Przetargi.pl
Remont (modernizacja) ul. Sportowej wraz z przyległym placem parkingowym oraz remont (modernizacja) ul. Strzeleckiej w Złotym Stoku

GMINA ZŁOTY STOK ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, Rynek 22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748164164 , fax. 748164133
  • Data zamieszczenia: 2024-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZŁOTY STOK
    Rynek 22
    57-250 Złoty Stok, woj. dolnośląskie
    tel. 748164164, fax. 748164133
    REGON: 890718484
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (modernizacja) ul. Sportowej wraz z przyległym placem parkingowym oraz remont (modernizacja) ul. Strzeleckiej w Złotym Stoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z:a) remontem ul. Sportowej wraz z przyległym placem parkingowym (dz. nr 377 i 381/2) o powierzchni około 3.200 m2, który jest użytkowany przez pojazdy osobowe, ciężarowe oraz specjalne, b) remontem ul. Strzeleckiej na odcinku około 62 m (powierzchnia około 230 m2), która jest użytkowana przez pojazdy osobowe oraz specjalne. 2) Zadanie polega na wykonaniu kompleksowych robót budowlanych.Głównym założeniem jest poprawa stanu technicznego oraz podwyższenie wa-runków komunikacyjno-transportowych z jednoczesną poprawą funkcjonalno-ści istniejącego układu komunikacyjnego oraz bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego.Ulica Strzelecki i Sportowa oraz przyległy do niej plac parkingowy znajdują się w Złotym Stoku, na terenie powiatu ząbkowickiego, w województwie dolnoślą-skim. 3) W zamierzeniu uwzględniono wykonanie następujących prac:a) Na nawierzchni ul. Sportowej oraz przyległego placu parkingowego:- oczyszczenie placu mechanicznie,- oczyszczenie placu z pyłu,- uzupełnienie ubytków patcherem (około 15 t),- wykonanie podwójnego nawierzchniowego utrwalenia grysem i emulsją,- zawałowanie.W miejscach ubytków (około 500 m2):- frezowanie powierzchni zapadniętych,- uzupełnienie podbudowy,- skropienie emulsją asfaltową 0,5 l/m2,- położenie warstwy bitumicznej (4 cm z wałowaniem),- skropienie emulsją asfaltową 0,5 l/m2,- położenie warstwy bitumicznej 4 cm,- zawałowanie,- oblanie krawędzi asfaltem.b) Na nawierzchni ul. Strzeleckiej:- oczyszczenie placu mechanicznie,- oczyszczenie placu z pyłu,- uzupełnienie ubytków patcherem (około 15 t),- wykonanie podwójnego nawierzchniowego utrwalenia grysem i emulsją,- zawałowanie.4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, uzgodnieniami, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu niniejszej Umowy Zamawiającemu, w terminie w niej uzgodnionym.5) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami i normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego.Źródła finansowania zamówienia: Dolnośląski Fundusz Pomocy RozwojowejNa Placu Kościelnym znajdują się dwa drzewa, które należy zachować. Jedno z nich znajduje się w otoczeniu istniejącego terenu zielonego, który w celu za-pewnienia lepszej komunikacji również podlega przebudowie. Należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby nie uszkodzić systemu korzeniowego istniejących drzew. W dokumentacji projektowej przewidziano odtworzenie terenów zielonych.Zakres inwestycji przewiduje również ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, murek pełniący funkcję siedziska oraz ławkę okalającą jedno z istniejących drzew. Przedmiotowa inwestycja znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Wy-tyczne w projekcie uwzględniają wytyczne konserwatora zabytków.W zakresie instalacji sanitarnych planuje się wymianę sieci wodociągowej z funkcją przeciwpożarową oraz odwodnienie całego terenu.Zadanie obejmuje m.in.:- prace geodezyjne – inwentaryzacja stanu istniejącego celem odtworzenia tego stanu,- roboty przygotowawcze,- roboty rozbiórkowe,- roboty ziemne,-wymianę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę kanalizacji deszczowej,- wykonanie warstw konstrukcyjnych,- roboty nawierzchniowe,- przebudowę istniejących zjazdów w obrębie pasa drogowego,- wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża, schody, mała architektura),- inne niezbędne roboty do wykonania inwestycji,- zasypanie wykopu wraz z zagęszczeniem na placu przed budynkiem byłej „Mennicy”,- prace geodezyjne powykonawcze,- wykonanie oświetlenia ulicznego.2) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę PPHU Autoczęści Handel Art. Motoryzacyjnymi i Usługi Techniczno-Budowlane, Gabriela Matusiakiewicz, ul. Leśna 12, 57-256 Bardo pt.: „Przebudowa Placu Kościelnego w Złotym Stoku”,, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy stanowiące załączniki do SWZ.3) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych w ce-lu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, uzgodnieniami, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w określonym terminie. 4) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami i normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach. 5) Wykonawca, oprócz ww. obowiązków, zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 3) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich dostawę,4) wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i bieżącym nadzorem kierownika budowy nad robotami oraz wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień i opinii, 6) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy, w dniu podpisania umowy, 7) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 8) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania, 9) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, 10) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich przeniesienia - zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych, 11) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji warunków zamówienia,12) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,13) wykonania czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz do-konać jego zatwierdzenia w organie zarządzającym ruchem w porozumieniu z Zamawiającym.6) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wy-konawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym.Źródła finansowania zamówienia:Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg na rok 2024.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 299).4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu w którym upływa termin składania ofert.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śl., oddział Złoty Stok, nr rachunku 79 9533 1069 2008 0006 8303 0004 z adnotacją „Wadium w postępowaniu nr RL.271.3.2024”Uwaga : Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np: .pdf),8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach