Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych Centra innowacyjnej Edukacji (tzw. Minikoperniki), podprojekt „Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim

Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Władysława Łokietka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
    ul. Władysława Łokietka 5
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 34087521200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumnowo.kei.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych Centra innowacyjnej Edukacji (tzw. Minikoperniki), podprojekt „Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. „Centra innowacyjnej Edukacji (tzw. Minikoperniki), podprojekt „Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim”. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a) prace rozbiórkowe i przygotowawcze m.in.: - rozbiórka budynku gospodarczego przy budynku G; - demontaż dachu i więźby nad budynkiem G; - rozbiórka stropodachu nad budynkiem F; - skucie tynków zewnętrznych; - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; - usunięcie tynków ścian zewnętrznych; - rozbiórka wewnętrznych ścian budynków F i G; - rozbiórka stropów międzykondygnacyjnych budynków F i G; - rozbiórka schodów żelbetowych budynku F oraz schdów drewnianych budynku G; b) roboty konstrukcyjno-budowlane m.in.: - wykorzystanie części istniejących fundamentów i wykonanie nowych jako ławy i stopy żelbetowe; - wykonanie ścian fundamentowe z bloków betonowych; - wykonanie nowych ścian nośnych i działowych z bloków silikatowych i gazobetonowych oraz ścian działowych w zabudowie lekkiej z płyty g-k; - wymiana wszystkich stropów międzykondygnacyjnych na gęstożebrowe na belkach sprężanych; - wykonanie sufitów podwieszanych z płyty g-k i kaset metalowych perforowanych; - wykonanie schodów wewnętrznych żelbetowych, płytowych. Okładziny biegów - płyty granitowe płomieniowane; - odtworzenie tynków i detali architektonicznych elewacji części historycznej tj. bud. G; - wykonanie tynków wewnętrznych; - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych; - w pomieszczeniach toalet, łazienkach oraz w pomieszczeniu socjalnym wykonanie okładziny z płytek ceramicznych, wraz z wyposażeniem stałym: m.in. lustra, uchwyty dla osób niepełnosprawnych itp.; - wykonanie posadzek betonowych-cienkowarstwowych (przemysłowych) w salach wystawowych i pomieszczeniach o zwiększonym ruchu. W pomieszczeniach sanitarnych wykonanie posadzek z płytek ceramicznych. W części biurowej przewidziano wykładziny dywanowe; - odtworzenie elewacji budynku z użyciem tynków wapiennych docieplone od wewnątrz wełną mineralną, elewacje budynku F wykończone okładzinami elewacyjnymi na podkonstrukcji z dociepleniem wełną mineralną; - szklenia budynku F wykonane w technologii ścian kurtynowych na profilach aluminiowych,w części G zostanie wykonane odtworzenie drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej c) wykonanie instalacji wewnętrznych w budynkach: - instalacja wodociągowa wody zimnej; - instalacja wodociągowa ciepłej wody użytkowej; - instalacja ciepła technologicznego; - instalacja kanalizacyjna sanitarna; - elementy białego montażu związanego z instalacjami wod-kan; - instalacja kanalizacyjna deszczowa; - instalacja centralnego ogrzewania (ciepło dostarczane z węzła); - instalacja wentylacji mechanicznej; - instalacja klimatyzacji; - instalacja elektryczna wewnętrzna; - instalacja odgromowa; - instalacja połączeń wyrównawczych; - instalacja uziemnień; - instalacja alarmu pożarowego (SAP); - instalacja dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO); - instalacja kontroli dostępu i sygnalizacji napadu i włamania (KD i SSWiN); - instalacja sieci strukturalnej (LAN); - instalacja automatyki budynkowej (BMS); - instalacja monitoringu (CCTV) d) wykonanie elementów zagospodarowania terenu: - przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - parking dla samochodów osobowych, - wykonanie schodów terenowych, - stojaki dla rowerów, - trawniki, e) montaż wyposażenia stałego budynku m.in.: - ściana mobilna półautomatyczna, - kabiny WC z płyt LPW, - biały montaż sanitariatów, - system kontroli biletów, - wyposażenie łazienek, - rolety wewnętrzne, - pylon informacyjny, - balustrady, f) projekt organizacji placu budowy oraz sporządzenie planu BIOZ, g) ustanowienie kierownika budowy i kierowników robót branżowych, h) przygotowanie i organizacja placu budowy w tym wykonanie ogrodzenia budowy, i) wykonanie zasilania elektrycznego i zaopatrzenia w media placu budowy wrazz podlicznikami, j) zapewnienie dozoru i ochrony mienia przez cały okres trwania budowy, k) zapewnienie tymczasowego składowania materiałów na placu budowy oraz poza placem budowy, l) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku dla całego obiektu, m) wyposażenie obiekty w niezbędny sprzęt i oznaczenia przeciwpożarowe, n) wykonawca zobowiązany jest: - wykonać zmiany nanoszone przez projektanta w wyniku pełnionego nadzoru autorskiego, - na bieżąco aktualizować harmonogram robót z Zamawiającym - dla wszystkich materiałów dostarczyć atesty lub świadectwa dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklaracje zgodności przed wbudowaniem, - w przypadku zajęcia pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę MZD na czasowe zajęcie pasa drogowego i jednoczesne pokrycie kosztów z tym związanych, - zapewnić bezpieczne przejścia dla pieszych, - zapewnić bezpieczny przejazd do pobliskich nieruchomości użytkownikom posesji, a także bezpieczny dojazd pojazdów do pobliskich instytucji w tym dla zwiedzających, gości hostelowych, służb komunalnych, pojazdów uprzywilejowanych, itp. - zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem, - systematycznie prowadzić prace porządkowe w rejonie placu budowy oraz utrzymywać pobliskie układy drogowe w rejonie placu budowy oraz utrzymywać pobliskie układy drogowe w rejonie budowy w należytym stanie technicznym i czystości, - zapewnić wywóz i utylizację odpadów w tym: ziemi, gruzu, itp. - zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budowli, budynku i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne dla obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych na tym terenie, - odgrodzić strefę roboczą przed dostępem do osób trzecich poprzez ogrodzenie i oznakowanie, - zapewnić ciągły nadzór nad oznakowaniem drogowym i wprowadzanymi sukcesywnie zmianami w organizacji ruchu, - dokonać sprawdzenia wszystkich wymiarów i rzędnych terenu przed przystąpieniem do robót – w przypadku rozbieżności należy powiadomić nadzór inwestorski, - wykonać ze szczególną starannością i bez zbędnej zwłoki w jak najkrótszym możliwie czasu, prace związane z demontażem, rozbiórkami i wywożeniem materiałów pochodzących z demontażu i rozbiórek, - zorganizować czasowe zaplecze budowy, - zapewnić ogrzewanie obiektu w okresie jesienno-zimowym oraz w dniach o obniżonych temperaturach zewnętrznych, - dostarczyć wszelkie protokoły rozruchowe instalacji i urządzeń w terminie min. 14 dni przed odbiorem końcowym, - wykonawca zobowiązany jest do wykonania tablicy informacyjnej. 1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę „RDV Architekci Michał Radwański”; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 1.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych związanych z adaptacją budynków, sanitarnych, elektrycznych. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ 1.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych 1.6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11Pzp oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 Pzp zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w SIWZ i we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: wadium:170/2017: wykonanie robót budowlanych Centra innowacyjnej Edukacji (tzw. Minikoperniki), podprojekt „Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim”. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium (oryginał). Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia , w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców – załącznik nr 12. Wypełniony formularz oferty wraz z tabela wynagrodzenia ryczałtowego- tabela na etapie badania i oceny ofert będzie pełniła wyłącznie funkcje informacyjną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach