce – 180 szt.; 8) Montaż gniazd estradowych 230V na korytkach na mostach oświetleniowych - 72 kpl; Uwaga: do montażu gniazd należy stosować rozwiązania sprawdzone w zastosowaniu w obiektach estradowych. 9) Sprawdzenie kompletnego obwodu jednofazowego nn – 60 kpl. 7. Wywóz materiałów z demontażu. 1) Wywóz i utylizacja materiałów z demontażu – 12 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 30 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda: a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ) 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 8 do SIWZ) 5) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ); 6) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 15 do SIWZ) dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotów, podwykonawcy; 7) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 17 do SIWZ); 8) Tabela elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 11 do SIWZ); 9) Uproszczony kosztorysy ofertowy 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 11) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej Stołecznego Zarządu infrastruktury, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach