Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa miejsc postojowych wraz z dojazdami na dz. nr 23/68 obr. 3 Oława”

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 442 614 , fax. 757 447 811
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 7
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 442 614, fax. 757 447 811
    REGON: 23028994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbskg.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownicwta Społecznego - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa miejsc postojowych wraz z dojazdami na dz. nr 23/68 obr. 3 Oława”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych prowadzących do wybudowanie miejsc postojowych wraz z dojazdami na dz. nr 23/68 obr. 3 Oława. Inwestycja obejmuje swoim zakresem: a) wycinka drzewa i nasadzenie nowego drzewa w myśl decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (decyzja nr 2127/2019 z dnia 24.09.2019) – do dnia 31.12.2019 r.; b) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzonych robót oraz oznakowanie i zabezpieczenie miejsc robót; c) przygotowanie terenu, w tym m.in. wycinka krzewów, wywóz zalegającego gruzu, nadmiaru ziemi, niwelacja terenu; d) budowę 42 miejsc postojowych o łącznej powierzchni ≈ 548,50 m2; e) budowę drogi dojazdowej o łącznej powierzchni ≈ 510,60 m2; f) budowę chodników o łącznej powierzchni ≈ 88,30 m2; g) zakup, dostawę i montaż oznakowania; h) odwodnienie wykonanych miejsc postojowych i drogi; i) budowę oświetlenia; j) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej. Uwaga! W miejscach ewentualnego występowania gruntów nienośnych pod projektowaną konstrukcją należy dokonać wymiany takich gruntów na nośne. Właścicielem działki nr 23/68 jest Miasto Oława. Zamawiający posiada zgodę właściciela do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Teren, na którym wykonywane mają być roboty budowlane, znajduje się w obrębie historycznego zespołu koszar wpisanych do rejestru zabytków decyzją nr A/4002/678/W z dnia 02.04.1993 r. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 904/2019 z dnia 07.10.2019 r. wydaną przez Starostę Oławskiego oraz projektami wykonawczymi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi przez jednostkę projektową Autorska Pracownia Architektury „ARC-HIT” Sp. z o.o., stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ, obowiązującymi warunkami wykonania i odbiorów robót budowlanych, normami państwowymi i branżowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, wymogami Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi do niego, przepisami bhp i p.poż., innymi przepisami obowiązującymi w Polsce oraz zaleceniami nadzoru autorskiego, inwestorskiego, budowlanego oraz Konserwatora Zabytków. 3.2. Dokumentacja projektowa Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. 3.2.1. Dokumentacja projektowa o której mowa w pkt. 3.2 składająca się z projektu budowlanego i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót jak niżej: a) projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu zatwierdzony decyzją nr 904/2019 wydaną przez Starostę Oławskiego w dniu 07.10.2019 r. b) projekt wykonawczy – projekt zagospodarowania terenu; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zagospodarowanie terenu; d) projekt wykonawczy – branża sanitarna; e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna; opracowanych przez jednostkę projektową Autorska Pracownia Architektury „ARC-HIT” Sp. z o.o, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do dokonania zmian względem zapisów zawartych w dokumentacji projektowej, jeśli nie będą one w sposób istotny naruszały ich treść. 3.2.2. Zmawiający informuje, że wszelkie znaki towarowe określone w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 3.2.1 nie mają na celu uprzywilejowania danego przedmiotu, a jedynie służą wskazaniu wymogu co do jego parametrów i rodzaju. Wszystkie inne o nie gorszych parametrach są akceptowalne. 3.3. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: a) dokumentacja projektowa określona w pkt. 3.2 – załącznik nr 7 b) decyzje wydane przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków: • decyzja nr 1954/2017 z dnia 30.08.2017 r.: pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych – załącznik nr 8; • decyzja nr 1072/2019 z dnia 29.05.2019 r.: pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na terenie zabytkowym – załącznik nr 9a; • decyzja nr 1728/2019 z dnia 08.08.2019 r.: decyzja zmieniająca pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na terenie zabytkowym – załącznik nr 9b; • decyzja nr 2138/2019 z dnia 24.09.2019 r.: decyzja zmieniająca pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na terenie zabytkowym – załącznik nr 9c; • decyzja nr 2127/2019 z dnia 24.09.2019 r.: pozwolenie na usunięcie drzew i krzewów – załącznik nr 10; c) decyzja nr 904/2019 wydana przez Starostę Oławskiego w dniu 07.10.2019 r, zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na budowę przedmiotowego zadania – załącznik nr 11 d) przedmiar robót – załącznik nr 12 Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty – mogą one tylko stanowić pomoc dla wykonawcy w przygotowaniu oferty. Wykonawca cenę oferty musi obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej uwzględniając zakres zamówienia określony w projekcie, SIWZ i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Jeżeli w przedmiarach nie ujęto jakiejkolwiek roboty, czynności lub materiału, które można logicznie wywnioskować z dokumentacji, to te roboty, czynności i materiały powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. 3.4. Zamawiający zachęca Wykonawców do zapoznania się w terenie z obszarem, który jest przedmiotem zamówienia. 3.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zmianami) wykonujące te roboty budowlane, tj.: a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe; b) robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni drogowych c) budowy parkingu, drogi dojazdowej i chodnika, - o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. 3.6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. b) Wraz z oświadczeniem Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności określone w pkt. 3.5. SIWZ. Kopia umowy o pracę winna zawierać następujące informacje: rodzaj umowy, datę zawarcia umowy i czas jej obowiązywania, oznaczenie stron umowy, rodzaj umówionej pracy, miejsce wykonywania pracy oraz wymiar czasu pracy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku braku zgody informacje wrażliwe, podlegające ochronie na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych należy zanonimizować. c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych powyżej Zamawiający będzie traktował jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie podstawą do naliczania kar umownych w wysokości określonej w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach