Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pt.: „Przebudowa pomieszczeń fragmentu kondygnacji przyziemia oraz przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej w budynku, w części użytkowanej przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, na działce nr ewid. 197/3 w Pabianicach, przy ul. Gdańskiej 7, obręb P-9”

Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Gdańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 158 894 , fax. 422 158 894
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach
    ul. Gdańska 7
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 158 894, fax. 422 158 894
    REGON: 47321512200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pt.: „Przebudowa pomieszczeń fragmentu kondygnacji przyziemia oraz przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej w budynku, w części użytkowanej przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, na działce nr ewid. 197/3 w Pabianicach, przy ul. Gdańskiej 7, obręb P-9”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pt.: „Przebudowa pomieszczeń fragmentu kondygnacji przyziemia oraz przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej w budynku, w części użytkowanej przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, na działce nr ewid. 197/3 w Pabianicach, przy ul. Gdańskiej 7, obręb P-9”. Przebudowa dotyczy dwóch pomieszczeń pełniących obecnie funkcję przechowywania mebli i sprzętu, dostępnych z korytarza wewnętrznego i korytarza, z którego prowadzi wejście do sąsiedniego lokalu. Przebudowa obejmuje adaptację ww. pomieszczeń dla potrzeb archiwum, kasy i pomieszczenia biurowego i prowadzić ma do umożliwienia użytkowania tych pomieszczeń zgodnie z ich nowym przeznaczeniem. Przebudowa musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz.1202 ze zm.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, niezbędne informacje do wykonania robót oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na którą składają się: 1) Architektura - projekt budowlany „przebudowy pomieszczeń we fragmencie kondygnacji przyziemia w budynku użytkowanym w części przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach”, który stanowi załącznik nr 5 do siwz, 2) Konstrukcja - projekt budowlany „przebudowy pomieszczeń we fragmencie kondygnacji przyziemia w budynku użytkowanym w części przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach”, który stanowi załącznik nr 6 do siwz, 3) Instalacje Sanitarne - projekt budowlany „przebudowy pomieszczeń we fragmencie kondygnacji przyziemia w budynku użytkowanym w części przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach”, który stanowi załącznik nr 7 do siwz, 4) Instalacje Elektryczne - projekt budowlany „przebudowy pomieszczeń we fragmencie kondygnacji przyziemia w budynku użytkowanym w części przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach”, który stanowi załącznik nr 8 do siwz, 5) Przedmiar robót – załącznik nr 10 do siwz; 6) Kosztorys Inwestorski – załącznik nr 11 do siwz; 7) STWOIR - załącznik nr 12 do siwz; 8) Szczegółowe wymagania w zakresie okablowania strukturalnego – załącznik nr 14 do siwz UWAGA: W stosunku do dyspozycji zawartych na rysunku A9 w załączniku nr 5 (zestawienie drzwi) Zamawiający dokonuje zmiany dla drzwi D2. Drzwi D2 wykonać tak jak D5 z zachowaniem światła przejścia 90 cm w standardzie podstawowym (bez wyposażania w elementy antywłamaniowe) z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego. W stosunku do dyspozycji zawartych na rysunku 1 w załączniku nr 8 (Rzut fragmentu przyziemia – instalacja elektryczna) oraz przedmiarach Zamawiający w ramach wykonania przedmiotu zamówienia wymaga montażu dodatkowych dwóch zestawów gniazd: 2x230V DATA, 2x230V, 2xRJ45. 3. Na realizację ww. przedsięwzięcia, Zamawiający uzyskał decyzję nr 1111/2018 wydana przez Starostę Pabianic o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę załącznik nr 9 do siwz,. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości - wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych robót do zrealizowania zadania określonego w dokumentacji, również tych, które nie zostały uwzględnione w zaoferowanej cenie kosztorysowej. O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy zapłacone fakturami częściowymi nie może przekroczyć 70% sumy wynagrodzenia całościowego. 7. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Załącznik nr 13 do siwz. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Kwestie dotyczące zatrudnienia wynikające z udzielenia zamówienia publicznego opisane zostały w §20 projektu umowy. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3% wartości zamówienia zł netto. 3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pt.: “Obejmujący przebudowę pomieszczeń fragmentu kondygnacji przyziemia oraz przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej w budynku, w części użytkowanej przez Miejskie Centrum Pomocy Spolecznej w Pabianicach, na działce nr ewid. 197/3 w Pabianicach, przy ul. Gdańskiej 7, obręb P-9” 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej Gdańska 7, 95-200 Pabianice nr rachunku 78 1560 0013 2671 3202 4000 0016 7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie Zamawiającego: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej Gdańska 7, 95-200 Pabianice
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny ofert oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 3 do siwz): 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 2 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1 oraz pkt. 1.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.4. zobowiązanie (w formie oryginału), o którym mowa w w Rozdziale VII.A siwz - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1. i 1.2. 1.5. pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy /dla Wykonawców występujących wspólnie, o ile ofertę składa pełnomocnik. 1.6. W celu dokonania oceny ofert w zakresie dotyczącym „Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (kierownika robót)” Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym wskazać niezbędne informacje, których wymaga Zamawiający. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie informacji dotyczących kwestii, o których mowa w zdaniu poprzedzającym bądź wskaże niepełne dane - Zamawiający nie przyzna w tym zakresie punktów. Dokładny sposób przyznawania punktów opisany został w Rozdziale XIV pkt 2 ppkt 3) siwz. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą - Zamawiający zamieści wzór oświadczenia na stronie internetowej razem z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach